Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مراسم امضای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال تهران و بانک شهر با حضور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال و احمدی مدیرعامل بانک شهر و برخی از اعضای هیات مدیره دوطرف ،در محل دفتر مرکزی بانک شهر ، برگزار شد.

امضای تفاهم نامه باشگاه استقلال و بانک شهر

بورس24 : مراسم امضای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال تهران و بانک شهر با حضور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال و احمدی مدیرعامل بانک شهر و برخی از اعضای هیات مدیره دوطرف ،در محل دفتر مرکزی بانک شهر ، برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه  بانک شهر متعهد شد تا برای هواداران تیم استقلال بستر خرید از مراکز و فروشگاههای معتبر  و انجام امور مالی شامل تسهیلات و ... را فراهم آورد. از طرف باشگاه استقلال هم ملزم به انجام امور تبلیغات این بانک طی یکسال قرارداد خود شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال ضمن ابراز رضایت از عقد این قرارداد گفت: امیدوارم بتوانیم برای 35 میلیون هوادار این باشگاه بزرگ استقلال باری خریدهای روزمره زندگی و دریافت تسهیلات شرایط بهتری فراهم آوریم.

همچنین محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر هم با اظهار خرسندی از این ارتباط اقتصادی با استقلال گفت: مسلما این قرارداد برای هردو طرف سودمند است. هم برای ما که شبکه مشتریانمان بزرگتر می شود و هم استقلال که برای خود و هوادارانش اتفاقات بهتری به جهت فرایندهای مالی خواهد افتاد.

آجورلو با اشاره به همکاری طرفین گفت: ظرفیت باشگاه و توانمندی‌های بانک، موجب ایجاد یک رویکرد اقتصادی جدید خواهد شد. فوتبال یک صنعت درآمدزا است و باشگاه استقلال در راستای اهداف حرفه‌ای قرارداد اقتصادی با بانک شهر امضا کرد و این حاصل اعتماد دوجانبه است.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: آورده ما ۷۰ سال قدمت و ۳۵ میلیون هوادار است که در صورت مدیریت درست، موجب شکل گرفتن رونق اقتصادی خواهد شد و این مهم از طریق وارد شدن هواداران به چرخه اقتصادی بانک شهر رخ خواهد داد.

وی گفت: بسیاری از شرکت‌ها، هوادار استقلال هستند ولی سمت ما نمی‌آیند زیرا حوزه اقتصاد ورزش ضعیف است و هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم. باید در کار اقتصادی درایت داشته باشیم باور کنیم که فوتبال اقتصاد است و از آن درآمدزایی کنیم.

 مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عرضه سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس گفت: نگاه حاکم بر سرخآبی‌ها تغییر کرده و دیگر هزینه‌زا نیست. در حال حاضر مدیریت به دنبال خاتمه دادن به این وضعیت است. عرضه سهام ۲ باشگاه در بورس موجب شفافیت شده و اکنون می‌توان پاسخگویی را از مدیران این ۲ باشگاه دید. باشگاه استقلال می‌تواند جزو صد بنگاه برتر در سال‌های آتی باشد. این باشگاه هم حسن شهرت و هم هوادار میلیونی دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت استقلال و هوادارانش می‌شود خلق ثروت کرد؛ این یک اصل مهم است. بانک شهر کنار استقلال قرار خواهد گرفت تا تفکر مدیریت اقتصادی تحقق پیدا کند و این تفکر در مدیریت کنونی به خوبی دیده می‌شود.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24