Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص در ساعت انتهایی معاملات انتظار می‌رود در روز آتی شاخص با روندی رو به جلو آغاز به کار کند، اما احتمالاً در ادامه شاهد بازاری متعادل با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا خواهیم‌بود.

پیش بینی بورس فردا 6 اردیبهشت 1401/ منتظر استارت مثبت باشید

بورس24 : در ادامه فشار عرضه‌های دیروز، امروز شاهد آغاز معاملات بزرگان بازار با نوسانات منفی بودیم. اما در حالی وارد نیمه دوم معاملات شدیم که تقاضا در بزرگترها تا حدودی بهتر شده و همزمان با رنج‌کشی‌های مثبت در برخی فلزاتی‌ها، خودرویی‌ها و شیمیایی‌ها شاهد معکوس شدن روند نزولی شاخص و افزایش بیش از 2500 واحدی این نماگر بودیم.

شاخص هم‌وزن نیز به واسطه قدرت بیشتر تقاضا در صنایع کوچکتر با رشد بهتری روبرو شد و بیش از 3100 واحد پیشروی کرد.

نگرانی‌ از شکنندگی چشم انداز مثبتی که پیشتر برای بازارهای جهانی ترسیم شده‌بود سبب افت قیمت در بازارهای جهانی بویژه کامودیتی‌ها شده‌است. با این حساب بسیاری از مجلات معتبر این حوزه افت قابل توجه قیمت کامودیتی‌ها  را بعید دانسته و ثبات در محدوده‌های قیمتی فعلی را محتمل می‌دانند. بنابراین با وجود تمامی تردیدها، برای بخش بزرگی از بازار سرمایه چشم انداز سودآوری مناسبی را می توان تصور کرد.

بدین‌ترتیب کاهش شتاب رشد بازار در روزهای اخیر را نمی‌توان به عنوان تغییر مسیر رو به جلوی بازار و حتی تضعیف قدرت خریداران قلمداد کرد و چه بسا بازار برای تداوم مسیر صعودی نیازمند حرکت بر مداری آهسته است تا حرکت جهشی.

 بنابراین در نزدیکی فصل مجامع و در شرایطی که سیگنال‌های حمایتی بازارهای جهانی همچنان برای بورس در دسترس باشند و خبری از تصمیمات خلق‌الساعه نباشد، انتظار برقراری تعادل و افزایش ورود نقدینگی دست کم در نیمه اول سال می‌رود.

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص در ساعت انتهایی معاملات انتظار می‌رود در روز آتی شاخص با روندی رو به جلو آغاز به کار کند، اما احتمالاً در ادامه شاهد بازاری متعادل با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا خواهیم‌بود.

متن کامل چشم انداز بازار فردا را ایـــنـــجـــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24