Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از شرکت صنایع مس شهید باهنر در زمینه رعایت استانداردهای زیست‌ محیطی تقدیر کرد...

تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از مس شهید باهنر

بورس24 : مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از شرکت صنایع مس شهید باهنر در زمینه رعایت استانداردهای زیست‌ محیطی تقدیر کرد. 

مرجان شاکری در نشستی با مجید ضیائی، مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر، ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته در راستای انجام مسئولیت‌ های اجتماعی و اقدامات مؤثر در بهبود وضعیت محیط زیست، لوح تقدیر محیط زیست استان کرمان را به این شرکت اهدا کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های زیست‌محیطی در مس باهنر، بیان کرد: امروز شاهد عزم جدی مدیران مجموعه برای ارتقای برنامه‌ های زیست‌ محیطی در شرکت مس باهنر هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در ادامه از برنامه‌های مستمر فرهنگی این مجموعه که در طول سال در مناسبت‌ های مختلف با مضامین زیست‌ محیطی در سطح استان و در میان خانواده کارکنان برگزار می‌ شود، قدردانی و عنوان کرد: مس باهنر همواره در چنین برنامه‌ هایی پیشرو بوده و این امر، نتیجه دغدغه‌ مندی مدیریت در خصوص مسائل زیست‌ محیطی است.

در ادامه مجید ضیائی، مدیر عامل، محمد جواد مقصودی، معاون تکنولوژی و توسعه و عضو هیئت مدیره و کامیاب، مسئول محیط زیست  شرکت مس شهید باهنر گزارشی از برنامه‌های انجام شده و پیش روی این شرکت در حوزه محیط زیست را ارائه کردند.

بر اساس گزارشی از انجمن مس ایران، در متن لوح تقدیر مدیرکل محیط زیست استان کرمان خطاب به مدیرعامل مس شهید باهنر آمده است:

صیانت از مواهب و منابع ایزد الهی، راه دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت و تعالی بشر است. این مهم البته نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی و تلاش مجدانه در عرصه محیط زیست کشور بوده است و تلاشگران در این حوزه، رسالت بزرگی را بر شانه‌ های خویش دارند. به رسم ادب و سپاس از زحمات و تلاش‌ های چشمگیر آن مجموعه محترم و برنامه‌ های فرهنگ‌ سازی و اطلاع‌ رسانی زیست‌ محیطی، این لوح سپاس حضور گرانقدر شما تقدیم می‌ شود. باشد که به ترویج چنین اقدامات ارزشمند فرهنگی وفادار بمانیم.

لازم به ذکر است، شرکت صنایع مس شهید باهنر، اولین دریافت‌ کننده گواهینامه مدیریت محیط زیست در کشور است و طی چند سال به صورت مستمر توانسته است عنوان صنعت سبز کشور و استان را کسب کند.

برای گرفتن سیگنال خرید امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از شرکت مشاور سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24