Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به نظر می رسد ، شاهد سرایت بخشی از عرضه‌های امروز به ابتدای بازار فردا نیز باشیم. به طوری که تداوم جو موجود و احتیاط معامله‌گران به جهت وجود ابهامات می‌تواند جریان معاملاتی متعادل و البته چالش‌برانگیز و محتاطانه‌ را برای بازار سرمایه در روز آتی رقم بزند.

پیش بینی بورس یکشنبه 22 اسفند 1400 / ترکش عرضه های امروز به بازار فردا هم می خورد!

بورس24 : بورس تهران امروز را تحت تاثیر خبر توقف مذاکرات وین، با سرخپوشی عمده نمادهای معاملاتی آغاز کرد. با این وجود اوره ای‌ها و برخی از نمادهای غذایی و زراعتی پرتقاضاتر دنبال شدند. درنهایت با افزایش مجدد فشار فروش در دقایق پایانی شاخص کل با افت 1.1 درصدی روبرو شد.

به نظر می‌رسد که توقف مذاکرات وین به دلیل عوامل خارجی در صدر عواملی است که معاملات بورس امروز را بویژه در صنایع متاثر از برجام محتاطانه و پرعرضه کرده‌است. اما فارغ از رویدادهای جاری، طرفین هنوز معتقدند که مذاکرات به مراحل نهایی نزدیک شده‌ است.

به هرحال ابهامات به هر سو که حرکت کنند، داده‌های گذشته نگر نشان داده‌اند که سهام مصونیت خوبی در برابر کاهش ارزش پول و تورم نشان داده و اکنون با توجه به این که قیمت اغلب نمادها در بورس تهران ارزان است ، فروش سهام حتی در روزهایی که هیجان فروش به دلیل اخبار اثرگذار منفی بالاست ، منطقی نیست.

برای اطلاع از  اخبار دلار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

کمااینکه می بینیم که امروز با وجود عدم کاهش نرخ دلار، واکنش منفی نمادهای متاثر از نرخ ارز به ابهامات نیز بیشتر نوعی هیجان منفی بوده‌است. البته علاوه بر اینکه بخشی از این فشار فروش ناشی از افت قیمت کامودیتی‌ها در روزهای پیش است، حضور کسانی که در روزهای انتهایی سال نیاز به نقدینگی دارند نیز در ایجاد آن بی تاثیر نیست.

برای اطلاع از جزئیات افزایش سرمایه شستا روی لینک کلیک کنید.↪️

با همه این ها با توجه به روند عرضه و تقاضا و افزایش نسبی فشار فروش در ساعت پایانی معاملات، احتمالا شاهد سرایت بخشی از عرضه‌های امروز به ابتدای بازار فردا نیز باشیم. به طوری که تداوم جو موجود و احتیاط معامله‌گران به جهت وجود ابهامات می‌تواند جریان معاملاتی متعادل و البته چالش‌برانگیز و محتاطانه‌ را برای بازار سرمایه در روز آتی رقم بزند.

برای اطلاع از خرید و فروش پالایش یکم روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24