Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

طبق برخی خبرها، احتمالا تا میانه‌های اسفند ماه تکلیف مذاکرات مشخص خواهد شد و شاید فضای معاملات در نیمه دوم آخرین ماه سال متفاوت باشد. برای امروز احتمالا بازار شرایط بهتری داشته باشد؛ چراکه در نیم ساعت پایانی معاملات روز گذشته تقاضا دست‌کم در برخی از صنایع ریالی بهبود یافت.

در گیر و دار توافق/ پیش بینی بورس امروز دوشنبه 2 اسفند 1400

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته به غیر از تقاضای مناسب در گروه بانکی آن هم تحت تاثیر بخشنامه سازمان مالیاتی، بی‌رمق آغاز کرد و با ثبت افت نزدیک 8 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. برخی معتقدند مشخص نبودن جزئیات مذاکرات ایران و غرب موجب شده تا معامله‌گران نتوانند تجزیه و تحلیل منطقی برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در بازار داشته باشند. این نکته مهمی است که باید حل شود و بازار بتواند به جمع‌بندی برسد. در واقع اینکه ماحصل مذاکرات چیست و چه تحریم‌هایی برطرف می‌شود و یا فروش نفت چگونه خواهد بود، می‌تواند عاملی برای شفاف‌شدن فضا باشد.

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

بخشی از بازار در انتظار رسیدن اخبار دقیق‌تر و کاهش ابهامات است. همانطور که بارها نیز اشاره شد، حصول توافق آن هم پس از ریزش سنگین قیمت‌ها، بیش از اینکه به ضرر بازار و صنایع باشد به سود او خواهد بود. به نظر دلار افت خاصی را نخواهد کرد. این برداشتی است که ما از رفتار دلار نیمایی و از صحبت‌های مسولین دولتی داریم. لذا به نظر یک فرصت ایده‌آل سرمایه‌گذاری (فارغ از این موضوع که چه زمانی بازار تغییر مسیر می‌دهد) ایجاد شده است. و این دقیقا همان چیزی است که بازار به عنوان گزینه مطلوب آرزو می‌کند اما هنوز برای محقق شدن آن ترس دارد. طبق برخی خبرها، احتمالا تا میانه‌های اسفند ماه تکلیف مذاکرات مشخص خواهد شد و شاید فضای معاملات در نیمه دوم آخرین ماه سال متفاوت باشد. برای امروز احتمالا بازار شرایط بهتری داشته باشد؛ چراکه در نیم ساعت پایانی معاملات روز گذشته تقاضا دست‌کم در برخی از صنایع ریالی بهبود یافت.

برای دیدن نبض بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از اخبار بورس و عرضه های اولیه روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24