Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برای فردا می‌توان شروع معاملات را متعادل متصور شد. اما با توجه به رفتار سهامداران و سرمایه‌گذاران در ساعات پایانی بازار، می‌توان این احتمال را هم داد که بازاری کمی چالش برانگیزتر را ببینیم.

چشم بازار به محدوده های تکنیکالی

بورس24 : طی بازار امروز همان‌طور که انتظار می‌رفت با توجه به تشکیل صف‌های خرید و پایان یافتن معاملات عموم نمادهای بزرگ و شاخص ساز در بازه‌های مثبت طی ساعات پایانی معاملات روز یکشنبه، معاملات امروز از همان ابتدا به صورتی متعادل ولی در بازه‌های مثبت آغاز گردید چنانکه شاخص کل نیز همچنان روند صعودی و مثبت خود را دنبال نمود.

نکته قابل توجه اما افزایش حضور سهامداران در عرضه‌ها در ساعات پایانی معاملات با افت اندک قیمت دلار در بازار ارز می‌باشد چنانکه در بسیاری از نمادهای مثبت بازار همچون نمادهای بزرگ گروه بانکی و نمادهای گروه فرآورده‌های نفتی و پالایشی درنهایت معاملات در بازه‌های مثبت ولی با قیمتی پایین‌تر از قیمت‌های پایانی به اتمام رسید که این موضوع می‌تواند خود باعث نگرانی بابت افزایش نسبی حضور عرضه‌ها در معاملات روزهای آتی شود.

اما نکته قابل تامل آن است که با وجود اینکه شاخص در محدوده مقاومتی مهمی قرار گرفته، وضعیت امروز به رغم خودنمایی اندک عرضه‌ها در میانه بازار امیدوارکننده بود و در صورت تداوم این وضعیت همراه با افزایش حجم و ارزش معاملات در چندروز آینده، می‌توان به مرور نوید روزهای بهتری را برای بازار سرمایه داد. با این حال، اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم که معامله گران در محدوده مهم فعلی در چندروز آینده چه خواهند کرد؟ در صورت عبور از مقاومت فعلی، شاخص کل می‌تواند در ادامه حرکت خود به سمت سطوح بالاتر حرکت کند.

حال به صورت کلی با توجه به روند معاملات در نیمه دوم بازار امروز برای فردا می‌توان شروع معاملات را متعادل متصور شد. اما با توجه به رفتار سهامداران و سرمایه‌گذاران در ساعات پایانی بازار، می‌توان این احتمال را هم داد که بازاری کمی چالش برانگیزتر با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا و به صورتی متعادل را ببینیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24