Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی با بیان اینکه ریزش سرمایه مردم در بورس حق‌الناس است از بازدید سرزده نمایندگان از بازار سرمایه خبر داد و گفت: با آنکه تحقیق و تفحص از بورس تصویب شده ولی نظارت مجلس از بازار سرمایه گسترده‌تر خواهد شد.

نماینده مجلس: به صورت سرزده از بورس بازدید می کنیم

بورس24 : نایب رئیس کمیسیون امور داخلی با بیان اینکه ریزش سرمایه مردم در بورس حق‌الناس است از بازدید سرزده نمایندگان از بازار سرمایه خبر داد و گفت: با آنکه تحقیق و تفحص از بورس تصویب شده ولی نظارت مجلس از بازار سرمایه گسترده‌تر خواهد شد.

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره  اظهار داشت: سرمایه مردم در بورس حق‌الناس است و متأسفانه دولت فعلی و سابق توجهی به بورس نداشته و برنامه جدی برای احیای آن ندارد.

وی افزود: ریزش سرمایه مردم در بورس حق‌الناس است که نباید به آن بی‌توجهی شود و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: بخشی از مشکلات بورس، مدیریتی است و بخش دیگری به تصمیمات جدی دولت بازمی‌گردد؛ دولت حق ندارد خودش و یا شرکت‌های وابسته به آن از بورس به عنوان صندوق ذخیره نگاه کرده و از آن برای حل مسائل و مشکلات خود برداشت کند.

آصفری گفت: قیمت گذاری عرضه‌های اولیه در بورس اشتباه بوده و نقش دلالان در آن پررنگ بوده و قیمت‌ها به هیچ عنوان واقعی نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه مجلس هیاتی را برای تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین کرده و قرار است به صورت جدی بورس ورود کنیم، به نظر می‌رسد برخورد با کسانی که از ابتدا با قیمت‌گذاری‌های غیرواقعی موجب ضرر و زیان مردم شده‌اند لازم است و آنها بایستی پاسخگو باشند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس بنا دارند علاوه بر بازدیدهای هیات تحقیق و تفحص از بورس، به صورت سرزده از سازمان بورس و بخش‌های زیر مجموعه آن بازدید کنند؛ نمایندگان مجلس منتظر اقدامات هیات تحقیق و تفحص از بورس برای اصلاح امورات بازار سرمایه نمی‌مانند؛ چراکه مجلس بنای نظارت گسترده بر بورس را دارد.

منبع خبر: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24