• father9063

    سلام آقای کریمی هنوز وقت ورود نیست لطفا نظر بدین
    چه سهم هایی

    ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶:۲۶
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • mohammadrezaahmadi

    سلام ،
    کاربر جواد دقیقا من همه کارگزاری‌ها رو نمی‌دونم ولی کارگزاری مفید به مانده حساب درست سرماه سود میدهد و اکثرا شنیدم سود دهیش بهتر و اگر تو گردش حساب حساب بورسیتون نگاه کنید متوجه میشوید.

    ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۹:۱۱
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • nrahimi

    طبق محاسبات شخصی فروی(ذوب روی اصفهان) سال۱۴۰۰ حداقل ۱۵۰۰ تومان سود خواهد ساخت

    ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۸:۱۵
    نتیجه نظرات : ۰ - ۱ =

  • جواد 3020

    سلام. کدام کارگزار یها به مانده حساب سود می‌دهند؟ مقدار آن چقدر است؟ آیا از بانک بهتر است8

    ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۴:۳۳
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • M.hegazy



    شناسایی الگوهای موج الیوت


    قبل از شروع شناسایی انواع الگوهای الیوت کشف شده و قوانین حاکم بر آنها ، بهتر است ابتدا در مورد برچسب گذاری درجه های موج اطلاعاتی کسب کنید. شمارش امواج مهارتی است که همراه با تمرین و اعمال صحیح قوانینی است که در زیر توضیح داده شده است. بهتر است شمارش موج را در بازاری که با آن آشنایی دارید شروع کنید و هر از گاهی آن را به صورت عملی به روز کنید.

    در نمودار موج الیوت ، توجه داشته باشید که ساختارهای موج کوچکتر با ساختارهای موج بزرگتر متفاوت برچسب گذاری می شوند تا به تمایز بین درجه امواج کمک کنند. یک روش رسمی برای برچسب گذاری درجات نظریه موج الیوت وجود دارد که جزئیات آن را می توان در اصل موج الیوت توسط فراست و پرچتر یافت. در حال حاضر ، ما یک توصیف عملی از برچسب زدن و آنچه gold signals
    ارائه می دهد ، ارائه خواهیم داد.



    قرارداد برچسب گذاری که در بالا نشان داده شده ترکیبی است بین آنچه در کتاب موج الیوت نشان داده شده و ابزارهای الیوت موجود در حاشیه نویسی https://www.gold-pattern.com/en
    است. در الیوت گفتار ، این قرارداد برچسب گذاری برای شناسایی درجه یا سطح موج استفاده می شود ، که نشان دهنده اندازه روند اساسی است. اعداد بزرگ رومی نشان دهنده امواج درجه بزرگ ، اعداد ساده نشان دهنده امواج درجه متوسط و اعداد کوچک رومی نشان دهنده امواج درجه کوچک هستند. روندها با بزرگترین درجه (Grand Supercycle) شروع می شوند و تا امواج درجه کمتری پیش می روند. به عنوان مثال ، موج چرخه یک درجه بزرگتر از موج اولیه است. برعکس ، موج اولیه یک درجه کمتر از موج چرخه است. موج 1 از (1) نشان می دهد که موج 1 بخشی از یک موج درجه بزرگتر است (1). موج 1 درجه کمتری نسبت به موج (1) است.

    در واقع ، اکثر نمودارشناسان فقط از نمودارهای خود از 1-3 درجه موج استفاده می کنند. تلاش برای استفاده از نه درجه موج در یک نمودار کاملاً پیچیده است! نمودارشناسان با استفاده از 1 تا 3 درجه موج به راحتی می توانند امواج بالاترین درجه را با اعداد بزرگ رومی (I ، II ، III ، IV ، V ، a ، b ، c) ، امواج درجه متوسط را با شماره (1،2،3 ، 4،5 ، A ، B ، C) و کمترین درجه امواج با اعداد کوچک رومی (i، ii، iii، iv، v، ab، c). این سه گروه مجزا را برای برچسب زدن به امواج مختلف فراهم می کند.

    انواع امواج محرک
    امواج محرک دو نوع دارند: تکانه و مورب. اکنون هر دو نوع این امواج را با جزئیات بیشتری شرح خواهیم داد.

    امواج ضربه ای
    موج Impulse نوعی موج است که ما تاکنون برای نشان دادن چگونگی ترکیب ساختار موج الیوت استفاده کرده ایم. این متداول ترین موج انگیزه ای است و آسانترین آن در بازار وجود دارد. مانند همه امواج محرک ، پنج موج فرعی: سه موج محرک و دو موج اصلاحی. این به عنوان یک ساختار 5-3-5-3-5 برچسب گذاری شده است. با این حال ، این سه قانون شکستنی دارد که شکل گیری آن را تعریف می کند. اگر یکی از این قوانین نقض شود ، ساختار یک موج ضربه نیست و لازم است موج ضربه مشکوک را دوباره برچسب گذاری کنید.

    این سه قانون عبارتند از:

    Wave 2 نمی تواند بیش از 100٪ Wave 1 را دوباره احیا کند.
    موج 3 هرگز نمی تواند کوتاه ترین امواج 1 ، 3 و 5 باشد.
    موج 4 هرگز نمی تواند با موج 1 همپوشانی داشته باشد.
    هدف یک موج انگیزه حرکت در بازار است. از بین انواع مختلف امواج محرک ، امواج تکانشی بهترین نتیجه را دارند.



    نمودار بالا موج تکانه ای را نشان می دهد. توجه داشته باشید که Wave 4 به قلمرو قیمت Wave free gold signals 2 عبور نمی کند و Wave 2 در زیر ابتدای Wave 1 اصلاح نمی شود. همچنین ، ببینید که Wave 3 کوتاهترین نیست. موج 3 هرگز نمی تواند کوتاه ترین موج باشد. این موج معمولاً طولانی ترین موج از بین پنج موج است و بیشترین امتداد را دارد (که در بخش بعدی آورده شده است).

    موج فرعی 3 یک موج ضربه ای همیشه موج انگیزشی دیگر از نوع تکانه است.

    موج 2 نمی تواند زیر ابتدای موج 1 حرکت کند. موج 2 معمولاً برای بازگرداندن بیشتر موج 1 شناخته می شود ، اما اگر آن را به طور کامل احیا کند ، موج 2 نیست. شکست در قیمت پایین تر از موج 1 باعث بی اعتبار شدن می شود شمارش موج مشکوک است و به این معنی است که باید به دنبال راهی دیگر برای برچسب زدن به الگو بود.

    افزونه های موج
    در اکثر موارد ، امواج ضربه ای الگویی را که \"الحاق\" به الگوی طبیعی خود نامیده می شود ، به نمایش می گذارند. این بدان معناست که یکی از سه موج فرعی تحریک شده موج ضربه ، یک انگیزه کشیده با زیرمجموعه های اغراق آمیز خواهد بود. این اتفاق می تواند در هر دو موج 1 ، 3 یا 5 رخ دهد ، به طور معمول فقط در یکی از امواج گفته شده اتفاق می افتد.



    در بعضی مواقع ، تقسیمات موج فرعی گسترده تقریباً از نظر دامنه و مدت زمان با چهار موج دیگر در موج تکانه درجه بالاتر که بخشی از آنها هستند ، یکسان به نظر می رسند. به جای داشتن تعداد موج 5 برای ضربه ، شمردن 9 موج وسوسه انگیز است ، زیرا ممکن است مشخص نباشد که موج امتداد شده کدام موج است. با این حال ، در دراز مدت مهم نیست زیرا اهمیت فنی یکسان خواهد بود ، حتی اگر کسی شمارش اشتباهی را تعیین کرده باشد.

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۲:۵۹:۳۶
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • M.hegazy

    مقدمه ای بر نظریه موج الیوت

    نظریه موج الیوت یک روش تجزیه و تحلیل بازار است ، بر اساس این ایده که بازار انواع مشابهی از الگوها را در بازه زمانی کوچکتر (درجه کمتر) تشکیل می دهد که در بازه زمانی طولانی تر (درجه بالاتر) تشکیل می شود. این الگوها سرنخی از اتفاقات بعدی در بازار ارائه می دهند. طبق این تئوری ، بستگی به این ندارد که شما چه بازه زمانی را تجزیه و تحلیل کنید. جنبش های بازار از همان انواع الگوها پیروی می کنند.

    این نظریه توسط R.N. الیوت در دهه 1930 و توسط رابرت پرچتر در دهه 1970 محبوب شد. این ادعا می کند که رفتار جمعیت الگوها و روندهایی را ایجاد می کند که در بازارها مشاهده می کنیم. الگوی موج ، همانطور که توسط الیوت تعریف شده است ، نمود فیزیکی روانشناسی جمعی در جهان ما است. این الگوها نه تنها در بازارها بلکه در هرجای دیگر بطور دسته جمعی انسان تصمیم می گیرد. به عنوان مثال می توان به قیمت مسکن ، روند مد یا اینکه چند نفر روزانه سوار مترو می شوند ، اشاره کرد.

    در این بخش ، ما قوانین تشکیل موج و الگوهای مختلفی را که در تئوری موج الیوت دیده می شود ، معرفی خواهیم کرد. در پایان این بخش ، شما باید درک خوبی در مورد نحوه استفاده از موج الیوت داشته باشید و بتوانید تجزیه و تحلیل موج الیوت خود را در نمودارها تشکیل دهید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که برای استفاده با اطمینان از تئوری موج الیوت ، تمرین لازم است.

    دنباله اصلی
    موج های انگیزشی


    نیمه اول الگوی موج Elliott ایده آل ، موج Motive gold signals است ، موجی که همیشه در جهت روند یک درجه بزرگتر پیش می رود. همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است ، به پنج موج کوچکتر تقسیم می شود که دارای مارک های 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 هستند. در داخل موج محرک ، دو نوع موج فرعی کوچکتر وجود دارد: موج ضربه ای و موج مورب. هر یک از آنها در قسمت 3 این مجموعه مقاله توضیح داده خواهد شد.

    در نمودار مشاهده خواهید کرد که سه تا از این موج های فرعی پیش می روند (امواج 1 ، 3 و 5) و دو تا از آنها اصلاح می شوند یا به سمت پایین حرکت می کنند (2 و 4). امواج 1 ، 3 و 5 در موج محرک را امواج فرعی \"کنش\" می نامند. اینها معمولاً خود امواج محرک هستند ، به این معنا که در یک جهت بیشتر از یک درجه بزرگتر حرکت می کنند. امواج 2 و 4 موجهای فرعی \"اصلاحی\" هستند و در جهت مخالف روند بزرگتر حرکت می کنند. موج محرک تمایل دارد تا با سهولت نسبی در جهت روند بزرگتر حرکت کند. در نتیجه ، تشخیص و تفسیر آن آسان است.

    سه قانون برای تشکیل موج انگیزه وجود دارد که باید رعایت شود:

    موج 2 همیشه کمتر از 100٪ موج 1 را بازیابی می کند (پس می دهد).
    Wave 4 همیشه کمتر از 100٪ Wave 3 را بازیابی می کند.
    موج 3 همیشه فراتر از انتهای موج 1 حرکت می کند و هرگز کوتاه ترین موج نیست.
    اگر موجهای فرعی عملی را هر کدام دارای پنج موج در نظر بگیریم ، و موجهای فرعی اصلاحی را نیز هر کدام سه موج در نظر بگیریم ، موج تحرک بزرگتر چیزی شبیه به نمودار زیر خواهد بود. در این حالت ، موج های فرعی عملیاتی هر کدام پنج موج هستند زیرا در جهت روند یک درجه بزرگتر - موج محرک بزرگتر قرار دارند. این نوع الگوها به عنوان یک ساختار 5-3-5-3-5 برچسب گذاری شده اند.



    امواج اصلاحی


    به طور کلی ، موج اصلاحی به عنوان یک ساختار سه موجی به تصویر کشیده شده است ، همانطور که در نمودار بالا دیده می شود. ساختار سه موج دارای امواج فرعی است که به عنوان امواج A ، B و C برچسب گذاری شده اند. این می تواند گمراه کننده باشد زیرا همه امواج اصلاحی دقیقاً ساختارهای سه موجی نیستند. مشخصات ساختارهای موج اصلاحی بعداً مورد بحث قرار خواهد گرفت ، اما برای هدف کلی ما ، توصیف آنها را به عنوان سه موج فرعی آغاز خواهیم کرد.

    اگر به ساختار نگاه کنیم ، متوجه خواهیم شد که Wave A و Wave gold trading signals C هر دو در جهت روند یک درجه بالاتر قرار دارند - در این حالت ، جهت اصلاح. به همین دلیل (برای این مثال کلی) ما آنها را بعنوان امواج محرک نشان خواهیم داد که هرکدام مجموعاً پنج موج دارند. موج B برخلاف جهت تصحیح بزرگتر حرکت می کند (روند یک درجه بالاتر) و بنابراین نشان داده می شود که دارای سه موج است. این نوع الگوها به عنوان یک ساختار 5-3-5 برچسب گذاری شده اند.



    ساختار چرخه اساسی
    ترکیبی از یک موج محرک و یک موج اصلاحی ساختار کلی چرخه موج الیوت کامل است. این به عنوان ساختاری با مجموع هشت موج نشان داده شده است. یک پیشروی پنج موج (انگیزه) در جهت روند یک درجه بزرگتر وجود دارد ، و پس از آن اصلاح سه موج در برابر روند درجه بالاتر وجود دارد.
    https://www.gold-pattern.com/en




    نمودار بالا توالی هشت موج را با یک موج متحرک پنج موج در حال افزایش و یک تصحیح سه موج در حال سقوط نشان می دهد. مشاهده خواهید کرد که این حرکت ، از ابتدا تا انتها ، بالاتر از آنچه شروع شده به پایان می رسد (یعنی افزایش قیمت). اگر به آن فکر کنید ، یک ساختار 5-3 حداقل شرایط لازم برای دستیابی به نوسان و پیشرفت در جهت بالا یا پایین است. بازارها دارای نوسان هستند - صعود و سقوط - و هرچه پیشرفت می کنند یا بالا یا پایین می روند.

    الیوت متوجه شد که بازار این ساختار 5-3 را بارها و بارها تکرار می کند. این اساس تئوری او بود و ساختار کلی چرخه موج الیوت است.

    پس از پایان چرخه ، دوباره شروع می شود. پیش بینی می شود که پس از پایان اصلاح ، بازار یک پیشروی پنج موج دیگر داشته باشد.


    ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۲:۵۹:۱۹
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • M.hegazy


    استفاده از موج الیوت

    راهنما یک قانون سخت و سریع نیست که قابل نقض نباشد. این یک گرایش است - اتفاقی که آنقدر اتفاق می افتد که تقریباً می تواند به عنوان یک قاعده واجد شرایط باشد ، اما در بعضی مواقع مطابق انتظار عمل نمی کند. رهنمودهای شرح داده شده در زیر روشهای مفیدی برای استفاده از تحلیل موج الیوت است که اعتبار آنها را در طول زمان نشان داده است. با این حال ، چون این قوانین نیستند ، ممکن است هر بار نتیجه نگیرند.

    راهنمای برابری
    رهنمود برابری می گوید دو موج فرعی محرک در یک توالی پنج موجی به سمت برابری متمایل می شوند ، که به طور کلی در مورد امواج غیر گسترش یافته صادق است.

    این بدان معناست که ، وقتی موج 3 موج ضربه ای موج امتداد یافته باشد ، موج 5 تقریباً با قیمت موج 1 برابر خواهد بود. اگر موج 3 را به عنوان یک موج گسترده تشخیص دهید ، این برای پیش بینی بالقوه پایان موج 5 در یک ضربه مفید است.



    راهنمای تناوب درون یک انگیزه
    دستورالعمل جایگزینی درون یک انگیزه می گوید که فرم های Wave 2 و Wave 4 به تناوب تغییر می کنند. اگر موج 2 یک سبک اصلاح دقیق باشد ، موج 4 یک سبک تصحیح کناری خواهد بود. اگر موج 2 به صورت پهلو باشد ، موج 4 تیز خواهد بود. این برای پیش بینی پایان اصلاح Wave gold signals 4 در یک انگیزه مشکوک مفید است.



    راهنمای تناوب درون یک اصلاح
    دستورالعمل تغییر در یک اصلاح می گوید که فرم های موج A و موج B در یک تصحیح 3 موج متناوب می شوند. اگر Wave A یک نوع تصحیح مسطح باشد ، ممکن است Wave B یک نوع اصلاح zigzag باشد و بالعکس. همچنین بیان می کند که اگر اصلاح با موج ساده تری برای موج A شروع شود ، انتظار داشته باشید که امواج B و C زیر پیچیده تر باشند.
    https://www.gold-pattern.com/en

    راهنمای عمق امواج اصلاحی
    در راهنمای عمق امواج اصلاحی آمده است که وقتی بازار وارد اصلاح شود ، غالباً در قلمرو موج 4 قبلی با درجه کمتری اصلاح می شود. این لزوماً به معنای رسیدن آن به پایین موج 4 قبلی نیست ، بلکه باید انتظار داشته باشیم که به دامنه موج 4 قبلی با درجه کمتری برسد. این مکان اغلب مکان خوبی برای یافتن پشتیبانی (یا مقاومت) در بازار قبل از حرکت روند است.



    راهنمای کانال گذاری
    دستورالعمل کانال دهی تکنیکی برای پیش بینی پایان احتمالی امواج در درون تکانه ها است. اگرچه از کانال برای موج های اصلاحی می توان استفاده کرد ، اما واقعاً به کاربرد خطوط روند خلاصه می شود و هیچ گرایش سختی برای برنامه های اصلاحی ندارد. در مورد امواج ضربه ای ، الیوت متوجه شد که خطوط کانال اغلب مرزهای خود را با دقت گاه چشمگیر مشخص می کنند.

    سه روش وجود دارد که می توان از کانال برای پیش بینی انتهای امواج استفاده کرد ، اما همه آنها از یک تکنیک استفاده می کنند. همه آنها برای ایجاد کانال های خود به سه نقطه - آغاز و پایان امواج - نیاز دارند. از این روش می توان برای پیش بینی انتهای موج های 3 ، 4 و 5 استفاده کرد.

    پیش بینی پایان موج 3: یک خط روند از ابتدای موج 1 تا انتهای موج رسم کنید 2. یک خط موازی را از انتهای موج 1 طراحی کنید. احتمال اینکه موج 3 به روند پیش بینی شده پایان یابد وجود دارد. خط

    پیش بینی پایان موج 4: یک خط روند از ابتدای موج 2 تا انتهای موج 3 رسم کنید: یک خط موازی از انتهای موج 2 طراحی کنید. احتمال دارد اصلاح موج 4 وقتی به خط روند پیش بینی شده

    پیش بینی پایان موج 5: یک خط روند از ابتدای موج 3 تا انتهای موج 4 رسم کنید. یک خط موازی را از انتهای موج 3 طراحی کنید. احتمال دارد که موج 5 وقتی به روند پیش بینی شده می رسد پایان یابد خط

    راهنمای مقیاس
    رهنمود مقیاس یک تکنیک نگاه به بازار است که اغلب هنگام ایجاد پیش بینی کانال استفاده می شود. به سادگی بیان می کند که هنگام مشاهده امواج الیوت باید از یک نمودار مقیاس حسابی و یک نمودار مقیاس نیمه ورود استفاده کرد. نمودارهای مقیاس حسابی برای مشاهده امواج در درجات پایین مناسب هستند ، اما نمودارهای مقیاس نیمه ورود به سیستم برای ترسیم روندهای بزرگ (درجات بالاتر) مناسب هستند. یک کانال ممکن است به خوبی در مقیاس نیمه ورود به سیستم کار کند ، در حالی که در مقیاس حساب ممکن است به خوبی کار نکند.

    شخصیت امواج الیوت
    gold trading signals
    موج «شخصیت» انعکاس روانشناسی جمعی است که در بازار فعالیت می کند - احساساتی که از خوش بینی به بدبینی منتقل می شوند و ساختارهای بازار را که اغلب مشاهده می کنیم ایجاد می کنند. شخصیت هر نوع موج چه موج درجه بالاتر باشد و چه یکسان ، یکسان است. این بخش ویژگی های برخی از امواج را گسترش می دهد. لطفاً هنگام عبور از این بخش ، چرخه هشت موج را به خاطر بسپارید.

    امواج اول (موج 1)
    تقریباً نیمی از اولین امواج دیده شده بخشی از فرایند پایه گذاری است و به سختی توسط موج 2 اصلاح می شود. بسیاری از مردم تصور می كنند كه این یك فرصت دیگر برای تجارت در جهت روند قبلی است و اگر این روند كاهش یابد ، بسیاری از آنها کوتاه خواهد فروخت با این حال ، گستردگی و حجم بازار با ظرافت بیشتری افزایش می یابد.

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۲:۵۹:۰۷
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • mohammadrezaahmadi

    با سلام،
    خدمت دوستان قدیمی که در تالار حضور دارند . من جمله جناب رسول کریمی ، سام سهام ، کلید بورس ، علی کاربر ، دکتر کامیاب و.... کسانی که جزو افراد قدیمی هستند و بنده به نام نمی‌شناسم ،
    از همه دوستان و پیشتازان قدیمی بورس خواهشمندیم اگر ناراحتی و کدورتی برایشان پیش آمده برای خاطر ما نوبورسیها هم که شده به فراموشی بسپارند و ما را از راهنمایی های خویش دریغ نکنند .
    ارادتمند همه شما احمدی

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۰:۴۸
    نتیجه نظرات : ۲ - ۰ =

  • فضلی داود

    اقای کریمی
    ما را مستفیذ بفرمایید با راهنمایی گرم تان لطفا
    دوست تان داریم
    کریمی راهنمایی های شما باعث جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خیلی از تازه واردها میشه
    لطفا راهنمایی و تحلیل تان را از بازار بفرمایید

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۰:۰۰
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =
    • امید وار

      سلام واقعا جای استاد کریمی خالیه

      ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۳:۴۵
    • پژمان اسدی

      سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
      بنده این تالار را با استاد کریمی عزیز شناختم
      و بانک تجارت را از زمانی که 40 تومان بود با راهنمایی های آقای کریمی خرید کردم
      اما عده ای که متاسفانه از ایشان شناختی نداشتند انتفاد بی جا کردند
      امیدوارم آقای کریمی هر کجا هستند خوش و خرم و در پناه حق باشند
      امید داریم باز شما را در کنار خود داشته باشیم
      انشاالله

      ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۴:۵۹

  • hgh_nettaj

    در ادامه صحیت ها و نظارت دوستان رو که میخوندم
    همونطور که در گذشته اعلام کردم جناب کریمی استاد بنده بودن
    از سال 92 ایشون رو در فروم های مختلف دنبال میکردم و از ایشون چیزهای زیادی یاد گرفتم
    متاسفانه دوستان و همراهان بزرگوار سخنان ناسنجیده ای برای ایشون بیان کردن و اتهامات زیادی رو بهایشون روا داشتند
    شاید ایشون در برخی زمینه ها تحلیل هاشون درست در نیومده باشه اما همیشه تحلیل ها و نظارت ایشون رهگشا بوده و خیلی از موارد همگی از نظراتشون بهره مند و در سود بودیم
    متاسفانه اون شخصیت هایی که ایشون رو هم به باد حرف های ناصحیح گرفتند نیز الان نمینویسند
    بقول گفتنی شما عزیزانی که اینقدر مطمئن به سم پاشی جناب کریمی بودید چرا الان فعالیت ندارید و سهام هایی رو نمی فرمایید تا همگی از اون موارد بهره مند بشیم
    باید یاد گرفت که بورس افت و خیز زیاد داره و قرار نیست همیشه هر حرفی ما رو ببره تو اوج سود
    قراراه از این بستر با اهداف مشخصی سود برد و سود داد و در سود شرکتها و ضررهاشون هم سهیم بود
    امیدوارم همه پاینده باشند

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۶:۵۰
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =

  • father9063

    منتظر پاسخ شما هستم آقای کریمی

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۶:۰۶
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =

  • father9063

    سلام آقای کریمی لطفا یه تحلیلی برای این ور سال بفرستید باتشکر

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۳:۵۳
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =

  • mohammadrezaahmadi

    سلام به همه اعضای گروه ، با توجه به وضعیت امروز بازار معلوم شد آقای رسول کریمی راجع به بازار سهام بیراه نمی‌گفت بنده خدا بد کسی رو نمی‌خواست

    ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۹:۱۸
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =

  • nrahimi

    فروی الماس معدنی ها است

    ۱۳۹۹/۱۰/۸ - ۱۴:۵۶:۰۵
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • باکری

    p/e کاما بین همگروهیهاش به استثنای کنور از همه کمتره

    ۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۱۷:۳۹:۰۸
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • کلیدبورس

    یادش بخیر قدیمیا چقدر ففال بودند کیف می گردیم

    ۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۱۰:۲۵:۱۳
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =
    • رضا یزدانی

      بله . دقیقا.من خودم هر روز چک می کردم. به نظر اعتماد از بین رفته :(

      ۱۳۹۹/۱۰/۱ - ۰۸:۴۷:۰۵

  • nrahimi

    کاما سهامدار عمده فروی است

    ۱۳۹۹/۹/۲۶ - ۱۱:۵۵:۵۹
    نتیجه نظرات : ۱ - ۰ =

  • کاربر ۳۳۴۴۶

    این 4 نماد تا آخر سال شگفتی ساز خواهند شد.

    ثنوسا

    شتوکا

    لکما

    لابسا

    همچنان روی این 4 نماد نظر بسیار مثبتی دارم و تا شب عید یک رشد خیره کننده خواهند داشت به لطف خداوند.

    ۱۳۹۹/۹/۲۲ - ۱۸:۱۶:۱۰
    نتیجه نظرات : ۲ - ۱ =

  • M.hegazy


    شاخص های اقتصادی پیشرو
    شاخص های اقتصادی یا انتشارات اقتصادی ، م forex signals componentsلفه های اساسی برای تصمیم گیری در مورد معاملات تجاری هستند. در حالی که برخی از انتشارات مانند داده های اشتغال یا خرده فروشی به ما یک تصویر کلی از قدرت یا ضعف اقتصاد می دهد ، برخی از این روش ها کمی ظریف تر هستند و در واقع می توانند به عنوان پیش فرض آنچه برای نسخه های اصلی منتشر می شود ، عمل کنند. با توجه به تلاش برای پیش بینی چگونگی عملکرد مهمترین شاخص ها ، در اینجا برخی از شاخص های اقتصادی برجسته وجود دارد که می تواند سرنخی از روند پیشرفت آنها به شما ارائه دهد.
    نظرسنجی های مصرف کننده و تجارت
    هنگام بررسی انتشارات اقتصادی ، باید بدانیم که همه چیز در نهایت به عادت ها و عملکردهای مصرف کنندگان مربوط می شود: خرده فروشی یک معیار مستقیم برای میزان خرید مصرف کنندگان است. تولید ناخالص داخلی اندازه گیری مستقیم سرمایه صرف شده توسط مشاغل و مصرف کنندگان است. اشتغال مستقیماً ناشی از تقاضا برای تولید محصولی است که توسط مصرف کنندگان خریداری می شود. لیست ادامه دارد. در نظر گرفتن این دانش به معنای داشتن اندازه گیری خوش بینی یا بدبینی مصرف کنندگان بسیار باورنکردنی است و نظرسنجی ها آن را به ما تحویل می دهند. هنگام تلاش برای ارزیابی تأثیر نظر سنجی ها ، احتیاط لازم است زیرا ارجاع زمانی آنها متفاوت از گزارش های حیاتی تر است.
    نتایج نظرسنجی معمولاً حدود یک یا دو هفته پس از بررسی انجام می شود در حالی که گزارشی مانند خرده فروشی را می توان از دو تا شش هفته پس از پایان ماه گزارش کرد. بنابراین مطابقت با بازه های زمانی برای گزارش های مختلف یک ضرورت مطلق است.
    شاخص های مدیر خرید
    گزارش های PMI متنوعی وجود دارد که توسط چند موسسه (ISM free forex trading signals و رئیس مارکیت در میان آنها) منتشر می شود و اهمیت همه آنها از درجه های مختلف است. با این حال ، در میان همه ، انتشار \"فلش\" یا \"مقدماتی\" گویاترین است. استدلال در مورد این اهمیت مستقیماً با زمان بندی آنها ارتباط دارد. گزارش های فلاش به طور معمول در اواسط ماه یا کمی بعد منتشر می شوند تا اندازه گیری ماه تاکنون با توجه به مدیران خرید و عرضه اندازه گیری شود. هرچه این قرائت بالاتر از 50 باشد ، ماه برای آنها بهتر شکل می گیرد زیرا رشد را نشان می دهند. برعکس ، اگر این رقم زیر 50 باشد ، این نشان دهنده اکثر پاسخ های منفی است و می تواند نشان دهنده عقب نشینی در اقتصاد آن کشور باشد.
    فروش وسایل نقلیه
    دولت به دلیل تمایل به دقیق بودن و احتمالاً چند دلیل بوروکراتیک در انتشار ارقام رسمی آنها کند است ، اما مشاغل تمایل دارند کمی مصلحت تر باشند. به همین دلیل ، فروش وسایل نقلیه برای ماه گذشته تقریباً به محض پایان ماه گزارش می شود در حالی که ارقام دولت دیرتر منتشر می شود. این نظریه این است که اگر فروش وسایل نقلیه قوی باشد ، به احتمال زیاد ، سایر شکلهای مصرف گرایی نیز قوی خواهد بود.
    اینها فقط چند شاخص اقتصادی است که می توانید برای کمک به خود در رقابت تقویت کنید و هرچه بیشتر آنها را تماشا کنید ، در استفاده از دانش آنها راحت تر خواهید بود
    https://www.freeforex-signals.com/

    ۱۳۹۹/۹/۲۲ - ۰۱:۳۹:۵۰
    نتیجه نظرات : ۰ - ۰ =

  • M.hegazy


    سهام چیست؟
    وقتی می شنوید مردم در مورد معاملات یا سرمایه گذاری صحبت می کنند ، به احتمال زیاد در مورد معاملات سهام صحبت خواهند کرد. این یکی از محبوب ترین - و سنتی ترین - راه های تجارت بازارهای مالی است. مخصوصاً در بین سرمایه گذاران منفرد.

    همانطور که در درس قبل دیدیم ، اگر برنامه بازنشستگی داشته باشید ، احتمال اینکه در برخی از ظرفیت ها در سهام سرمایه گذاری کنید وجود دارد. اما سهام چیست؟ و چگونه کار می کنند؟

    ارزش کل شرکت
    سهم واحد مالکیت در یک شرکت است.
    https://www.freeforex-signals.com/

    بنابراین ، اگر یک شرکت خاص 10000 پوند ارزش داشته باشد و 2000 سهم صادر کند ، ارزش هر سهم 5 پوند (10،000 ÷ 2000) خواهد بود.

    با نوسان قیمت سهام ، ارزش شرکت نیز تغییر می کند. سرمایه گذارانی که سهام یک شرکت را خریداری می کنند امیدوارند که ارزش آن افزایش یابد و آنها را قادر به فروش سهام با قیمت بالاتر کند.

    سوال
    شرکت ABC در حال حاضر 1 میلیون و 200 هزار پوند ارزش دارد و سه میلیون و 000 هزار سهم نیز منتشر شده است. ارزش یک سهم پنسی چقدر است؟

    پاسخ آشکار
    چرا شرکت ها سهام عرضه می کنند؟
    برای جمع آوری پول
    free forex signals

    با اجازه دادن به سرمایه گذاران برای خرید بخشی از شرکت ، مدیریت قادر به جذب سرمایه برای بازگرداندن به تجارت است. به عنوان مثال ، ممکن است به پول نقد اضافی برای گسترش در مناطق دیگر و یا راه اندازی خط جدیدی از محصولات نیاز داشته باشند.

    اگر وجوه خردمندانه استفاده شود و در نتیجه شرکت سودآوری بیشتری کسب کند ، ارزش قیمت سهام - و بنابراین تجارت - باید افزایش یابد.

    این بدان معناست که شرکت و سهامداران آن وابستگی زیادی به یکدیگر دارند. این شرکت برای جمع آوری سرمایه به سهامداران نیاز دارد و سهامداران امیدوارند که این شرکت از سرمایه گذاری خود برای رشد تجارت استفاده کند - بنابراین آنها می توانند سود کسب کنند.

    چرا قیمت سهام حرکت می کند؟
    قیمت سهام می تواند ماه ها نسبتاً ثابت بماند یا به سرعت حرکت کند. مبلغی که یک سهم نوسان دارد به عنوان نوسان آن شناخته می شود.

    این که قیمت سهام به سمت بالا یا پایین می رود اساساً بر اساس قوانین عرضه و تقاضا است. اساساً ، اگر افراد بیشتری بخواهند سهمی را نسبت به فروش آن بخرند ، قیمت افزایش می یابد زیرا سهم بیشتر دنبال می شود (\"تقاضا\" از \"عرضه\" پیشی می گیرد). برعکس ، اگر عرضه بیش از تقاضا باشد ، قیمت کاهش می یابد.

    عرضه و تقاضا
    چگونه سطح عرضه و تقاضا باعث تغییر قیمت ها می شود
    free forex trading signals
    عرضه و تقاضا می تواند تحت تأثیر عوامل زیادی قرار گیرد ، اما دو عامل اصلی عبارتند از:

    درآمد
    این سودهایی است که یک تجارت کسب می کند. اگر درآمد بهتر از حد انتظار باشد ، قیمت سهام به طور کلی افزایش می یابد. اگر درآمد ناامید کننده باشد ، قیمت سهم احتمالاً سقوط خواهد کرد. شرکت ها تمایل دارند اطلاعیه های سود را برای یک دوره زمانی خاص ، معمولاً یک چهارم ، نیم یا تمام سال منتشر کنند. قیمت سهام شرکت می تواند بلافاصله قبل و بعد از اعلام بی ثبات باشد ، خصوصاً اگر این ارقام به طور قابل توجهی بهتر یا بدتر از حد پیش بینی شده باشند.

    می توانید از یک تقویم اقتصادی استفاده کنید تا ببینید چه زمانی شرکت های خاصی نتایج سود را منتشر می کنند.

    احساسات
    این شاید پیچیده ترین و مهمترین عامل در قیمت سهام باشد. قیمت سهام تمایل دارد به شدت نسبت به انتظارات از عملکرد آینده شرکت واکنش نشان دهد. این انتظارات بر اساس تعداد زیادی از فاکتورها مانند قانون آینده صنعت ، ایمان عمومی به تیم مدیریتی شرکت یا سلامت عمومی اقتصاد بنا شده است.



    سهم واحد مالکیت در یک شرکت است
    شرکت ها سهام خود را برای جمع آوری پول ، معمولاً برای سرمایه گذاری در تجارت ارائه می دهند
    قیمت سهام تحت تأثیر قرار می گیرد: عرضه و تقاضا ، ارقام سود و احساسات بازار

    ۱۳۹۹/۹/۲۲ - ۰۱:۳۹:۱۰
    نتیجه نظرات : ۰ - ۱ =

جهت مشارکت در گفتگو از طریق بخش اعضاء وارد سایت شوید.