Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مجمع عمومی فوق العاده شرکت سپیدار سیستم آسیا در تاریخ ٢٠ تیرماه ١۴٠٠ با حضور ٧٩.٠٨ درصد از سهام‌داران برگزار شد. سهام‌داران پس از آن که با شیوه‌ و دلایل این سرمایه‌گذاری توسط مدیران شرکت آشنا شدند، افزایش سرمایه را تصویب کردند. پیرو مجوز کسب شده، سرمایه شرکت از ٢٠٠ میلیارد ریال به ٧٠٠ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت تا شرکت بتواند ۵٠٠ میلیارد ریال از محل سود انباشته سال ١٣٩٩ در تولید نرم‌افزارها بر اساس تکنولوژی روز دنیا و فناوری رایانش ابری و خرید زمین و ساخت ساختمان در راستای توسعه فضای کسب و کار سرمایه گذاری کند؛ این افزایش سرمایه در یک مرحله و بلافاصله پس از مجمع انجام خواهد شد.

افزایش سرمایه ٢۵٠ درصدی در مجمع فوق‌العاده سپیدار سیستم تصویب شد

مجمع عمومی فوق العاده شرکت سپیدار سیستم آسیا در تاریخ 20 تیرماه 1400 با حضور 79.08 درصد از سهام‌داران برگزار شد. سهام‌داران پس از آن که با شیوه‌ و دلایل این سرمایه‌گذاری توسط مدیران شرکت آشنا شدند، افزایش سرمایه را تصویب کردند.


پیرو مجوز کسب شده، سرمایه شرکت از 200 میلیارد ریال به 700 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت تا شرکت بتواند 500 میلیارد ریال از محل سود انباشته سال 1399 در تولید نرم‌افزارها بر اساس تکنولوژی روز دنیا و فناوری رایانش ابری و خرید زمین و ساخت ساختمان در راستای توسعه فضای کسب و کار سرمایه گذاری کند؛ این افزایش سرمایه در یک مرحله و بلافاصله پس از مجمع انجام خواهد شد.
حمیدرضا رنجبری مدیرعامل سپیدار سیستم در این زمینه گفت: «در حال حاضر فناوری رایانش ابری یکی از اصلی‌ترین روندها در ارائه نرم‌افزارهای سازمانی است و نرخ نفوذ این تکنولوژی که در حال حاضر بخش عمده‌ای از خدمات شرکت‌های بزرگ جهانی را شامل می‌شود، به سرعت در حال افزایش است. سپیدار سیستم هم با هدف توسعه بازار و توسعه و بهبود راهکارهای نرم‌افزاری خود قصد دارد محصول سپیدار ابری را به بازار ارائه کند.»
رنجبری در صحبت‌های خود در جمع سهام‌داران به تجربه موفق همکاران سیستم در ارائه محصولات ابری اشاره کرد و گفت: «ضمن بررسی روندهای بازار رایانش ابری و نیاز بازار ایران، قصد داریم از محل این افزایش سرمایه روی توسعه نرم‌افزار ابری سپیدار سرمایه‌گذاری کنیم؛ این سرمایه‌گذاری می‌تواند در بلند مدت علاوه بر حفظ مزیت رقابتی، بازارهای جدیدی برای سپیدار سیستم ایجاد کند.» رنجبری با اشاره به مدل درآمدی رایانش ابری که به شکل حق اشتراکی است؛ گفت: «توسعه سپیدار ابری می‌تواند درآمد پایداری ایجاد کند که حاشیه سود آن در طول زمان افزایش پیدا خواهد کرد.»
وی در تشریح سرفصل‌های سرمایه‌گذاری گفت: « با توسعه تیم‌های پشتیبانی و عملیاتی سپیدار به واسطه افزایش تعداد مشتریان و با توجه برنامه‌های آینده شرکت، نیاز است فضای کسب وکار سپیدار توسعه پیدا کند، از این رو بخشی از این افزایش سرمایه در زمینه تأمین فضای کسب وکار اداری با خرید زمین و ساختمان سرمایه‌گذاری خواهد شد.»
در ادامه مجمع عمومی فوق‌العاده، رنجبری در مورد آثار مالی این طرح توضیحاتی را ارایه کرد. وی گفت: «ارائه سپیدار ابری که از ابتدای سال 1401 انجام می‌شود، یک خط درآمدی محکم و پایدار را برای سودآوری شرکت ایجاد می‌کند به طوریکه برآورد می شود اختلاف سود عملیاتی سپیدار سیستم در سال 1404 بین دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه حداقل 25 درصد باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24