Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران با دارایی حدود ۶٢٨ میلیارد تومانی بزرگترین صندوق مجموعه مدبران هماست. این صندوق که از نوع صندوق های قابل معامله (ETF) با نماد "سرو" می باشد سابقه فعالیت حدود دو ساله در بازار سرمایه دارد. بازدهی سرو در یک ساله اخیر حدود ٢٠۴ درصد بوده که از این حیث صندوق را در رتبه دوم پر بازده ترین صندوق های سهامی بازار قرار داده است...

پیشنهاد سرمایه گذاری

شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج(مدبران هما) یکی از خوشنام ترین نهاد های مالی فعال در بازار سرمایه است که طیف گسترده ای از خدمات مالی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. این شرکت در کنار فعالیت های مرتبط با مشاوره سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات سبدگردانی فعالیت های گسترده ای نیز در زمینه انواع صندوق های سرمایه گذاری دارد. مانده دارایی تحت مدیریت این شرکت در بخش صندوق ها رقمی بیش از هزار میلیارد تومان است که در قالب چهار صندوق گروه مدبران هما آن ها را مدیریت می کند.

صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران با دارایی حدود 628 میلیارد تومانی بزرگترین صندوق مجموعه مدبران هماست. این صندوق که از نوع صندوق های قابل معامله (ETF) با نماد "سرو" می باشد سابقه فعالیت حدود دو ساله در بازار سرمایه دارد. بازدهی سرو در یک ساله اخیر حدود 204 درصد بوده که از این حیث صندوق را در رتبه دوم پر بازده ترین صندوق های سهامی بازار قرار داده است.

صندوق افرا نماد پایدار عمری حدود یک ساله دارد و در اوراق با درآمد ثابت فعالیت می کند. این صندوق از جمله صندوق هایی است که در دوره فعالیت خود تقسیم سود نداشته و بازدهی آن صرفا از طریق تغییرات قیمتی حاصل می شود. این صندوق در یک سال گذشته بازدهی حدود 28 درصدی به دارندگان واحدهای خود اعطا کرده که نسبت به نرخ اوراق با درآمد ثابت و همچنین عملکرد بسیاری دیگر از صندوق ها کارنامه ای قابل قبول به شمار می رود.

صندوق بازارگردانی چند سهمی تاک دانا در آذر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بازارگردانی نمادهای "وبرق" ، "سپیدار" و "سرو" را بر عهده دارد. با توجه به تازه تاسیس بودن این صندوق و تنها گذشت سه ماه از آغاز فعالیت آن، به نظر می رسد در ماه ها و سالهای آینده تعداد سهام موضوع بازارگردانی این صندوق و به تبع آن دارایی های تحت مدیریت آن با رشد قابل توجه همراه شود.

علاوه بر صندوق های فوق، مجموعه مدبران هما در حال راه اندازی صندوق جسورانه سرو می باشد که در دی ماه پذیره نویسی آن در بازار انجام شده و در حال حاضر در حال طی روال اداری جهت آغاز فعالیت است.

سابقه فعالیت مدبران هما نشان می دهد شرکت به صورت متوسط در هر سال اقدام به راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری کرده که این امر در کنار گسترش فعالیت های شرکت در حوزه های مشاور سرمایه گذاری و سبدگردانی، نشان از رشد بسیار سریع این گروه دانش پایه و حرفه ای است. با این روند نقش این گروه در ماه ها و سال های آینده بیش از پیش در بازار پر رنگ خواهد شد و سرمایه گذاران از فعالیت های این گروه بیشتر خواهند شنید.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • براتعلی مجاهد
    براتعلی مجاهد

    سلام
    شرایط بازار گردانی چطوریست

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24