Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پوشش‌های بیمه حوادث انفرادی شرکت‌های بیمه در اکثر مواقع تنها برای داخل کشور برقرار است اما ممکن است برخی از بیمه‌گران با پرداخت حق بیمه بیشتر حاضر به قبول حوادث خارج از کشور نیز بشوند.

چگونه بیمه حوادث بخریم؟

بورس24 : در بخش دوم مطلب مربوط به بیمه حوادث از اینکه این نوع بیمه چه خساراتی را شامل نمی شود و یا اینکه شغل افراد در تعیین ضریب غرامت ها تاثیرگذار است صحبت کردیم. در بخش سوم معرفی این بیمه نامه می خواهیم از حداقل و حداکثر سن بیمه گذار، چگونگی خرید این نوع بیمه نامه و اینکه آیا بیمه گران حاضر به پرداخت خسارات اتفاق افتاده در خارج از کشور هم می شوند یا خیر صحبت کنیم.

با پرداخت حق بیمه بیشتر بیمه گران حاضر به پرداخت خسارات خارج از کشور نیز می شوند

ابتدا باید بگوییم که پوشش‌های بیمه حوادث انفرادی شرکت‌های بیمه در اکثر مواقع تنها برای داخل کشور برقرار است اما ممکن است برخی از بیمه‌گران با پرداخت حق بیمه بیشتر حاضر به قبول حوادث خارج از کشور نیز بشوند. در رابطه با سن افراد این نکته را به خاطر داشته باشید که حداقل و حداکثر سن بیمه‌گزار برای بیمه‌گران مختلف است. برای مثال گستره سنی برای بیمه ملت بین 4 تا 80 سال و این گستره برای بیمه سامان بین 12 تا 75 سال است. برخی از شرکت‌های بیمه با پرداخت حق بیمه مازاد، افراد خارج از محدوده سنی خود را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند اما بعضی دیگر برای افراد خارج از محدوده سنی مشخص شده بیمه حوادث انفرادی صادر نمی‌کنند.

چگونه می توان بیمه حوادث انفرادی را خریداری کرد؟

برای خرید بیمه حوادث انفرادی باید کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به یکی از نمایندگی‌های بیمه موردنظر ارائه داده و نماینده را نسبت به شغل خود مطلع سازید؛ پس از آن با توجه به شغل و نوع غرامت‌های درخواستی، بیمه‌گر حق بیمه را محاسبه می‌کند در نهایت پس از پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه صادر خواهد شد.

البته در بعضی از نمایندگی‌ها این امکان وجود دارد که بتوان کپی کارت ملی و شناسنامه را به‌صورت اینترنتی ارسال کرد و پس از پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه شما صادر می‌شود. در واقع یکی از روش‌های خرید بیمه حوادث انفرادی، خرید از سامانه‌های خرید آنلاین بیمه است که به راحتی و بدون نیاز به حضور می توانید این نوع از بیمه نامه را خریداری کنید.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24