Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شستا به عنوان مجموعه اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در عمر بیش از دو دهه خود با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شده است خوشبختانه با تدوین استراتژی شستا و اداره هوشمند و اثر بخش این هلدینگ بزرگ چند رشته ای در کوتاهترین زمان ممکن یکی از بزرگترین اهداف و مطالبات جامعه ذینفعان یعنی حضور در بازار بورس کشور مهیا و اغاز عرضه اولیه سهام اصلی ان محقق می گردد اثار اقتصادی و اجتماعی این اقدام بزرگ در بازار بورس کشور از همین اکنون مشاهده می شود یقینا اثربخشی این عرضه بزرگ سهام شستا در مدیریت نقدینگی کشور و‌کاهش دلالی و فعالیت های زیان بار اقتصادی ناشی از تحرک نقدینگی های سرگردان نیز روشن می باشد. انتظارات سهامداران شستا بعد از دودهه قطعا با حضور این هلدینگ بزرگ در بورس کشور برآورده می گردد

بورسی شدن «شستا» مطالبه عمومی بود

مسعود جبراییلی
چهارشنبه هفته اخر فروردین ماه ۹۹در کشاکش بحران های جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور،شستا، در بورس ایران انجام می شود.
این اتفاق بسیار مهم آن هم در این شرایط خاص (که شرکت های بزرگ جهانی سردرگم هستند)از توجه و هوشمندی مدیران عالی اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تمرکز آن ها به انجام ماموریت های ذاتی خود در اداره بهینه سرمایه های بیمه شدگان خبر می دهد.شستا به عنوان مجموعه اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در عمر بیش از دو دهه خود با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شده است.
خوشبختانه با تدوین استراتژی شستا و اداره هوشمند و اثر بخش این هلدینگ بزرگ چند رشته ای در کوتاهترین زمان ممکن یکی از بزرگترین اهداف و مطالبات جامعه ذینفعان یعنی حضور در بازار بورس کشور مهیا و اغاز عرضه اولیه سهام اصلی ان محقق می گردد.آثار اقتصادی و اجتماعی این اقدام بزرگ در بازار بورس کشور از همین اکنون مشاهده می شود.
یقینا اثربخشی این عرضه بزرگ سهام شستا در مدیریت نقدینگی کشور و‌کاهش دلالی و فعالیت های زیان بار اقتصادی ناشی از تحرک نقدینگی های سرگردان نیز روشن می باشد.
انتظارات سهامداران شستا بعد از دودهه قطعا با حضور این هلدینگ بزرگ در بورس کشور برآورده می گردد.
پاسخگویی و افزایش ضریب شفافیت وارائه مداوم تمام اطلاعات فعالیت ها و‌عملیات شستا و‌ زیر مجموعه های ان مطالبات به حق بازار و‌سهامداران و‌مردم و‌نیز نهادهای نظارتی را پاسخ خواهد داد.
باید به سازمان بورس ایران بخاطر این اتفاق خوب تبریک گفت و به مدیران پرتلاش و توانمند و‌کاربلد شستا نیز درود فرستاد که در کوتاهترین زمان ممکن بزرگترین هدف سهامدار اصلی خود و سیاست وزارت رفاه را محقق نمود.

مدیرعامل نفت پاسارگاد

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24