Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

روی کاغد بنویس که ٢۵٠ دلار در یک روز سود کرده ای... لحظه فشردن دکمه فروش سهام با سود را به خاطر بیاور حتی روشن کردن کامپیوتر و همین طور پایان یک روز کاری موفق در بورس را این ٩ تمرین را به خاطر بسپار!

سود خود را بنویس!

بورس24 : تعیین هدف در موفق بودن شما در معاملات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اگر برای انجام معاملات خود هدف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه نداشته باشید، تجسم موفقیت برای شما بسیار سخت است ، چرا که چیز خاصی را برای هدف گیری نخواهید داشت. برای این که در بهترین حالت قرار داشته باشیم همواره نیازمند هدفی روشن و قابل ارزیابی برای کوشش کردن هستیم. به خاطر داشته باشید که انسان هنگامی در بهترین حالت خود قرار دارد که هدفی روشن را در ذهن داشته باشد.

این تمرین به شما خواهد آموخت که چگونه رسیدن به یکسری اهداف به منظور کسب یک مقدار معین درآمد روزانه را، مجسم کنید. این بدان معنی نیست که شما هر روز به این هدف نائل خواهید شد. ولی بدون آن نیز رسیدن به این هدف در هیچ روزی برای شما امکان نخواهد داشت.

تمرین

با استفاده از تکنیک آرامش بخش" جسم آرام-ذهن آرام" به حالت آرامش برسید.

1.به سینمای ذهنی خود بروید. به یاد داشته باشید که سینما را تا حد امکان برای خود راحت سازید که می تواند یک صندلی نرم و راحت باشد که شما بر روی آن نشسته اید. به خاطر داشته باشید که جزئیات بسیار مهم هستند .به آن ها توجه کنید. در این هنگام شما در حال تقویت کردن قوه تخیل خود بوده و تصاویر را در چشم ذهنی خود با وضوح فوق العاده ای مشاهده می کنید. اگر هنوز نمی توانید تصاویر را به وضوح ببینید نگران نباشید. این کار با گذشت زمان و تمرین بیشتر ساده تر خواهد شد.

2.با این تمرین می خواهیم خود را در پایان یک روز معاملاتی در حالی تصور کنیم که به اهداف خود رسیده ایم. به خاطر داشته باشید که این مسئله بسیار مهم است که اهداف شما باید واقع گرایانه و منطقی باشد. بنابراین اگر ما یک معامله گر هستیم و خود را چنین تصور کنیم که در روز 250دلار درآمد کسب کرده ایم این مسئله واقع گرایانه خواهد بود ولی اگر سعی بر تجسم درآمدی روزانه معادل 3500 دلار نماییم به احتمال زیاد این کار واقع گرایانه نخواهد بود زیرا چنین کاری از توان بسیاری از افراد خارج است.

3.اولین چیزی که می خواهیم آن را مجسم کنیم روزهایی هستند که در انجام معاملات موفق بوده اید .می خواهیم روزهایی را به یاد آوریم که توانسته ایم به اهداف خود دست یابیم. (برای این تمرین از هدف کسب درآمد روزانه 250 دلار استفاده می کنیم).اگر احتیاج دارید که به عقب بازگشته و به یادداشت های خود مراجعه کنید، این کار را انجام دهید. تصور کلی بر آن است که شما می خواهید این روزها را در ذهن دیده و احساسی را که در روزهای موفقیت داشته اید، دوباره تکرار کنید. این روزها را دوباره در ذهن خود مرور کنید، به خاطر داشته باشید که به جزئیات آن ها توجه کنید. هنگامی که گوشی تلفن را در دست داشته و دستور خرید و یا فروش را صادر می کرده اید ، چه احساسی داشته اید؟ می توانید احساس خود را در زمان به حرکت درآوردن ماوس کامپیوتر در زمان چک کردن نمودارها و جداول به یاد آورید؟ آیا می توانید خود را در زمان نوشتن دستورات خرید و فروش بر روی کاغذ به یاد آورید؟ از داشتن قلم در دست چه احساسی داشته اید؟ جزئیات، جزئیات، جزئیات،...

4.این مورد برای افرادی است که معاملات سودآور نداشته اند و یا این که نمی توانند آن ها را به خاطر بیاورند. می توانید به راحتی تجربه ای را مربوط به زمانی که موفق بوده اید،در چشم ذهنی خود بازسازی کنید. خود را در حال خروج موفقیت آمیز از معاملات سودآور تصور کنید. خود را در حال خروج از معاملات زیان ده بعد از آن که توجه شدید در این معامله سودی وجود ندارد، ببینید. به خاطر داشته باشید ذهن شما توانایی تمایز بین یک تجربه ذهنی و یک تجربه واقعی را در صورتی که تصویر دارای جزئیات کافی باشد، ندارد. تجربه متصور شده می تواند حتی خارج از دنیای معامله سهام باشد. فقط زمانی را که احساس موفقیت کرده اید را به یاد داشته باشید. این اولین قدم است.

5.حال می خواهیم به صحنه بعدی در سینمای ذهنی برویم. می خواهیم خود را در حال رسیدن به هدف کسب درآمد 250دلار در روز ببینیم .یکی از راه های تجسم موفقیت دیدن نتایج نهایی و اجازه دادن به مکانیزم موفقیت برای انجام این کار می باشد. پس شما خود را در حال کسب درآمد 250دلار در اولین روز هفته می بینید. خود را در پایان معاملات روز در سینمای ذهنی خود ببینید. حال به هرآنچه که در پایان روز انجام می دهید مشغول شوید. خود را در این حال ببینید که این درآمد 250دلاری در روز دوشنبه را در کامپیوتر خود ثبت کرده ، کامپیوتر را خاموش می کنید ، چراغ های دفتر کار خود را خاموش می کنید، در صندلی خود لم می دهید و یا هرآنچه را که معمولا انجام می دهید.

6.حال همین کارها را در روز بعد نیز تمرین انجام می دهید .جزئیات آنچه را که می بینید به خاطر بسپارید. اگر به جزئیات توجه نکنید نتیجه ای نخواهید گرفت. برای دیدن جزئیات این تمرین بیشتر از دو دقیقه طول خواهد کشید .بنابراین اگر تمرین شما کمتر از دو دقیقه طول بکشد آن را درست انجام نداده اید. باید حرکت قلم بر روی کاغذ را در هنگام ثبت درآمد 250دلاری ببینید .از نگه داشتن قلم در دست چه احساسی می کنید؟ باید خود را در هنگام خاموش کردن کامپیوتر و شنیدن صدای آن کاملا مشاهده کنید. اتاق را در هنگامی که چراغ آن را خاموش کرده و آن را ترک می کنید ، ببینید.

7.پس از این در چشم ذهنی خود مشاهده کرده اید که به درآمد 250دلاری در روز و برای یک هفته رسیده اید. آنگاه بازگشته و دوباره معاملات موفق خود را ببینید. این مسئله به شما اعتماد به نفس داده و شما را در عادت کردن به فرآیند مجسم سازی یاری می کند.

8.این تمرین تعیین هدف ، بی نهایت مهم است. اولا بدون داشتن اهداف روشن موفقیت در معامله ناممکن است. هنوز معامله گری موفقی زاده نشده است که برای خود اهدافی روشن را معین نکرده باشد. ثانیا داشتن این اهداف می تواند شما را در برنامه ریزی مکانیزم موفقیت برای تمرین های مجسم سازی دیگر کمک کند.

9.به یاد داشته باشید که این تمرین ها را هر روز و حداقل به مدت 30 دقیقه انجام دهید. بسیار مفید است که این تمرین ها را هر روز در ساعتی معین انجام دهید و نهایتا برای ایجاد تاثیر بیشتر، باید در حالت آرامش به انجام تمرین ها بپردازید.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سیده مریم هاشمی
    سیده مریم هاشمی

    عالی بود

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24