Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ارز مجازی چیست؟ چقدر اعتبار دارد؟ آینده از آن پول های مجازی است؟ چقدر از دنیای پر رمز و راز بلاکچین می دانید؟ پاسخ به همه پرسش های رایج درباره ارزهای دیجیتال در یک کارگاه ٨ ساعته

رمزگشایی از «بلاکچین»

بورس24 : کارگاه 8 ساعته صفر تا 100 بلاکچین توسط «آ س ب ا ن» آموزشگاه سرمایه گذاری و بورس ایران وابسته به بورس24 برگزار شد؛ کارگاهی که در آن درباره تمام موارد مربوط به رمز ارزها توضیحاتی مفصل ارائه شد.

بورس24 : کارگاه 8 ساعته صفر تا 100 بلاکچین توسط بورس24 برگزار شد؛ کارگاهی که در آن درباره تمام موارد مربوط به رمز ارزها توضیحاتی مفصل ارائه شد.

در این کارگاه، سهیل نیک زاد، کاوه مشتاق و حجت عباسی، اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف درباره تمام موارد مربوط به بلاکچین و رمز ارزها توضیحات تفصیلی دادند که چند ساعت از این کارگاه به صورت تئوری و چند ساعت با کار عملی و تعاملی مدرسان و دانشجویان همراه بود.

در این کارگاه ابتدا درباره پیش نیازهای بلاکچین، هش و شبکه توزیع شده صحبت شد تا تاریخچه ایجاد رمز ارزها مورد بررسی قرار بگیرد و به این سوال اساسی و گسترده پاسخ داده شود که «بلاکچین و رمز ارز چیست؟»

نحوه ماینینگ (استخراج) رمز ارزها، تهدیدها و فرصت های انجام این کار و همچنین دغدغه های ماینینگ و نحوه محاسبه و نوشتن طرح توجیهی برای استخراج رمز ارز و راه اندازی فارم ماینینگ، از دیگر مباحث این کارگاه بود.

پس از آن انواع رمز ارزها و دسته بندی های آن ها معرفی شد که این رمز ارزها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و دسته بندی های آن ها چگونه است؟

همچنین فرصت ها و تهدیدهای معامله کردن در این بازار، از دیگر موارد مطرح شده بود که بسیار مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

در نهایت هم تمام دانشجویان روی تلفن همراه یا لپ تاپ خود به طور آزمایشی کیف پول الکترونیکی منحصر به فرد خود را راه اندازی کردند که انجام این کار، از بخش های عملی این کارگاه 8 ساعته بود.

معرفی ریسک ها و روش های کلاهبرداری در این بازار هم بخش دیگری از کارگاه بود تا افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند، تمام جوانب احتیاط را رعایت کنند و بتوانند با خیالی آسوده، حافظ پول و دارایی خود باشند و تاکید شد هر گونه فعالیت در این بازار نیازمند وضع مقررات و قوانین لازم در ایران است. لذا با توجه به این که این بازار رو به گسترش است آموختن فعالیت در حوزه ارزهای مجازی ضروری است ، لکن برای فعالیت جدی در آن باید منتظر ایجاد ساز و کارهای لازم توسط نهادهای قانونی ایران بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24