Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

«صبح ها بازار و عصرها تحلیل!» این روش بیشتر سرمایه گذاران موفق در بازارهای مالی است؛ محمد حسین حقیقی که دوره آموزشی «بورس بان» را در آموزشگاه بورس و سرمایه گذاری ایران وابسته به بورس ٢۴ تدریس می کند ، درباره اهمیت آموزش و جذابیت های سرمایه گذاری در بورس سخن می گوید...

 بعضی مطالب راه ما را عوض می کنند؛ این مصاحبه را بخوانید و ...

آموزش بورس همراه با عصر ایران و بورس24 :

بازار بورس محل سرمایه گذاری و تحلیل است نه میز قمار و محل سنجیدن بخت و اقبال. برای سرمایه گذاری در بورس اول باید نحوه سرمایه گذاری در بورس را یاد بگیرید.

«صبح بازار ؛ عصر تحلیل» این روش بیشتر سرمایه گذاران موفق در بازارهای مالی است. محمد حسین حقیقی که دوره آموزشی «بورس بان» را در آموزشگاه بورس و سرمایه گذاری ایران وابسته به بورس24 تدریس می کند ، درباره اهمیت آموزش و جذابیت های سرمایه گذاری در بورس سخن می گوید و این که در دوره «بورس بان» می خواهد چه نکات مهمی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد...

جناب حقیقی مختصری خود را معرفی بفرمایید.

محمدحسین حقیقی، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستم و هم اکنون نیز مشغول اخذ مدرک دکتری مهندسی مالی می باشم.

پنج، شش مدرک بورسی، را از جمله تحلیل گری بازار سرمایه، سال های پیشین اخذ کرده ام.

سابقه کاری شما و حضورتان در بورس از چه سالی است؟

من حوالی سال 1387 مشغول معامله گری سهام شدم و از سال 1390، با فعالیت در کارگزاری نهایت نگر حضور در نهادهای مالی را به صورت جدی آغاز کردم. سمت های سرپرستی واحد تحلیل در کارگزاری بانک خاورمیانه و مدیریت سرمایه گذاری در مشاور سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین را داشته ام و هم اکنون در تامین سرمایه تمدن مشغول فعالیت هستم.

همچنین در حوزه استارتاپی مشاور مدیرعامل فروشگاه آنلاین چونک نیز بوده ام.

تاکنون سابقه تدریس نیز داشته اید؟

بلی ، دانشگاه آزاد اسلامی، تدریس حسابداری به دانشجویان مهندسی صنایع ، تدریس در کارگاه ها و نشست های خانه سرمایه و دوره ارزیابی طرح های سرمایه گذاری برای کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی.

شما کانال بورسی هم دارید؟

 خیر

چرا؟

زمان کافی برای اداره آن ندارم و به نظرم حواشی زیادی دارد...

شما خود را تحلیل گر می دانید؟

من امروز خود را تلفیق شخصی سازی شده ای از آموزه های معاملاتی- تحلیلی- تابلوخوانی و روانشناسی بازار می دانم که عناصر و ابزاری لازم و همه جانبه برای یک معامله گر/ تحلیل گر است....

آیا سلبریتی های بازار مدرسین بهتری هستند؟

تعریف شما از سلبریتی بازار را که کنار بگذاریم، دوستان خوبی دارم که در فضای عامه به این نام خوانده می شوند و بعضا افراد بسیار مبرزی هستند اما الزاما بحث تبحر در تدریس با چهره بودن کاملا متفاوت است!

چرا بورس24 ؟ آن جا که یک رسانه خبری- تحلیلی است؟

نامش آشناست، همراه ، قدیمی و معتبر است.از همه مهم تر یک شرکت مشاوره رسمی است و با قدمت بالا.فکر می کنم که بورس24 می تواند به ارتقای سطح سواد مالی جامعه با توجه به سطح نفوذی که دارد کمک کند.

آیا این دوره فارغ از کلیشه ها فقط برای افراد خاصی است؟ مبتدی یا با دانش ابتدایی؟

من فقط از یک بخش و مقطع بازار نمی گویم! ده سال تجربه حضور در بازار را برای یک معامله گر- تحلیل گر بهتر شدن را به اشتراک می گذاریم و قدم به قدم پیش می رویم!پرسود باشید!

گفتنی است ، «آس ب ان » آموزشگاه سرمایه گذاری و بورس ایران است که تحت نظارت شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی با برند « بورس24 » فعالیت خود را آغاز کرده است. «آ س ب ا ن» در مرحله نخست از فعالیت خودکارگاه آموزشی «بورس بان» را برای مخاطبان و علاقه مندان تدارک دیده است.تصورات غلط از کسب سودهای فراواقع و دروغین در بازه های چندروزه، آن هم بدون آموزش کافی و یا تنها با برداشتن چندین قدم ابتدایی و تورق چند جزوه و کتاب و سر یکی دو کلاس چند ساعته نشستن، از جمله وعده هایی است که این روزها برای جذب علاقه مندان واقعی سرمایه گذاری و رویاپردازان، بسیار باب شده است.

در کارگاه ابتدایی «بورس بان»که طی هشت ساعت برای علاقه مندان برگزار می شود، مهم تر از آشنایی های کلیشه ای با بدیهیات بازار سرمایه و موارد الفباییِ برای ورود به بازارهای بورس و فرابورس، می آموزیم که چگونه به رویاهایمان نگاهی منطقی از دریچه ی بازارهای مالی داشته باشیم و با به کارگیری ابزارهای صحیح و کاربردی ، چگونه برای دستیابی به اهدافمان بجنگیم!؟

هم اکنون ثبت نام نمائید...

برای اطلاع از  جزئیات دوره اینجا کلیک کنید...

تماس با مشاور : 88556500-88556400 داخلی 101 و 121

نرخ این دوره 300 هزار تومان و برای کاربران بورس24 با 24 درصد تخفیف 228 هزار تومان

شماره حساب بانک سامان 8354012061181 و شماره حساب بانک ملی 0105998730008 به نام شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سیمین مجیدی
    سیمین مجیدی

    سلام.خسته نباشید من هم امید دارم از اطلاعات شما بهره مند شوم .از سهامداران هستم ولی دلم میخواهد شما همیار و كمك من كنید

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24