Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

« آس ب ان » آموزشگاه سرمایه گذاری و بورس ایران است که تحت نظارت شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی با برند «بورس ٢۴» فعالیت خود را آغاز کرده است. «آ س ب ا ن» در مرحله نخست از فعالیت خودکارگاه آموزشی «بورس بان» را برای مخاطبان و علاقه مندان تدارک دیده است. تصورات غلط از کسب سودهای فراواقع و دروغین در بازه های چندروزه، آن هم بدون آموزش کافی و یا تنها با برداشتن چندین قدم ابتدایی و تورق چند جزوه و کتاب و سر یکی دو کلاس چند ساعته نشستن، از جمله وعده هایی ست که این روزها برای جذب علاقه مندان واقعی سرمایه گذاری و رویاپردازان، بسیار باب شده است. در کارگاه ابتدایی «بورس بان»که طی هشت ساعت برای علاقه مندان برگزار می شود، مهم تر از آشنایی های کلیشه ای با بدیهیات بازار سرمایه و موارد الفباییِ برای ورود به بازارهای بورس و فرابورس، می آموزیم که چگونه به رویاهایمان نگاهی منطقی از دریچه ی بازارهای مالی داشته باشیم و با به کارگیری ابزارهای صحیح و کاربردی ، چگونه برای دستیابی به اهدافمان بجنگیم!؟ برای حضور در این دوره آموزشی که بزودی برگزار می شود با تلفن های ٨٨۵۵۶۵٠٠ و ٨٨۵۵۶۴٠٠ تماس بگیرید.

بورس بیاموز!

آموزش بورس همراه با بورس24 :

« آس ب ان » آموزشگاه سرمایه گذاری و بورس ایران است که تحت نظارت شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی با برند « بورس24 » فعالیت خود را آغاز کرده است. «آ س ب ا ن» در مرحله نخست از فعالیت خودکارگاه آموزشی «بورس بان» را برای مخاطبان و علاقه مندان تدارک دیده است.

تصورات غلط از کسب سودهای فراواقع و دروغین در بازه های چندروزه، آن هم بدون آموزش کافی و یا تنها با برداشتن چندین قدم ابتدایی و تورق چند جزوه و کتاب و سر یکی دو کلاس چند ساعته نشستن، از جمله وعده هایی ست که این روزها برای جذب علاقه مندان واقعی سرمایه گذاری و رویاپردازان، بسیار باب شده است.
در کارگاه ابتدایی «بورس بان»که طی هشت ساعت برای علاقه مندان برگزار می شود، مهم تر از آشنایی های کلیشه ای با بدیهیات بازار سرمایه و موارد الفباییِ برای ورود به بازارهای بورس و فرابورس ، می آموزیم که چگونه به رویاهایمان نگاهی منطقی از دریچه ی بازارهای مالی داشته باشیم و با به کارگیری ابزارهای صحیح و کاربردی ، چگونه برای دستیابی به اهدافمان بجنگیم!؟
برای حضور در این دوره آموزشی که بزودی برگزار می شود با تلفن های 88556500 و 88556400 تماس بگیرید.برای دریافت جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24