Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صندوق های سرمایه گذاری در سهام نیز در هفته پایانی پاییز با شناسایی زیان در اکثر قریب به اتفاق صندوق ها همراه بود و تنها صندوق های....

خزان بورس و رخوت صندوق ها...

بورس24 : پرونده بازار سهام در فصل پاییز با افت حدود 3 درصدی شاخص کل بسته شد؛ ریزش بورس با افت قیمت نفت در بازارهای جهانی و همچنین اثرات تحریم بر شرکت های صادراتی شدت گرفت و در نهایت هفته پایانی آذرماه بورس با نمایش یک عملکرد ضعیف زیان بیش از 5 درصدی را به ثبت رساند. بر همین اساس نگاهی به روند صندوق های سرمایه گذاری در سهام نیز در هفته پایانی پاییز با شناسایی زیان در اکثر قریب به اتفاق صندوق ها همراه بود و تنها صندوق های آینده نگر د، نیکوکاری کشتی و ارزش آفرین توانستند بازدهی مثبت جزئی را ثبت کنند. در این میان صندوق های نیکوکاری ندای امید، آوای ثروت کیان، رشد سامان و گوهرفام امید نیز با افت بیش از 7 درصد ضعیف ترین عملکرد را داشتند.

در یک ماهه منتهی به آذرماه در حالیکه شاخص افت حدود 11 درصد را ثبت کرد؛ عمده صندوق های سرمایه گذاری در سهام نیز با شناسایی زیان و کاهش سود مواجه شدند، اما تعداد انگشت شماری از جمله نیکوکاری کشتی و آینده نگر د با کسب بازدهی مثبت عملکرد بهتری به ثبت رساندند.

در جدول زیر نگاهی به برترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت خواهیم داشت. لازم به ذکر است، در حالیکه سود ماهیانه عمده این صندوق ها در حدود یک الی دو درصد می باشد؛ صندوق هایی همچون اندیشه زرین پاسارگاد، اندیشه فردا، نوین نگر آس عملکرد جالب توجه ای داشتند. در همین خصوص نرخ سود سالانه پیش بینی شده اندیشه زرین پاسارگاد 15 درصد اما در یک ماهه آذر معادل 18.7 درصد بازدهی به ثبت رسانده است.

منبع خبر: سازمان تحلیلی خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • غلامحسن فتحعلی
    غلامحسن فتحعلی

    با سلام و خدا قوت به نظر من بهترین محل برای سرمایه گذاری افراد تازه وارد صندوق های سرمایه گذاری می باشد و با توجه به درجه ریسک پذیری افراد می توانند در صندوق های سهام و یا با درآمد ثابت سرمایه گذاری نمایند . با راعایت قوانین سازمان و ترکیب خوب پرتفوی صندوقهای بازدهی متعادل تری نسبت به سهام دارند.

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24