Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نکته قابل اهمیت آن است که اگرچه پرداخت حق بیمه کمتر مزیت مهمی برای بیمه گذار می باشد اما همیشه دنبال ارزان ترین نباشید...

کدام بیمه و کدام پوشش بهتر است؟

آموزش بورس با بورس24 و عصر ایران :

پس از مطالعه دو قسمت قبلی بیمه بدنه و بیمه سرقت احتمالا برایتان سوال پیش می آید که " با فرض آنکه همه این موارد درست باشد، کدام بیمه را باید انتخاب کنم؟ کدام شرکت با چه پوشش هایی برایم مناسب تر است؟"

برای پاسخ به این سوال کافی است لیستی از پوشش های مورد نظرتان را انتخاب کنید و استعلامی از نرخ بیمه نامه مورد نظر دریافت کنید. استعلام را هم از طریق اینترنت و هم حضوری می توانید دریافت کنید ولی بهتر است در صورت تمایل به دریافت استعلام از طریق اینترنت، از سایت معتبر بیمه مربوطه اقدام کنید و به سایت های متفرقه دل نبندید.

تمامی شرکت های بیمه ، بیمه بدنه خودرو را ارائه می نمایند و تفاوت آن ها بعضا در تعداد نماینده ها، شعب پرداخت خسارت سیار و دسترسی به خدمات در آینده مربوط است و همچنین اختلاف در حق بیمه پرداختی.

نکته قابل اهمیت آن است که اگرچه پرداخت حق بیمه کمتر مزیت مهمی برای بیمه گذار می باشد اما همیشه دنبال ارزان ترین نباشید. متاسفانه گاهی دیده شده که برخی شرکت‌های بیمه در ارائه تخفیفات بیمه بدنه اقدام به ارزان فروشی زیر عرف بازار جهت جذب بیمه گذار و فروش موقت می‌کنند که این کار ممکن است در زمان خسارت دهی مشکل ساز باشد و نتوانند جوابگویی خوبی داشته باشند.

اما لیستی از خدمات شامل موارد زیر می باشند.

بیمه بدنه کلی شامل حادثه، آتش سوزی و سرقت کلی می باشد و پوشش های تکمیلی شامل:

  • سرقت لوازم و قطعات ( سرقت جزئی)
  • زلزله ؛ سیل و بلایای طبیعی
  • نوسان قیمت خودرو
  • شکست شیشه بدون برخورد اشیاء
  • هزینه ایاب و ذهاب در زمان تعمیر خودرو

و غیره می باشد

گاها پوشش هایی نظیر خش انداختن با میخ روی بدنه، رینگ و لاستیک، دستگاه پخش صوت و بلندگو و مانند آن را نیز می توان به دلخواه به بیمه اضافه کرد که البته پیشنهاد اکید بر آن است پیش از اقدام برای انتخاب پوشش ها از نحوه پرداخت، شرایط و تبصره های شرکت بیمه (که عموما برای همگی یکسان است) در خصوص چگونگی پرداخت خسارت احتمالی در آینده کسب اطلاع نمایید.

برای مثال ممکن است در صورت سرقت خودرو شرکتی مدت زمان انتظار برای پیدا شدن خودرو را 60 روز و دیگری 180 روز اعلام کند یا برای مثال برای پوشش لاستیک، 50 درصد استهلاک یا بیشتر را برای پرداخت خسارت مد نظر قرار دهد.

مطلب قبل : بیمه سرقت

مطلب بعد : تخفیفات جذاب برای متقاضیان

منبع خبر: سازمان تحلیلی خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24