Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تغییر از فضای محدود، کوچک و توسعه نیافته بازار سرمایه به آنچه در بازار های توسعه یافته اتفاق می افتد یعنی تغییر ریل از سرمایه گذاری مستقیم به سرمایه گذاری از طریق صندوق های سرمایه گذاری. شرایط برابر مردم عادی با دارندگان رانت دسترسی به سهم یعنی قدرتمند شدن مردم براثر اتحاد زیر چتر صندوق های سرمایه گذاری. آدرس جذب نقدینگی را اشتباه ندهیم.

به بهانه رخدادهای اخیر بورس / قطار در حال حرکت را سنگ می زنند

تغییر از فضای محدود، کوچک و توسعه نیافته بازار سرمایه به آنچه در بازار های توسعه یافته اتفاق می افتد یعنی تغییر ریل از سرمایه گذاری مستقیم به سرمایه گذاری از طریق صندوق های سرمایه گذاری.

شرایط برابر مردم عادی با دارندگان رانت دسترسی به سهم یعنی قدرتمند شدن مردم براثر اتحاد زیر چتر صندوق های سرمایه گذاری.

 آدرس جذب نقدینگی را اشتباه ندهیم.

صندوق های سرمایه گذاری برای نزدیک به 2 میلیون نفر پرتفوی سهمی به ارزش حدود 9 هزار میلیارد تومان را میچرخانند . این پول از بازار پول کنده اند و به بازارسرمایه هدایت کرده اند ،یک پول ماندگار و قابل اتکا که با باد و نسیمی خارج نمی شود.

سیگنال فروشان دم از خروج نقدینگی مردم می زنند؟اگر منابع مدیران متخصص صندوق ها هم با سازشان حرکت می کرد امروز این منابع در بازار نهادینه نشده بود.

یک صندوق سرمایه گذاری فقط بیش از 3 هزار میلیاردتومان نقدینگی را به بازار سرمایه هدایت کرده و آن را از گزند  سیگنال فروشان و سفته بازاران دورنگه می دارد و برای سرمایه گذاران با قدرت سود می سازد.

 نهادهای مالی متخصص روز به روز با ابزارهای پیشرفته تری منابع را با روش های مدرن در قابل سبد گردانی و صندوق جذب کرده و پایدار می کنند.

عجیب آنکه برخی ریش سفیدان سنتی بازار  در مقابل تغییر و توسعه به قطار توسعه سنگ می زنند. عجیب اینکه برخی نهادها و اشخاص صاحب منصب هم به حرکت و پیشرفت انگ می زنند تا بازار به قیمت استوار ماندن دکان های قدیمی و روش های منقضی شده،در تحجربماند.

 تفکرمتحجر در بازار سرمایه باید بساط خودرا جمع کند هرچند دست و پا برای حفظ آن بساط زده می شود ؛لیکن قطار توسعه به حرکت خود ادامه  خواهد داد ، هر چند عده ای به آن سنگ بزنند.

یادداشت وارده

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24