Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بررسی عملکرد صندوق ها در بازه ٣ ماهه نیز از سودآوری حدود ٨١ درصد صندوق آوای ثروت کیان خبر می دهد. دو صندوق دماسنج و کاریزما با بازده....

بازدهی تا سقف ١٧ % صندوق ها در یک هفته!

بورس24 : بورس تهران در روزهای اخیر با ورود نقدینگی مناسب در کنار تحولات بورس کالا از جمله حذف سقف رقابت معاملات رشد بی سابقه ای را خصوصا در جریان معاملات آخرین روزکاری هفته گذشته تجربه کرد. بر همین اساس بازدهی بورس از ابتدای سال جاری به بیش از 60 درصد رسیده است. همزمان با افزایش اقبال به بازار سرمایه و رونق معاملات، صندوق های سرمایه گذاری در سهام نیز از این موضوع بیش از پیش منتفع شدند بطوریکه در هفته منتهی به 23 شهریورماه تمامی صندوق به جز صندوق سرمایه گذاری در ارواق مبتنی بر سکه طلا توانستند سود مناسبی را نصیب سهامداران کنند. در این بین عملکرد صندوق هایی همچون آوای ثروت کیان، دماسنج، توسعه ملی، یکم سهام گستران شرق، ذوب آهن، سپهر کاریزما و کاریزما با کسب سود بیش از 13 درصد بیش از سایرین درخشان بود. آوای ثروت کیان که در بازه یک هفته ای سود بالای 17 درصد را کسب کرده در یک ماهه گذشته نیز توانست بازده 31 درصدی را ثبت کند. همچنین در یک ماهه منتهی به شهریور صندوق ارزش کاوان آینده با بازده 40 درصدی در صدر قرار گرفته و صندوق های ذوب آهن، دماسنج، بانک خاورمیانه و آوای ثروت کیان به ترتیب در رده های بعدی جا گرفتند.

بررسی عملکرد صندوق ها در بازه 3 ماهه نیز از سودآوری حدود 81 درصد صندوق آوای ثروت کیان خبر می دهد. دو صندوق دماسنج و کاریزما با بازده 79 و 72 درصد در رده های بعدی قرار دارند. بازدهی بیش از 65 درصد در یکم اکسیر فارابی، نوید انصار، ارزش کاوان آینده، توسعه ملی و بانک توسعه تعاون نیز در این مدت حائز اهمیت است.

برای بررسی دقیق تر، اطلاعات و روند بازدهی صندوق سرمایه گذاری در سهام با جزئیات در جدول زیر آورده شده است. لازم به ذکر است؛ دوره برتر بازدهی، درصد تعداد روزهای کاری از آغاز فعالیت هر صندوق است که در آن روزها بازدهی صندوق از بازدهی شاخص کل برتر بوده است. در محاسبه بتا نرخ تغییرات روزانه NAV صندوق ونرخ تغییرات روزانه شاخص کل استفاده شده است. درصد دارایی های نقدی جمع درصد وجه نقد و اوراق مشارکت می باشد.

منبع خبر: سازمان تحلیلی خبری بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24