Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بیش از ٩٠ درصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، در تاریخ ٩٧.٣.٢٣ به منظور تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٩۶.١٢.٢٩ در سالن تلاش واقع در تهران، خیابان ولیعصر نرسیده به پارک‌وی تشکیل شد...

تقسیم سود ٣٣ تومانی در مجمع چادرملو

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بیش از 90 درصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، در تاریخ 97.3.23 به منظور تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 96.12.29 در سالن تلاش واقع در تهران، خیابان ولیعصر نرسیده به پارک‌وی تشکیل شد.

در ابتدا جناب آقای محمدرضا خورسندی به عنوان رئیس مجمع و جناب آقایان مهرداد نعمتی و مرتضی علی‌اکبری به عنوان نظار و جناب آقای محمود نوریان مدیر عامل محترم شرکت به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت جناب آقای محمود نوریان از برنامه های پیش روی شرکت این چنین گفت: «شرکت چندین طرح توسعه ای در دستور کار دارد از جمله انتقال آب خلیج فارس به یزد که نیازمند تامین مالی است و شرکت سرمایه گذاری هایی در این راستا نموده است.»

او ادامه داد: اما بانک ها آن طور که باید در راستای تامین مالی همکاری نداشتند و از این منظر احتمال افزایش سرمایه گذاری در این بخش را داریم.

نوریان ادامه داد: گندله سازی ٤ میلیون تنی دوم و کارخانه نورد ١ میلیون تنی را در اردکان در دستور کار داریم و به دنبال فاینانسور برای تامین مالی و اجرای پروژه هستیم.

وی ادامه داد: طرح بسیار عظیم فولاد مکران از دیگر طرح های شرکت است، که با همکاری فولاد مبارکه و گل گهر قرار است، تا طرح ١٠ میلیون تنی فولاد مکران به اجرا برسد و در فاز مطالعات فنی اقتصادی است.

مهر تایید مطلوب حسابرس بر گزارش مالی

بند ٥ گزارش ،نیز اشاره به مطلب خاص داشت که مدیر عامل گفت، فرآیندهای قانونی، اعتراض و شکایت به دیوان عدالت اداری برده شده و رای به نفع شرکت صادر گردیده است.

بند ٦ موضوع تامین آب و منابع جدید معدنی را هدف قرار داده بود که مدیر عامل در پاسخ گفت: اقدامات لازم و مذاکرات در آنومالی نزدیک به مجموعه نهایی شده است و مشکلی وجود ندارد، همچنین برای تامین آب هم استفاده از فاضلاب اردکان در فاز اجراست و آب خلیج فارس هم تا پایان سال به گل گهر و ١ تا ١ سال نیم آتی نیز به چادر ملو می رسد؛ بنابراین نگران نیستیم.

تقسیم سود 33 تومانی

گفتنی است، با توجه به عملکرد شرکت که منجر به سود، از ٧٨٠ میلیارد تومان به ١٢٠٠ میلیارد تومان شده است، همچنین شرایط مطلوب شرکت، رشد قابل توجه سود شرکت، گزارش حسابرس مطلوب و شرایط خوب مجموعه، تقسیم ٣٣ تومان سود نقدی تصویب شد .

منبع خبر: به سفارش شرکت چادرملو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24