Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع تکین کو با حضور بالای ٧٠ درصد سهامداران در تاریخ ٩٧.٠٣.٠٨ در هتل المپیک برگزار شد. اعضای هیئت رئیسه به شرح ذیل قرائت شد...

گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو / جبرئیلی از برنده شدن تکین کو در دو مناقصه بزرگ خبر داد

مجمع تکین کو با حضور بالای 70 درصد سهامداران در تاریخ 97.03.08 در هتل المپیک برگزار شد. اعضای هیئت رئیسه به شرح ذیل قرائت شد.

حمید دیانت پی رئیس مجمع

یاسر بذرگر ناظر اول

روح الله شریفیان ناظر دوم

محمدعلی جبرئیلی دبیر مجمع و مدیرعامل

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را برای سهامداران حقیقی و حقوقی قرائت کرد.جبرئیلی گفت: شرکت تکین کو به بهبود، بهینه سازی، توسعه خدمات بازرسی موجود و گسترش بازار هدف می پردازد ودر بازار داخلی پیشرو خواهد بود، به گسترش صادرات خدمات توجه خاص خواهد داشت و تلاش می نماید، که همکاری های متقابل با شرکت های صاحب فناوری و صاحب نام در عرصه جهانی را گسترش داده و با توسعه فناوری های مورد نیاز در شرکت به اعتبار جهانی دست یابد.

وی اشاره کرد: شرکت برنامه هایی همچون تحقق درآمدهای پیش بینی شده، بر اساس افزایش فعالیت های بازرسی موجود و حضور در حوزه های جدید، بهبود کیفیت منابع انسانی با حفظ پرسنل کلیدی و متخصص و جذب بهترین نفرات در صورت لزوم؛بهبود نقدینگی شرکت از طریق پیگیری مطالبات و تقویت کمیته وصول مطالبات، مطالعه و تهیه طرح توجیهی افزایش سرمایه و طرح جهت استفاده از ابزار بازار سرمایه،طرح تعالی سازمانی با پیگیری پروژه های بهبود سازمانی،تکمیل و نهایی سازی سیستم مکانیزه یک پارچه اطلاعات را انجام داده یا در دستور کار دارد.

مدیر عامل اظهار داشت: سازمان بورس افزایش سرمایه را از الزامات شرکت اعلام داشته ،که در همین راستا در 6 ماه ابتدایسال باید افزایش سرمایه ای داشته باشیم، تا سرمایه خود را از 9 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان برسانیم.

جبرئیلی در مورد اهم اقدامات شرکت در سال 1396 گفت: در سال 96 با توجه به هزینه های سنگین شرکت اصلاحات ساختاری مناسبی در شرکت صورت گرفت. در زمینه پرداخت معوقات کمیته وصول مطالبات در شهریور ماه 96 تشکیل شد و 21 میلیارد ریال از مطالبات سهامداران حقیقی تا پایان سال پرداخت شد و مابقی هم به امید خدا پرداخت خواهد شد. مالیات و بیمه های معوق را به صورت نقدی و اقساط پرداخت کردیم و تا پایان سال 96 مشکلی در این خصوص نخواهد بود.

ایشان با اشاره به مرور کلی بر عملکرد شرکت گفت: دستیابی به در آمد حدود 516 میلیارد ریالی، دستیابی به سود خالص حدود 58 میلیارد ریالی، اشتغال زایی جدید و حفظ اشتغال های ایجاد شده از قبل، تجهیزات جدید بازرسی پیشرفته،تکمیل بخش های دیگری از سیستم مکانیزه نرم افزاری یکپاارچه اطلاعات و اخذ گواهینامه سه ستاره از جایزه تعالی پتروشیمی از دیگر اقدامات شرکت در سال 96 بوده است.

جبرئیلی در این مجمع گفت: ما در سال ۹۷ برنده دو پروژه بزرگ عسلویه و پروژه بزرگ خوزستان شده ایم. که از تیر امسال شروع به کار می کنیم. این برنامه یکی از برنامه های مهم سال 97 به شمار می آید.

وی ادامه داد:همچنین شرکت140 پروژه در سال ۹۷ دارد که از نظر درآمدی ۴۰ پروژه ۴۳۰ میلیارد ریال و‌۱۰۰ پروژه مابقی ۱۷۰میلیارد ریال درآمد دارند،که بودجه ۶۰۰ میلیارد ریالی شرکت را پوشش می دهند.

جبرئیلی در مورد پروژه شرکت ستاره خلیج فارس گفت: پروژه از سال 89 شروع شد و در 94 درآمد خوبی برای شرکت داشتیم ولی در سال 96 به دلیل کاهش construction درآمد کاهش داشت و به سمت بهره برداری رفت و ما به دنبال آن هستیم بازرسی حین بهره برداری فاز های مربوطه را بگیریم که خوشبختانه ما قبل از عید قراردادهای فاز 2 برای میعانات گازی و فاز 3 برای افزایش تولید بنزین یورو 5 را اجرایی کردیم و منتظر صادر کردن اولین محموله شرکت هستیم.

اهم پروژه های در دست اجرا در مدیریت های شرکت تکین کو

  • خدمات بازرسی فن طرح احداث پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس فازهای 2و3
  • خدمات بازرسی فنی طرح توسعه پالایشگاه نفت اصفهان
  • بازرسی تجهیزات ساخت داخل و خارج از کشور شرکت پتروشیمی بوشهر
  • بازرسی فنی قبل از حمل کالا و تجهیزات سرمایه گذاری سیراف انرژی
  • بازرسی فنی طرح توسعه پالایشگاه گازی آفتاب کیش، مهندسی و توسعه نفت
  • بازرسی و نظارت بر تعمیرات مخازن روزانه پروپان و ساخت مخزن دو منظوره مجتمع پتروشیمی خارک
  • بازرسی فنی قبل از حمل کالا و تجهیزات پتروشیمی مسجد سلیمان
  • بازرسی فنی قبل از حمل کالا و تجهیزات پتروشیمی دنا
  • اجرای پروژه های متعدد ضخامت سنجی خطوط لوله
  • انجام تستPhaased Array نفت و گاز زاگرس جنوبی، پتروشیمی فرسایشی، پتروشیمی بندر امام مجتمع فرآورش
  • انجام تست منحصربفرد EDDY CURRENT در مجتمع های پتروشیمی مهاباد، بیستون، غدیر، فن آوران و آریاساسول
  • انجام آزمون تعیین متریال پرتال (PMI) جهت پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی
  • انجام تست های متعدد RT، MT، PT، UT در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی
  • ارائه خدمات منحصربفرد آزمونهای غیرمخرب پیشرفته (Advanced NDT)
  • اجرای سیستم حفاظت کاتدیک پتروشیمی برزوبه، پتروشیمی پارس و پتروشیمی پردیش و گاز استان البرز و گاز استان تهران
  • تصدیگری اداره استاندارد استان هرمزگان
  • بازرسی و نمونه برداری و ثبت در سیستم نرم افزاری گمرگ فرودگاه امام خمینی
  • خدمات بازرسی فنی و صدور گواهینامه سلامت پتروشیمی مهر
  • نمونه برداری از محموله های وارداتی و صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

در ادامه مجمع مطرح شد، شرکت بند حسابرسی با اهمیتی نداشته است و صورت های مالی تایید مجمع را کسب کرد. روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی و مؤسسه حسابرسی کوشا منش به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردید.

گفتنی است، این مجمع در نهایت به تقسیم سود 500 ریالی رای مثبت داد.

منبع خبر: به سفارش شرکت بورسی تکین کو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24