Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حادثه خبر نمی کند، اما اگر بیمه عمر داشته باشید موضوع فرق خواهد کرد!

حادثه خبر نمی کند!

با آموزش بورس در بورس24 و عصر ایران همراه باشید:

حادثه خبر نمی کند، اما اگر بیمه عمر داشته باشید موضوع فرق می کند!

حادثه، عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده شخص بروز کرده و منجر به جرح، نقص عضو، از کار افتادگی و یا فوت وی شود. اما بیمه مکانیزمی است که ریسک را از اشخاص یا اموال به شرکت بیمه منتقل می کند و از طریق ایجاد صندوقی متشکل از پرداخت های بیمه شدگان (حق بیمه) به جبران خسارت اقدام می نماید.

تا امروز پیشرفت دانش و فن‌آوری باعث پیشگیری از بروز برخی حوادث ناگوار نشده است و همچنان خطرات و بلایا از جمله مهم ترین آسیب های بشر طی قرن اخیر بوده است. آسیب ها گاهی در اثر غفلت های انسانی است اما خطرات و حوادث اجتناب ناپذیر بسیاری در کمین سلامت انسان هاست که گاه منجر به زیان‌های غیر قابل جبرانی می‌گردد. حوادث عموما با هزینه های زیادی همراه هستند برخی از این هزینه ها در کوتاه مدت و بلافاصله با وقوع حوادث دیده می شوند اما بخش قابل توجهی از هزینه ها ممکن است در آینده به سراغ فرد و خانواده وی بیاید.

در این میان بیمه بهترین راه حل برای جبران اتفاقاتی است که قابل پیش بینی نمی باشند. بیمه حوادث سرمایه مناسبی را جهت بهبود شرایط خانواده‌های حادثه دیده تامین می‌نماید و فرد بیمه گذار با پرداخت بخش کوچکی از درآمد، هزینه‌های سنگین وقوع حوادث غیر مترقبه را جبران خواهند کرد.

یکی از بخش های مهم بیمه عمر ، قرار گرفتن فرد تحت پوشش بیمه حوادث است. این بیمه در زمان حادثه بیمه حوادث به سه شکل عمل خواهد کرد.

در حالت نخست هزینه پزشکی و مداوای فرد مجروخ را تا سقف مورد تعهد پرداخت می کند.

در حالتی که فرد حادثه دیده دچار نقص عضو یا از کار افتادگی شود بسته به نوع بیمه می تواند مبلغ مشخصی (مثلا 100 میلیون تومان) یکجا یا چند برابر حق بیمه پرداختی فرد قبل از حادثه را به عنوان مستمری تا چندین سال پیاپی (عموما 10 سال) به وی پرداخت کند و فرد از سایر پرداخت ها معاف خواهد شد.

در حالتی که فرد بیمه شده فوت کند عموما به مقدار 1 تا 3 برابر سرمایه فوت عادی و حداکثر تا مبلغ مشخص (مثلا 200 میلیون تومان) به خانواده وی پرداخت کند.

مطلب بعد : با بیمه روح متوفی شاد می شود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی خبری بورس 24 - سیاوش صبور

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24