Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت البرز دارو در تاریخ ٩٧.٢.١٨ تشکیل و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد: صورتهای مالی سال مالی منتهی به ٩۶.١٢.٢٩ به تصویب رسید، موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی برای سال ١٣٩٧ انتخاب گردید همچنین مجمع حق تعیین حق الزحمه حسابرس مستقل را به هیأت مدیره شرکت البرز دارو تفویض نمود، روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت انتخاب گردید، معاملات موضوع ماده ١٢٩ قانون تجارت بدون دخالت نماینده اشخاص ذینفع در رأی گیری تصویب و تنفیذ شد ، در خصوص تقسیم سود مقرر گردید مبلغ ١.٢۵۵.۵٠٠ میلیون ریال ( هر سهم ١٣۵٠ ریال) بین سهامداران تقسیم گردد.

در نتیجه تلاش بی وقفه هیأت مدیره و کارکنان شرکت البرز دارو حاصل شد / رشد ٢٠ درصدی فروش و ١٣ درصدی سود خالص در سال ١٣٩۶ / تقسیم ١٣۵٠ ریالی سود نقدی برای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت البرز دارو در تاریخ 97.2.18 تشکیل و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

صورتهای مالی سال مالی منتهی به 96.12.29 به تصویب رسید، موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی برای سال 1397 انتخاب گردید همچنین مجمع حق تعیین حق الزحمه حسابرس مستقل را به هیأت مدیره شرکت البرز دارو تفویض نمود، روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت انتخاب گردید، معاملات موضوع ماده 129 قانون تجارت بدون دخالت نماینده اشخاص ذینفع در رأی گیری تصویب و تنفیذ شد ، در خصوص تقسیم سود مقرر گردید مبلغ 1.255.500 میلیون ریال ( هر سهم 1350 ریال) بین سهامداران تقسیم گردد.

پیام هیات مدیره:

خدارا شکر می کنیم که توجه ونظر او موفقیت این سال مالی را نیز به ما هدیه داد، هیات مدیره از زحمات پرسنل و مدیران شرکت که با تلاش و کوشش خود ،مارا در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده یاری نمودند تشکر می نماید. سند چشم انداز شرکت البرز دارو(سهامی عام) سر لوحه ماموریت داده شده به هیات مدیره بوده که با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر دانش و کوشش کارکنان و استفاده از تجهیزات و فناوری روز دنیا در زمینه تولید، تامین و عرضه فرآورده های دارویی به جهت پاسخگویی به نیازهای دارویی جامعه و ارتقای سطح سلامت، برنامه خود را در مسیر رشد، تعالی و رضایتمندی ذینفعان قرارداده است.

دغدغه اخذ آخرین استانداردهای روز صنعت دارو(GMP) علاوه بر ایجاد پایداری و کمک به رسوخ بیشتر در بازار(علی رغم وجود مخاطرات نقدینگی و ریسک های موجود اعم از ، نرخ بهره، نوسانات نرخ ارزو...) همواره با هیات مدیره شرکت بوده است.در این راستا با حمایت سهامداران محترم ، نوسازی و تجهیز خط تولید آمپول‌ها و سرنگ‌های آماده تزریق با موفقیت انجام شده است و نوسازی و تجهیز انبارها و سایر خطوط تولیدی( مایعات) در مرحله انجام است. بی شک تحقق سند چشم انداز و آینده روشن البرز دارو( سهامی عام ) نتیجه صبر و حوصله سهامداران محترم می باشد.

تاریخچه فعالیت شرکت:

شرکت البرز دارو (سهامی عام) در تاریخ 55.5.11 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 25828 مورخ 55.5.11 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.شرکت در تاریخ75.9.25 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 75.11.24 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. مرکز اصلی شرکت و نیز کارخانه در قزوین واقع شده است.

گواهینامه های GMP اخذ شده:

شرکت در سال 1396 موفق به دریافت گواهینامه GMP خط تولید فرآورده‌های تزریقی شده است. با این موفقیت، شرکت البرز دارو جزء معدود شرکت‌هایی است که دارنده گواهی GMP تولید فرآورده‌های تزریقی آمپول در ایران می‌باشد.

همچنین گواهینامه GMP خط تولید سرنگ‌های حاوی محلول آماده تزریقی( پریفیلد) نیز با تلاش همکاران در سال 1396 اخذ گردیده است. شایان ذکر است شرکت موفق به دریافت تاییدیه GMP و ثبت کارخانه البرز دارو در وزارت بهداشت عراق در راستای صادرات شده است.

خرید ماشین آلات شامل:

یک دستگاه بلیسترینگ و کارتونینگ آمپول، یک دستگاه پلانجرگذار و لیبلینگ پریفیلد، یک دستگاه لیک تست و یک دستگاه شربت پرکنی در سال 96 وارد شرکت شده است همچنین عملیات خرید و گشایش اعتبار برای یک دستگاه پرس قرص، یک دستگاه کارتونینگ وبلیسترینگ قرص و یک دستگاه آمپول پرکنی انجام پذیرفته است.

هزینه های مستقیم تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت:

هزینه های مستقیم تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت جمعا به مبلغ 75میلیارد ریال می باشد. طی چند سال گذشته بیش از 700میلیارد ریال صرف توسعه و تجهیز خطوط تولید طبق اصول GMP گردیده است و پیش بینی میشود این روند طی سالهای آینده نیز ادامه یابد.

محصولات جدید:

در سال 1396 تعداد 15 محصول جدید به بازار عرضه شده است. یکی از مهمترین این محصولات، محصول پلی پیل می‌باشد که نخستین داروی ترکیبی پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی در ایران است که حاصل سال ها تلاش محققان داخلی و یک کارآزمایی بالینی بزرگ توسط پژوهشکده بیماریهای گوارشی و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد.

برنامه‌های جاری شرکت:

1- پروژه احداث واحد مایعات

پروژه واحد مایعات خوراکی در فضایی به مساحت 2300مترمربع و در بخش مرکزی واحدهای تولید کارخانه در حال احداث می‌باشد که تا پایان سال 97 به اتمام خواهد رسید.

2 - پروژه احداث آزمایشگاه میکروبیولوژی

پروژه احداث آزمایشگاه میکروبیولوژی در فضایی به مساحت 300 مترمربع و در مکان فعلی آزمایشگاه میکروبی درحال احداث می‌باشد. عملیات احداث پروژه با رعایت جداسازی‌های لازم وعدم تحت تاثیر بودن واحدهای پیرامونی و با نصب یک دستگاه ایزولاتور با آخرین تکنولوژی در حال انجام می‌باشد و تا شهریور ماه سال 97 به بهره برداری می‌رسد.

3 - پروژه احداث انبار جدید:

انبار مذکور با متراژ 3600 متر مربع و با ارتفاع 28 متر و با رعایت اصول ایمنی و با رعایت اصول GSP، با فاصله از خطوط تولید و سایر انبارها در حال احداث می‌باشد. ظرفیت این انبار معادل چیدمان عمودی 11 پالت می‌باشد. با استفاده از سیستم تهویه و نصب BMS، دما و رطوبت در انبار جدید قابل کنترل وبر اساس استاندارد خواهد بود. بهره برداری از انبار جدید تا پایان سال جاری انجام خواهد گرفت.

پروژه‌های آتی شرکت:

شرکت در نظر دارد در سال 97 نسبت به اصلاح و تجهیز انبارهای قدیمی، خرید ماشین تهیه قرص، خرید ماشین کنترل ذره و لیک تست، تجهیز نمودن اتاق سرور و ایجاد و بروز رسانی تاسیسات اعلان و اطفاء حریق کل کارخانه اقدام نماید.

گواهینامه های مدیریتی اخذ شده در سال 1396:

استاندارد رسیدگی به شکایت مشتریان ISO 10002

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان

تقدیر نامه سازمان محیط زیست

منبع خبر: به سفارش البرز دارو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24