Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سامانه سرمایه گذاری آنلاین IBSHOP سایت چهارصد و پنجاه و دوم ایران طبق آمار سایت مرجع الکسا شد... صدور و ابطال روزانه ۶٠ میلیارد تومان واحد سرمایه گذاری با حضور ٣٠٠ هزار کاربر!!!

جایگاه IBSHOP در سرمایه گذاری های آنلاین کجاست؟

بورس24 : سرمایه گذاری آنلاین از جمله شیوه های سرمایه گذاری محسوب می شود که روز به روز در تمامی جوامع از جمله ایران گسترش می یابد، تامین سرمایه ها به عنوان یکی از ارکان مهم بازار سرمایه در این خصوص پیش قدم شده و راه را برای سرمایه گذاری آنلاین هموار می کنند.

در این نوشتار به جایگاه فعلی سرمایه گذاری آنلاین و جزئیات سامانه IBSHOP می پردازیم.

در نوشتار های قبلی در خصوص نحوه و چگونگی سرمایه گذاری آنلاین و صدور و ابطال واحدهای انواع صندوق های سرمایه گذاری از طریق سامانه IBSHOP پرداختیم. این که افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری دارند چگونه می توانند سهل و آسان تر سرمایه گذاری نمایند. عنوان شد که هر فردی که تمایل به خرید واحدهای صندوق و سرمایه گذاری در انواع صندوق های سرمایه گذاری مربوط به تامین سرمایه تمدن را دارد با تکمیل مراحل ثبت نام در سایت IBSHOP.ir می تواند دارنده واحدهای هر کدام از صندوق های موجود در این سامانه شود.

مراحل راه اندازی سامانه IBSHOP از اسفند ماه 95 شروع و در فروردین ماه سال جاری فعالیت عملیاتی این سامانه آغاز شد، در ابتدای شروع به کار این سامانه، 3 هزار نفر در آن ثبت نام کردند و آغاز به کار آن با تراکنش روزانه 20 تا 30 میلیون تومان همراه بود. این روند ادامه پیدا کرد تا جایی که تراکنش روزانه آن در حال حاضر به 60 میلیارد تومان با حدود 300 هزار نفر کاربر رسیده است.

از جمله مزایای این سیستم باید به 24 ساعته و همه روزه بودن آن اشاره کرد، این سیستم نیاز به حضور فیزیکی ندارد، همچنین امکان سرمایه گذاری با جزئی ترین مبالغ را نیز فراهم می آورد. ضمن اینکه مشتری می تواند درخواست اصل گواهی سرمایه گذاری خود را از طریق سایت بدهد که این گواهی با پست برای وی ارسال خواهد شد.

اگر بخواهیم از زاویه رتبه بندی سیستم الکسا به این سامانه نگاه کنیم باید بدانیم که هر روز به رنکینگ آن افزوده می شود به گونه ای که طی دو ماه گذشته به رتبه 452 در سیستم الکسا رسیده است، این سامانه جزء پربازدید ترین سایت های ایرانی محسوب می شود که مهندسان ایرانی آن را طراحی کرده اند. به عبارت دیگر یک سامانه کاملا ملی بوده و بدون شبیه سازی راه اندازی شده است.

در ادامه باید گفت در حال حاضر حدود 90 درصد از کابران این سامانه کسانی هستند که قبلا در انواع صندوق های سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه تمدن ، سرمایه گذاری کرده اند و 10 درصد از آن ها نیز از ابتدا به صورت آنلاین از طریق این سامانه اقدام به سرمایه گذاری نموده اند. میزان ثبت نام سرمایه گذاران به صورت آنلاین به دلایل و مزایای گفته شده همه روزه افزایش می یابد.

از دیگر مطالبی که در خصوص این سامانه سرمایه گذاری آنلاین باید گفت، احراز هویت سرمایه گذاران است که تامین سرمایه تمدن برای این موضوع با شرکت پست جمهوری اسلامی قرارداد همکاری منعقد نموده است.

شما چقدر با IBSHOP آشنا هستید؟

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24