Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سامانه سرمایه گذاری آنلاین IBSHOP سامانه ای است که صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن را در دل خود جای داده که این صندوق ها عبارتند از صندوق های گنجینه زرین شهر و اندوخته توسعه صادرات آرمانی ( از نوع صندوق با درآمد ثابت)، صندوق مشترک آرمان (از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام)، صندوق سرمایه گذاری مشترک آرمان شهر (از نوع مختلط)، همچنین دو صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت سرآمد و صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت (از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام) که به صورت آنلاین امکان صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری را برای هزاران سرمایه گذار فراهم کرده است... با این سامانه بزرگ سرمایه گذاری آنلاین دارایی خود را دائما رصد کنید و درخواست صدور و ابطال واحد سرمایه گذاری جدید صادر کنید...

شما چقدر با IBSHOP آشنا هستید!؟

بورس24 : در نوشتارهای قبلی با چند و چون سرمایه گذاری آنلاین در ایران و جهان آشنا شدیم و خواندیم که سامانه «ای بی شاپ» (IBSHOP) سرمایه گذاری آنلاین به صورت عمومی را در کشور رواج داده است.

IBSHOP سامانه آنلاینی است که صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن را در دل خود جای داده که این صندوق ها عبارتند از صندوق های گنجینه زرین شهر و اندوخته توسعه صادرات آرمانی ( از نوع صندوق با درآمد ثابت)، صندوق مشترک آرمان (از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام)، صندوق سرمایه گذاری مشترک آرمان شهر (از نوع مختلط)، همچنین دو صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت سرآمد و صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت (از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام) که به صورت آنلاین امکان صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری را برای هزاران سرمایه گذار فراهم کرده است.

اما صندوق های با درآمد ثابت و در سهام یعنی mutual fund ها و fix income ها در سایر کشورها هم وجود دارند و سرمایه گذاران آن ها هم به صورت آنلاین درخواست های صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری خود را انجام می دهند. این صندوق ها در آن کشورها نیز تابع قوانینی هستند که در آن کشور ها حاکم است، در ایران نیز صندوق های سرمایه گذاری باید مجوز خود را از سازمان بورس اخذ نمایند و چون از ابزارهای مالی حاضر بازار سرمایه به حساب می آیند باید از قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار نیز پیروی نمایند.

قوانین سخت گیرانه زیادی بر سر راه آنلاین شدن صدور و ابطال صندوق ها وجود دارد که با وجود تمام آن ها این موضوع عملیاتی شد و سامانه IBSHOP توانست تائیدیه ها و مجوزهای لازم را از مراجع مورد نظر بگیرد و با موفقیت کار خود را آغاز نماید.

سامانه آنلاین سرمایه گذاری در سایر کشورها نیز وجود دارد، اما کیفیت و کمیت آن با سامانه های ایران متفاوت است. راه اندازی سامانه IBSHOP در ابتدا مستقلاً توسط تامین سرمایه تمدن به عنوان فعال ترین تامین سرمایه در اداره صندوق های سرمایه گذاری کلید خورد و در طی این مسیر برای بالا بردن کیفیت و گسترش خدمات خود از سامانه های سایر کشورها نیزکمک گرفته است.

می توان مدعی شد که IBSHOP یک سامانه کاملا ملی است، تمامی مراحل ثبت نام و صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری از طریق بستر آنلاین در آن امکان پذیر است و انتظار می رود که به مرور زمان با توجه به امکاناتی که این سامانه در اختیار دارد جای آن در میان سرمایه گذاران بازار سرمایه بزرگتر و بازتر شود. از جمله مزیت هایی که این سامانه در مقایسه با سایر هم نوعان خود دارد این است که ثبت نام کنندگان آن می توانند همه روزه ( حتی روزهای تعطیل ) و در تمامی ساعات شبانه روز اقدام به ثبت نام، صدور و ابطال نمایند.

راحتی و تسریع سرمایه گذاری در صندوق ها از جمله مزیت های این سامانه و این شیوه سرمایه گذاری محسوب می شود.

عنوان بعدی : جایگاه IBSHOP در سرمایه گذاری های آنلاین کجا است؟

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24