Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

«روشن و خاموش کردن تلویزیون با کنترل» ، «صحبت کردن با یکدیگر با گوشی هایی که به هیچ کجا وصل نیست» ، «گرفتن شبانه روزی پول نقد از باکس هایی که بیرون از بانک ها طراحی شده» ، «کشیدن کارت در دستگاه های مخصوص مستقر در فروشگاه ها به جای پرداخت پول نقد» و حالا ارتباط با همه جای دنیا تنها با گوشی دارای نت» و جا به جایی «ده ها میلیون دلار پول فقط با یک اشاره در درگاه های پرداخت الکترونیکی» ؛ تمام رخدادهایی است که در عالم واقعیت برای ما اتفاق افتاده است.خیلی از این امکانات و رخدادها مربوط به ٢٠ تا ٢۵ سال پیش است و برخی دیگر در یک دهه اخیر رخ داده و اینک نیز به کمک ده ها اپلیکیشن مجهز می توانیم در کسری از ثانیه با هر کسی از دوستان خود در هر کجای دنیا که باشد حرف بزنیم و چت کنیم. این روزها در کنار رواج خرید و فروش انواع کالاهای مورد نیاز به صورت آنلاین ، مراجعه به شعب فیزیکی بانک ها هم به دلیل آنلاین شدن خدمات بانکی کاهش پیدا کرده است. اما صنعت سرمایه گذاری هم از آنلاین شدن همه خدمات عقب نیفتاده است.خدمات سرمایه گذاری آنلاین در تمام کشورهایی آمریکایی و اروپایی و همچنین بسیاری از کشورهای آسیایی وجود دارد، در واقع دنیا به سمت خدمات آنلاین و اینترنتی پیش می رود...

آنلاین سرمایه گذاری کنید!

بورس24 : «روشن و خاموش کردن تلویزیون با کنترل» ، «صحبت کردن با یکدیگر با گوشی هایی که به هیچ کجا وصل نیست» ، «گرفتن شبانه روزی پول نقد از باکس هایی که بیرون از بانک ها طراحی شده» ، «کشیدن کارت در دستگاه های مخصوص مستقر در فروشگاه ها به جای پرداخت پول نقد» و حالا ارتباط با همه جای دنیا تنها با گوشی دارای نت» و جا به جایی «ده ها میلیون دلار پول فقط با یک اشاره در درگاه های پرداخت الکترونیکی» ؛ تمام رخدادهایی است که در عالم واقعیت برای ما اتفاق افتاده است.

امروزه معاملات آنلاین و خرید سهام از طریق اینترنت امری رایج است. خیلی از این امکانات و رخدادها مربوط به 20 تا 25 سال پیش است و برخی دیگر در یک دهه اخیر رخ داده و اینک نیز به کمک ده ها اپلیکیشن مجهز می توانیم در کسری از ثانیه با هر کسی از دوستان خود در هر کجای دنیا که باشد حرف بزنیم و چت کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی ، معاملات برخط بورس و سرمایه گذاری در بورس اینترنتی امری رایج است به طوری که هر شخصی می تواند از دورترین نقاط کشور از طریق اینترنت از بورس آنلاین اطلاع یابد و خرید و فروش کند.

این روزها در کنار رواج خرید و فروش انواع کالاهای مورد نیاز به صورت آنلاین ، مراجعه به شعب فیزیکی بانک ها هم به دلیل آنلاین شدن خدمات بانکی کاهش پیدا کرده است.

اما صنعت سرمایه گذاری هم از آنلاین شدن همه خدمات عقب نیفتاده است. خدمات سرمایه گذاری آنلاین در تمام کشورهایی آمریکایی و اروپایی و همچنین بسیاری از کشورهای آسیایی وجود دارد، در واقع دنیا به سمت خدمات آنلاین و اینترنتی پیش می رود.

در آمریکا از جمعیت حدود 330 میلیون نفری بیش از 92 درصد مردم آن سهامدار شرکت ها هستند یا دارنده انواع اوراق قرضه و تمامی اقدامات آن ها با تکیه بر خدمات آنلاین صورت می گیرد؛ ایران خواه ناخواه باید به این حوزه وارد شود، یعنی تنها راه توسعه اقتصادی کشور همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا است.

سرمایه گذاری آنلاین نیز از جمله روش هایی است که در کشورهای دیگر اجرایی می شود و در ایران نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه روز به روز پیشرفت بیشتری پیدا می کند.

بازار سرمایه و بورس ایران یک مثال عینی از معاملات آنلاین به حساب می آید به گونه ای که این بازار با اجرایی کردن عرضه سهام شرکت ها در بورس و فرابورس و ایجاد خدمات اینترنتی برای خرید و فروش سهم شرکت ها، گامی در جهت توسعه و گسترش خدمات آنلاین برداشته است، به گونه ای که در آن تماس های فیزیکی کمتر و به سمت صفر میل می کند، هر فرد تنها با داشتن کد آنلاین می تواند از هر جایی اقدام به معامله سهام نماید. همین موضوع منجر شد تا بورس تهران امروزه تنها به نمادی برای بازار سرمایه تبدیل و معاملات فیزیکی در آن منسوخ شود، این بازار روز به روز بزرگتر شده و فرهنگ سرمایه گذاری با کمک اینترنت نیز جایگاه خود را بزرگ تر می کند. چرا که جامعه ایرانی به خصوص سرمایه گذاران آن همچون سایر سرمایه گذاران دنیا به روش های سهل تر و آسان تر گرایش می یابند.

جالب است بدانید سامانه سرمایه گذاری آنلاین نیز در ایران طراحی شده است. این سامانه تقریبا در دو سال گذشته به طور رسمی افتتاح شد که در این افتتاحیه علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، حسن امیری معاون سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن در آن حضور داشتند.درباره سامانه سرمایه گذاری آنلاین در آینده مطالب بیشتری از نظرتان می گذرد.

مطلب بعدی : یک سرمایه گذاری بلند مدت

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24