Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیرو کلر با حضور بیش از ٩٠ دزصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد...

تقسیم سود ٢١٠ ریال در مجمع نیرو کلر

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیرو کلر با حضور بیش از 90 دزصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه محمود بوذری مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت نیروکلر توانسته با اقدامات مثبت و رو به جلوی خود گامی در جهت صنعت سبز بردارد. این شرکت و در طی سال های متمادین سرمایه خود را به 40 میلیارد تومان برساند.

وی ادامه داد: شرکت نیروکلر سال گذشته به سهامداران قول افزایش صادرات را داده بود و امروز به این مسئله نائل شده است، نیروکلر در سال مال 96 توانسته صادرات خود را به لحاظ مقداری افزایش دهد و از طرفی بازارهای جدید صادرات نیز جذب نماید. این روند افزایش صادرات نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح توسعه شرکت برای افزایش ظرفیت از تولید 40 تن به 95 تن گاز کلر در روز نیز در بهمن سال 96 افتتاح خواهد شد. این طرح نیز مطابق با برنامه ریزی ها جلو رفته و در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت دارد ، ان شاءالله در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی درباره انبار نمک شرکت توضیح داد: انبار نمک شرکت 30 هزار متر بوده و به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به مشتریان شرکت بیان داشت: نیروکلر اغلب برای شرکت های صنعت آب و فاضلاب، صنایع کاغذسازی، نفت و گاز و برق محصول دارد و این کارخانه ها طرف حساب نیروکلر به حساب می آیند. ما با افزایش ظرفیت خود مشکلی به لحاظ فروش به مشتریان نخواهیم داشت. با توجه به افزایش تصفیه خانه هایی که دولت در دستور کار خود قرار داده، تعداد آبفاهای روستایی و شهری در حال افزایش است و با افزایش ظرفیت مشکلی برای فروش به مشتریان نخواهیم داشت.

در ادامه نیز در خصوص واحد یزد شرکت تصریح کرد: شرکت نیروکلر در واحد یزد خود نیز کم کم اقدام به افزایش ظرفیت و همچنین افزایش کیفیت محصولات خواهد کرد. واحد یزد نیروکلر نیز به خوبی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین شرکت در نظر دارد جهت افزایش ظرفیت کارخانه یزد ، منابع نقدی مورد نیاز را از محل افزایش سرمایه به میزان 100 میلیارد ریال(سرمایه فعلی 400 میلیارد ریال می باشد که به مبلغ 500 میلیارد ریال خواهد رسید) از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران در صورت تایید سازمان بورس و تصویب مجمع توسط سهامداران تامین نماید.

نیروکلر با توجه به تقاضای بازار میزان تولید محصولات پایین دستی خود در کارخانه یزد را نیز افزایش داد. اهداف تعیین شده در این طرح توسعه دستیابی به تولید 1800 تن در گام نخست بود که این مهم با ماشین آلات فعلی در سال مالی محقق گردید (ظرفیت قبلی 1200 تن در سال بود) و در گام بعدی تولید 4 هزار تن MCA و همچنین 4 هزار تن CMC در سال است که با یاری خداوند متعال اقدامات اولیه و خرید تعدادی از ماشین آلات مورد نیاز صورت پذیرفته و در سال مالی 1397 این مهم نیز محقق خواهد شد.

شرکت نیروکلر علاوه‌بر توسعه فرآیند تولید خود توجه ویژه‌ای به محیط زیست و مسوولیت‌های اجتماعی خود داشته و تلاش کرده با پایش و بهبود مستمر تجهیزات به لحاظ آلایندگی نه تنها گزندی به محیط زیست وارد نکند بلکه با توسعه مداوم وسعت فضای سبز به محیط زیست پیرامون خود کمک شایانی کند. این تلاش‌ها در نهایت منجر به کسب گواهینامه «صنعت سبز» شد. شرکت نیروکلر علاوه‌بر تنها دارنده گواهینامه صنعت سبز در صنعت کلر آلکالی کشور با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، ISO 9001، سیستم مدیریت محیط‌زیست، ISO 14001 و همچنین سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، OHSAS 18001 اهتمام ویژه‌ای نسبت به ایمنی و بهداشت شغلی نشان داده است.

در ادامه نیز گزارش حسابرس توسط بازرس قانونی قرائت شد و اظهار نظر مطلوب نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

قاسمی مدیر مالی شرکت در پاسخ به بند حسابرس در خصوص وضعیت وصول مطالبات شرکت گفت: با توجه به این که فروش شرکت با رشد رو به رو بوده وضعیت دوره وصول مطالبات با روند خوبی رو به رو بوده و به نسبت سال گذشته کاهش نیز داشته است.

بوذری مدیرعامل شرکت خبر داد: شرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای را در سال مالی 97 اجرایی کند، این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی خواهد بود و سرمایه شرکت را از 40 میلیارد به 50 میلیارد تومان خواهد رساند.

وی ادامه داد: این افزایش سرمایه در دست حسابرس بوده و مورد تایید سهامدار عمده نیز قرار دارد به همین دلیل امید می رود تا هر چه سریعتر عملیاتی شود.

در پایان نیز به ازای هر سهم 210 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

لازم به ذکر است اعضای هیئت مدیره شرکت همان اعضای قبلی مورد تصویب قرار گرفتند.

منبع خبر: به سفارش شرکت نیروکلر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24