Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجارت الکترونیک برای سال مالی منتهی به ٩۵.١٢.٣٠ در روز چهارشنبه مورخ ٩۶.۴.١۴ ساعت ١٠ صبح در سالن همایش موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی ، خیابان ایران شناسی ، خیابان نهم ، به ریاست جناب آقای مهندس مظفر پوررنجبر و نظارت جناب آقای حبیب ا... فدایی (بعنوان ناظر اول) و جناب آقای مسعود بیرمی (بعنوان ناظر دوم) و جناب آقای زین العابدین گندمکار به عنوان دبیر مجمع برگزار گردید که با حضور بیش از ٨٨ درصد سهامداران این شرکت همراه شد...

تقسیم سود جذاب در مجمع تجارت الکترونیک پارسیان

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجارت الکترونیک برای سال مالی منتهی به 95.12.30 در روز چهارشنبه مورخ 96.4.14 ساعت 10 صبح در سالن همایش موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی ، خیابان ایران شناسی ، خیابان نهم ، به ریاست جناب آقای مهندس مظفر پوررنجبر و نظارت جناب آقای حبیب ا... فدایی (بعنوان ناظر اول) و جناب آقای مسعود بیرمی (بعنوان ناظر دوم) و جناب آقای زین العابدین گندمکار به عنوان دبیر مجمع برگزار گردید که با حضور بیش از 88 درصد سهامداران این شرکت همراه گردید.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با گذشت نزدیک به دو دهه از آغاز فعالیتهای خود منشأ خدمات و نوآوری های متعددی در صنعت پرداخت الکترونیک کشور بوده که تحقق این مهم در کنار حفظ کیفیت بالای محصولات و خدمات و تلاش بی وقفه در راستای افزایش رضایت ذینفعان با تکیه بر دانش مجموعه کارکنان شرکت و با حمایت سهامداران محترم حاصل شده است.

استقرار نظام یکپارچه معماری جامع امنیت اطلاعات ، نوسازی و توسعه ناوگان کارتخوان های فروشگاهی شرکت و تجهیز آن به سرویس های ارزش افزوده ، اخذ مجوز اپراتوری مجازی تلفن همراه در کشور (MVNO) ، قرارگیری در جمع 5 شرکت برتر بازار اول بورس اوراق بهادار تهران از نظر کیفیت افشاء و اطلاع رسانی مناسب و ..... تنها بخشی از اقدامات و دستاوردهای شرکت در سال 95 بوده است.

در ابتدای جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ،آقای مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال گذشته توانست در بودجه خود تعدیل داشته باشد و عملکرد شرکت از بودجه تعدیلی هم جلوتر بود. این رشد خوب حتی به نسبت تعدیل هم نشان از عملکرد رو به جلوی تجارت الکترونیک پارسیان دارد. در سال مورد گزارش در حوزه موبایل رشد خوبی داشته ایم که ناشی از سرمایه گذاری روی اپلیکیشن تاپ بود. ما بیشترین رشد را در تراکنش کارتخوان داشتیم. ضمن اینکه بیشترین افزایش سهم بازار در حوزه تراکنش های موبایل نیز در اختیار تجارت الکترونیک پارسیان بود.

وی ادامه داد: در سال 95 مجموعه تجارت الکترونیک پارسیان سه مجموعه بانک را به سرویس های خود اضافه کرد و در نظر دارد تا در سال 96 نیز سه مجموعه دیگر را نیز اضافه نماید. میزان فراوانی کارتخوان های شرکت به فراتر از 830 هزار کارتخوان رسید. برنامه نوسازی و توسعه ناوگان پایانه های فروشگاهی نیز جزو برنامه های شرکت است. همچنین ما به مراکز فروشگاهی سرویس های خاص غیر از سرویس های معمول دادیم.

وی عنوان کرد: تعداد پذیرنده ها در سال مورد گزارش حدود 31 درصد رشد را نشان می دهد. راه اندازی درگاه های جدید پرداخت اینترنتی، ایجاد پورتال ملی امور خیریه، پورتال ملی پرداخت قبوض نیر به زودی راه اندازی خواهد شد. همچنین پورتال شرکت مخابرات ایران نیز طراحی شده است. درگاه های موبایل تا انتهاای سال 95 توانست رشد سه برابری را نشان دهد. در حال حاضر کاربرهای اپلیکیشن تاپ از مرز دو میلیون کاربر گذشته و تا پایان سال 96 نیز اتفاقات مثبت تری خواهد افتاد. پیاده سازی gift card mall نیز از برنامه های شرکت محسوب می شود.

قنبریان عنوان کرد: سرمایه گذاری شرکت در حوزه استارتاپ ها نیز ادامه داشته و دارد، سیم کارت های پارسیان با پیش شماره 09990 در شهریورماه رونمایی خواهد شد. همچنین در حوزه فروش الکترونیکی کالا برند cala.ir به زودی رونمایی می شود. ضمن اینکه کارت های بین المللی نیز در ماه های آتی راه اندازی خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های آتی شرکت عنوان کرد: توسعه ناوگان پذیرندگی، جذب بازار جدید، راه اندازی Mpos ، برنامه جدی روی اپلیکیشن تاپ، راه اندازی سایت خرید اینترنتی و افزایش سرمایه از برنامه های شرکت محسوب می شود.

در ادامه جلسه گزاش حسارس قرائت شد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

در ادامه آقای مهندس مظفر پوررنجبر رئیس مجمع خبر داد: شرکت دو قرارداد خیلی مهم با مخابرات خواهد داشت، همچنین در حوزه سلامت نیز وارد خواهد شد که اطلاعات آن در صورت قطعی شدن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

قنبریان در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص پروژه کارت سلامت گفت: باید با وزارت بهداشت و بیمه سلامت به نتیجه برسیم که هنوز قطعی نشده مذاکرات ادامه دارد و به محض قطعی شدن به اطلاع می رسد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در حوزه پرداخت های خرد و کیف پول نیز به طور جدی وارد خواهد شد. ضمن اینکه پروژه MVNO نیز با سرمایه گذاری اولیه 50 میلیارد تومانی سال سوم به سوداوری خواهد رسید.

در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 400 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو)

گزارش فعالیت و وضع عمومی شرکت

دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند 1395

مروری بر گزیده وضعیت و تحولات صنعت مربوط در سال 1395

سرمایه شرکت:

سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ یک میلیون ریال(شامل 1،000 سهم به ارزش اسمی 1،000 ریال) بوده که طی چند مرحله به مبلغ 2،732،556 میلیون ریال افزایش یافته است.

شرکت از منظر بورس و اوراق بهادار

شرکت در مرداد ماه 1390 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته به آن ، با نماد " رتاپ " درج شده و سهام آن برای اولین بار در تاریخ 90.6.8 مورد معامله قرار گرفته است.

تامین و توسعه ابزارهای پذیرش

کارتخوان فروشگاهی

شرکت پککو با در اختیار داشتن گسترده ترین شبکه پذیرندگی فروشگاهی و تحت پوشش داشتن بالغ بر 1،159 شهر در اقصی نقاط کشور، از جایگاهی ویژه در عرصه پرداخت های الکترونیکی کشور برخوردار است و به منظور تأمین سریع و ارزان دستگاه های کارتخوان مورد نیاز ، اقدام به اخذ نمایندگی از شرکت های Bitelو Demco نموده است .

مجموع کارتخوان های فروشگاهی نصب شده توسط شرکت پککوبرای بانک های طرف قرارداد، به 830،203 دستگاه گردیده است.

برنامه های آینده شرکت

توسعه نرم افزار تاپ

راه انداز اپلیکیشن و سایت موتور جستجوی خرید اینترنتی

حضور در جایگاه سوخت

طراحی و پیاده سازی ابزار MPOS

توسعه و بهینه سازی ارئه سرویس های ارزش افزوده به پذیرندگان

صدور کارت های بین المللی

توسعه اجرای طرح های وفاداری

توسعه و استمرار نوسازی ناوگان پذیرندگان

پیاده سازی مانیتورینگ لحظه ای تراکنش ها و کل شبکه سرویس ها

پیاده سازی استاندارد DSS PCI

استقرار و راه اندازی آزمایشگاه امنیت اطلاعات

بهینه سازی تجهیزات زیرساخت دیتا سنتر

استخراج IT MASTER PLAN

پیاده سازی اسکیمای جدید ظرفیت های شاپرک / شتاب

پیاده سازی سامانه جامع پذیرندگان شرکت

توسعه سوئیچ کارت اعتباری

تبدیل کاربری کارتخوان فروشگاهی ثابت به سیار

توسعه راهکارهای خاص فروشگاه های زنجیره ای

اهم افتخارات کسب شده شرکت پککو در سال 95

منبع خبر: به سفارش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24