Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه دارویی برکت برای سال مالی منتهی به ١٣٩۵.١٢.٣٠ در روز یکشنبه مورخ ١٣٩۶.٠۴.١١ ساعت ٩ صبح در سالن همایش های بین المللی هتل ارم با حضور هیات رئیسه با ریاست آقای علی بقائی، آقایان مجتبی تقی پور و محمد رضوانی فر به عنوان ناظر و آقای بهمن زندیه به عنوان منشی، بازرس قانونی و حدود ٩۵% سهامداران این شرکت تشکیل شد...

مجمع برکت /تقسیم سود ٢١٢ ریال معادل ١٠٠ درصد سود قابل تقسیم / سرمایه گذاری در استارتاپ ها در دستور کار است

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه دارویی برکت برای سال مالی منتهی به 1395.12.30 در روز یکشنبه مورخ 1396.04.11 ساعت 9 صبح در سالن همایش های بین المللی هتل ارم با حضور هیات رئیسه با ریاست آقای علی بقائی، آقایان مجتبی تقی پور و محمد رضوانی فر به عنوان ناظر و آقای بهمن زندیه به عنوان منشی، بازرس قانونی و حدود 95% سهامداران این شرکت تشکیل شد.

سود هر سهم مبلغ 308 ریال بوده که از این سود مبلغ 96 ریال مربوط به فروش سرمایه گذاری ها (طبق ماده 58 اساسنامه شرکت قابل تقسیم نبوده و به اندوخته سرمایه ای انتقال یافت) و مبلغ 212 ریال باقیمانده بود 100 درصد این مبلغ تقسیم گردید.

آقای دکتر جمشیدی مدیرعامل محترم گروه دارویی برکت به تحلیل صنعت دارو و نظام سلامت در جهان و ایران این صنعت را از جمله صنایع ایده محور قلمداد کردند که در بین صنایع مختلف درجهان، بیشترین سودآوری را برای سهامداران ایجاد نموده و در ایران نیز بیشترین رشد سالانه ترکیبی تا سال2035 متعلق به صنعت دارو و توریسم خواهد بود. همچنین با تشریح روند واردات و تولید در این صنعت، افزودند بیشترین ارزش افزوده در صنعت دارو در گروه داروهای بیولوژیک است که گروه دارویی برکت در سرمایه گذاری های جاری و آتی خود این بازار را هدف قرار داده است.

ایشان در گزارش عملکرد شرکت در سال 1395، رشد 13 درصدی در فروش و رشد 19 درصدی در سودآوری نسبت به سال 1394 همچنین پیشرفت قابل توجه پروژه های سرمایه گذاری شرکت و افزایش ظرفیت خطوط تولید خط جامدات فعلی را از جمله نقاط برجسته پروژه های سرمایه گذاری شرکت و افزایش ظرفیت خطوط تولید فعلی را از جمله نقاط برجسته عملکرد سال گذشته شرکت عنوان نمودند.

از جمله مصادیق عملکرد گروه با داشتن 26 شرکت تابعه و وابسته نیز تمایز معنادار شاخص های عملکردی گروه سرمایه گذاری البرز نسبت به میانگین صنعت و رشد 16 درصدی سودآوری این شرکت، افزایش 32 درصدی ظرفیت تولید و افزایش 25 درصدی فروش شرکت البرز دارو، بهره برداری از سایت تولید نیمه جامدات شرکت سبحان دارو، توسعه محصول با دریافت 16 پروانه و مجوز تولید جدید و رشد 26 درصدی سود ناخالص شرکت ایران دارو، رشد 18 درصدی فروش شرکت تولید دارو، توسعه محصول با عرضه 8 محصول جدید در شرکت سبحان آنکولوژی، رشد 8 درصدی سودآوری و ورود به بازار تجهیزات پزشکی در شرکت کی بی سی، با رشد 18 درصد سود خالص رشد 22 درصدی سودآوری در شرکت پخش البرز، عنوان گردید.

فعالیت های این گروه در بخش صادرات نیز از جمله نقاط برجسته عملکرد گروه دارویی برکت بود که شامل صادرات به کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، سنگاپور، سوئیس و ... بود.

درکنار موارد فوق آنچه به عنوان وجه تمایز گروه دارویی برکت درصنعت دارو عنوان گردید، سرمایه گذاری در حوزه های نوین صنعت دارو و بیوتکنولوژی همچنین توسعه تعاملات بین الملل و ارتقا GMP این مجموعه است.

پروژه های تولید و فرآورده های بیوسیمیلار، پپتید و واکسن های پنتاوالان و اچی پی وی ضد سرطان دهانه رحم با پیشرفت بالای 50 درصد در شرکت بیوسان فارمد، پروژه سلول درمانی بعنوان پیشرفته ترین رویکردهای درمانی جهان با پیشرفت 90درصدی در شرکت سل تک فارمد، پروژه تولید داروهای گیاهی، با پیشرفت 60 درصدی در شرکت هربی فارمد و تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی دارویی برکت با بیش از 200 هکتار زمین در منطقه کردان استان البرز از جمله وجود تمایز این مجموعه قلمداد گردید که در آینده درخشان و بازده قابل توجه سهامداران این شرکت در سال های آتی را رقم خواهد زد.

در حوزه توسعه تعاملات بین الملل، جذب شرکت نوونوردیسک دانمارک بعنوان بزرگترین تولید کننده داروهای ضد دیابت در جهان جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دارویی برکت با سرمایه گذاری مستقیم 70 میلیون یورو، تفاهم با شرکت سانوفی فرانسه بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی جهان برای تأسیس شرکت مشارکتی و ایجاد کارخانه در شهرک دارویی برکت، انتقال دانش فنی از شرکت های معتبر اروپایی، اخذ نمایندگی و قراردادهای تولید تحت لیسانس محصولات از شرکت های اروپایی و آمریکایی از جمله نقاط برجسته کارنامه عملکرد این شرکت بوده است.

دکتر جمشیدی درخصوص برنامه های گروه دارویی برکت در سا ل1396 افزود: بهره برداری از پروژه های شهرک صنعتی دارویی برکت ، سلول درمانی، فاز اول تولید فرآورده های پپتیدی و داروهای گیاهی همچنین بهینه سازی سبد محصولات، توسعه صادرات، توسعه مشارکت های بین المللی و سرمایه گذاری در استارت آپ ها ی نوآورانه و شرکت های دانش بنیان از جمله اقداماتی است که تا پایان سال 1396 انجام خواهد شد.

پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت توسط مدیرعامل، پرسش و پاسخ درخصوص عملکرد شرکت و وضعیت سهام شرکت صورت پذیرفت و در ادامه صورتهای مالی شرکت و گزارش فعالیت هیأت مدیره مورد تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام قرار گرفت. همچنین تصمیماتی درخصوص انتخاب بازرس قانونی و حسابرس، روزنامه کثیر الانتشار و حق حضور و پاداش اعضای هیأت مدیره اتخاد شد.

منبع خبر: به سفارش گروه دارویی برکت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24