جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور ٩۵ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، هفته گذشته در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد...
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور 95 درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، هفته گذشته در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین به ارائه گزارش هیئت مدیره پرداخت و گفت: شرکت آسان پرداخت پرشین با پشتیبانی از صدها هزار دستگاه کارتخوان و شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور، یکی از پیشگامان ارائه خدمات پایانههای فروشگاهی در کشور است. شرکت آسان پرداخت پرشین توانسته مجوز شاپرک را تمدید کند و دارای گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک است.
منصوری در ادامه گفت: در حوزه پشتیبانی نیز شرکت به اجرای طرحهای جامع ارزیابی طرح کنترل پایش پایانههای کم تراکنش، راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به مشکلات پذیرندگان و... پرداخته است. شرکت آسان پرداخت پرشین بزرگترین مرکز تعمیرات پوز را در ایران دارد، ضمن اینکه مجموعه آپ در سال 95 توانست 170 هزار پایانه را وارد بازار کند و به هدف 500 هزار دستگاه پوز در سال 95 رسید. یکی از سیاست های هیئت مدیره شرکت، بالا بردن بهرهوری شرکت تا سطح 30 درصد بوده یعنی شرکت بهرهوری را بالا میبرد و سپس به بازارهای جدید وارد میشود. وی درباره میزان تراکنش اینترنتی صورت گرفته در سال 95 گفت: تراکنش اینترنتی از 79 هزار تراکنش به 370 هزار تراکنش در سال 95 رسید.
منصوری در ادامه گفت: شرکت در رتبه بندی IMI 100 در رتبه 58 قرار دارد و جزو شرکتهای بزرگ ایران محسوب میشود. از جمله اقدامات شرکت در سال 95 میتوان به ورود شرکت به بورس با نماد آپ و اخذ مفاصه بیمه تامین اجتماعی و مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد. این شرکت در حوزه فنی به توسعه زیرساخت های ارتباطی و افزایش ظرفیت و ارتقای تجهیزات مرکز تماس، ارتقای پایش و بهبود مستمر امنیت، پیاده سازی ارتباط با سامانه شبا و پیاده سازی پروتکل جدید پرداخته است.
در ادامه جلسه نیز گزارش حسابرس ارائه شد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورتهای مالی ارائه شد.
پس از آن مهدی شهیدی رئیس مجمع، در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص راه اندازی کیف پول گفت: کیف پول آپ از راهاندازی شده و فقط بحث تسویه حساب با پذیرندهها باقی مانده، ضمن اینکه کیف پول برای کارت بانکی هم بهزودی راهاندازی خواهد شد.
شهیدی در خصوص نگرانی سهامداران برای ورود کارت بینالمللی و تهدید برای شرکت گفت: ورود کارت بینالمللی به هیچوجه تهدیدی برای شرکت محسوب نمیشود و بالطبع با سیاستهای هیئت مدیره درآمد خوبی از این محل میتوان کسب کرد. ضمن اینکه در ماههای آتی فروش بیمه شخص ثالث روی اپلیکیشن آپ راهاندازی خواهد شد.
شهیدی تاکید کرد: شرکت آسان پرداخت پرشین در نظر دارد تا با کم کردن و مدیریت هزینهها به سایر مکانها نیز وارد شود. شرکت آپ به دنبال حضور در جایگاههای سوخت با کم کردن هزینهها است. این موضوع نیاز به سرمایهگذاری و مدیریت هزینهها دارد.
در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 1000 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.
شرکت «آسان پرداخت پرشین» در اردیبهشت سال 1388 به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات (psp) با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی تاسیس شد. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.
***
اهداف استراتژی و برنامههای آتی
- توسعه شبکه رقابتی برای جذب تراکنشهای پرداخت الکترونیک
- ارتقای وفاداری مشتریان از طریق افزایش هزینههای جایگزینی خدمات
- رویکرد نوآورترین در بازار در طراحی و ارائه محصولات و خدمات
- تعامل نظاممند واحدهای شرکت با یکدیگر در راستای اهداف و استراتژی
گزیده اطلاعات
شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام)
صورت سود و زیان
برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395
شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام)
ترازنامه
برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395
شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی خاص)
ترازنامه
برای تاریخ 29اسفند ماه 1394
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.