Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور ٩۵ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، هفته گذشته در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد...

تقسیم سود ١٠٠ تومانی در مجمع آپ

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور 95 درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی، هفته گذشته در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین به ارائه گزارش هیئت مدیره پرداخت و گفت: شرکت آسان پرداخت پرشین با پشتیبانی از صدها هزار دستگاه کارت­خوان و شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور، یکی از پیشگامان ارائه خدمات پایانه­های فروشگاهی در کشور است. شرکت آسان پرداخت پرشین توانسته مجوز شاپرک را تمدید کند و دارای گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک است.

منصوری در ادامه گفت: در حوزه پشتیبانی نیز شرکت به اجرای طرح­های جامع ارزیابی طرح کنترل پایش پایانه­های کم تراکنش، راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به مشکلات پذیرندگان و... پرداخته است. شرکت آسان پرداخت پرشین بزرگترین مرکز تعمیرات پوز را در ایران دارد، ضمن اینکه مجموعه آپ در سال 95 توانست 170 هزار پایانه را وارد بازار کند و به هدف 500 هزار دستگاه پوز در سال 95 رسید. یکی از سیاست های هیئت مدیره شرکت، بالا بردن بهره­وری شرکت تا سطح 30 درصد بوده یعنی شرکت بهره­وری را بالا می­برد و سپس به بازارهای جدید وارد می­شود. وی درباره میزان تراکنش اینترنتی صورت گرفته در سال 95 گفت: تراکنش اینترنتی از 79 هزار تراکنش به 370 هزار تراکنش در سال 95 رسید.

منصوری در ادامه گفت: شرکت در رتبه بندی IMI 100 در رتبه 58 قرار دارد و جزو شرکت‌های بزرگ ایران محسوب می­شود. از جمله اقدامات شرکت در سال 95 می­توان به ورود شرکت به بورس با نماد آپ و اخذ مفاصه بیمه تامین اجتماعی و مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد. این شرکت در حوزه فنی به توسعه زیرساخت های ارتباطی و افزایش ظرفیت و ارتقای تجهیزات مرکز تماس، ارتقای پایش و بهبود مستمر امنیت، پیاده سازی ارتباط با سامانه شبا و پیاده سازی پروتکل جدید پرداخته است.

در ادامه جلسه نیز گزارش حسابرس ارائه شد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت­های مالی ارائه شد.

پس از آن مهدی شهیدی رئیس مجمع، در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص راه اندازی کیف پول گفت: کیف پول آپ از راه­اندازی شده و فقط بحث تسویه حساب با پذیرنده­ها باقی مانده، ضمن اینکه کیف پول برای کارت بانکی هم به‌زودی راه­اندازی خواهد شد.

شهیدی در خصوص نگرانی سهامداران برای ورود کارت بین‌المللی و تهدید برای شرکت گفت: ورود کارت بین­المللی به هیچ­وجه تهدیدی برای شرکت محسوب نمی­شود و بالطبع با سیاست­های هیئت مدیره درآمد خوبی از این محل می­توان کسب کرد. ضمن اینکه در ماه­های آتی فروش بیمه شخص ثالث روی اپلیکیشن آپ راه­اندازی خواهد شد.

شهیدی تاکید کرد: شرکت آسان پرداخت پرشین در نظر دارد تا با کم کردن و مدیریت هزینه­ها به سایر مکان­ها نیز وارد شود. شرکت آپ به دنبال حضور در جایگاه­های سوخت با کم کردن هزینه­ها است. این موضوع نیاز به سرمایه­گذاری و مدیریت هزینه­ها دارد.

در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 1000 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

شرکت «آسان پرداخت پرشین» در اردیبهشت سال 1388 به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات (psp) با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی تاسیس شد. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام­های پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیع­تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.

***

اهداف استراتژی و برنامه‌های آتی

  1. توسعه شبکه رقابتی برای جذب تراکنش‌های پرداخت الکترونیک
  2. ارتقای وفاداری مشتریان از طریق افزایش هزینه‌های جایگزینی خدمات
  3. رویکرد نوآورترین در بازار در طراحی و ارائه محصولات و خدمات
  4. تعامل نظام‌مند واحدهای شرکت با یکدیگر در راستای اهداف و استراتژی

گزیده اطلاعات

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام)

صورت سود و زیان

برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام)

ترازنامه

برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی خاص)

ترازنامه

برای تاریخ 29اسفند ماه 1394

منبع خبر: به سفارش آسان پرداخت پرشین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24