Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در مجمع عمومی سال ۹۵ شرکت همکاران سیستم مهدی امیری مدیرعامل این شرکت از تحقق ۱۱۰درصدی بودجه‌ی مصوب و رشد ۴۰درصدی سود خالص تلفیقی خبر داد. در این مجمع که با حضور ۹۱.۶درصد از سهام‌داران، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین نگر مانا برگزار شد ضمن توزیع ۳۰ تومان سود نقدی به ازا هر سهم اعلام شد که این سود پنج روز کاری بعد از مجمع از طریق شعب بانک ملت قابل دریافت است...

اعلام رشد ۴٠درصدی سود خالص تلفیقی و تحقق ١١٠درصدی بودجه‌ی مصوب در مجمع عمومی همکاران سیستم

در مجمع عمومی سال ۹۵ شرکت همکاران سیستم مهدی امیری مدیرعامل این شرکت از تحقق ۱۱۰درصدی بودجه‌ی مصوب و رشد ۴۰درصدی سود خالص تلفیقی خبر داد. در این مجمع که با حضور ۹۱.۶درصد از سهام‌داران، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین نگر مانا برگزار شد ضمن توزیع ۳۰ تومان سود نقدی به ازا هر سهم اعلام شد که این سود پنج روز کاری بعد از مجمع از طریق شعب بانک ملت قابل دریافت است.

در این نشست هیئت ‌مدیره همکاران سیستم پاسخ‌گوی پرسش‌های سهام‌داران درخصوص اقدامات انجام‌ شده‌ و استراتژی‌ها و چشم­انداز شرکت بودند.

عملکرد موفق در بازار نرم‌افزارهای سازمانی

مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم در مجمع عمومی سالانه این شرکت با اشاره به رشد ۴۵درصدی درآمد حاصل از فروش «راهکاران» گفت: «با افزوده شدن بیش از ۴۵۰ مشتری جدید از بازار شرکت‌های متوسط و بزرگ در سال 95؛ تعداد مشتریان ERP بومی همکاران سیستم از مرز ۲۰۰۰ مشتری گذشته است.»

هیئت‌مدیره همکاران سیستم نیز در این‌باره از برنامه‌ی توسعه‌ی پلتفرم راهکاران در آینده خبر داد و به قابلیت‌های این پلتفرم برای ورود به صنایع جدید و هم­چنین امکان اتصال آن به سایر نرم­افزارهای سازمانی اشاره کرد.

مدیرعامل همکاران سیستم در بیان موفقیت‌های راهکارهای نرم‌افزاری این شرکت برای کسب‌وکارهای کوچک گفت: «در سال گذشته علاوه‌بر موفقیت‌های به‌دست‌آمده در بازار شرکت‌های متوسط و بزرگ؛ رشد ۲۶درصدی را در بازار شرکت‌های کوچک و اصناف نیز شاهد بوده است. نرم‌افزار سپیدار که به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات نرم‌افزاری برای شرکت‌های کوچک شناخته شده است، در این بازار به نیاز بیش از ۱۷۰۰۰ مشتری در شرکت‌های متنوع بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و خدماتی پاسخ داده است.»

راهکاران ابری؛ نخستین ERP بر بستر ابر در ایران و دستاوردهای تازه‌ی دیگر

امیری در ادامه افزود: «براساس هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در سال گذشته موفق شدیم «راهکاران ابری» نخستین ERP مبتنی بر رایانش ابری در ایران را متناسب با فرآیندها، نیازها و توان مالی شرکت‌های متوسط به بازار عرضه کنیم. وی با تاکید بر این‌که «راهکاران ابری» یک ضرورت برای مسیر توسعه شرکت است، گفت: «به پشتوانه‌ی تجربه‌های مثبت سال گذشته؛ در سال ۹۶ بازارسازی برای این محصول و توسعه‌ی فروش آن را هدف قرار داده‌ایم.»

ERP بر بستر رایانش ابری همکاران سیستم که بر پلتفرم «راهکاران» توسعه یافته است؛ یکی از موضوعات مورد توجه‌ سهام‌داران در مجمع عمومی سال 95 بود. اعضای هیئت‌ مدیره همکاران سیستم در پاسخ به پرسش‌های سهام‌داران از بازار گسترده و قابل ‌اتکایی که همکاران سیستم برای «راهکاران ابری» هدف‌گذاری کرده است خبر دادند.

مدیرعامل همکاران سیستم در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «در سال گذشته؛ با هدف توسعه بازار و پوشش نیازهای نرم‌افزاری شرکت‌های سهامی، با خرید نرم‌افزار سهام شرکت فصل رایانه؛ این محصول را به سبد محصولات شرکت اضافه کرده و سهم عمده‌ی بازار نرم‌افزارهای سهام را به خود اختصاص دادیم.»

او با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در فعالیت نرم‌افزاری شرکت‌های دیگر و متناسب‌سازی آن با مجموعه‌ی راهکاران حلقه‌ی ارائه‌ی خدمات نرم‌افزاری برای مشتریان را کامل‌تر می‌کند، گفت: «با بهره‌گیری از این مدل در سال جاری و سال‌های آینده توسعه‌ی بازار و فعالیت‌های همکاران سیستم را با شتاب بیش‌تری دنبال خواهیم کرد.»

مدیریت پروژه‌های بزرگ محل تمرکز و نقطه‌ی قوت همکاران سیستم

امیری هم‌چنین با پرداختن به تجربه‌های موفق همکاران سیستم در مدیریت پروژه‌های بزرگ گفت: «در سال گذشته موفق شدیم با تمرکز بر بهبود کیفیت و بهره‌وری فرآیند فروش، زمان پیش‌بُرد فروش‌های بزرگ را کاهش و کیفیت اجرای آن‌ها را بهبود دهیم. به این ترتیب با اجرای حدود ۴۰ پروژه‌‌، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال درآمد کسب کردیم. با تکیه بر این تجربیات و درس‌آموزی‌ها و هم‌سو با مدل‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی راهکارهایERP در دنیا، در نظر داریم در سال جاری با تمرکز بر بازارهای هدف از جمله پتروشیمی، پخش، هلدینگ، غذایی و دارویی، بر افزایش سطح کیفیت خدمات، رضایت و سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان تمرکز کرده و جایگاه همکاران سیستم را به‌عنوان شرکتی پیش‌رو در این زمینه تثبیت کنیم.»

افزایش ظرفیت پاسخ‌گویی محصولی و ورود به اکوسیستم استارت‌آپ‌ها

به گفته‌ی امیری همکاران سیستم توانسته است تا با ایجاد یک هسته‌ی قوی و شبکه‌ی گسترده پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان در بخش‌های مختلف کسب‌وکارشان باشد و در نظر دارد تا با توسعه‌ی این شبکه، ظرفیت پاسخ‌گویی شرکت به این نیازها را به‌وسیله‌ی راهکارهای نرم‌افزاری خود افزایش دهد.

محمود نظاری؛ رئیس هیئت‌ مدیره همکاران سیستم نیز با اشاره به علاقه‌ی این شرکت برای حمایت از استارت ‌آپ‌ها؛ اعلام کرد همکاران سیستم در نظر دارد با تاسیس یک شرکت با حوزه‌ی فعالیتCorporate Venture Capital در اکوسیستم استارت‌آپ‌ها حضور جدی‌تری داشته باشد.

نظاری مزیت اصلی همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای نوپا را امکان تخصیص ظرفیت‌های مدیریتی به این شرکت‌ها و کمک به ایجاد زیرساخت‌های قدرتمند برای توسعه کسب‌وکار آن‌ها عنوان کرد. وی افزود: «با توجه به توان مدیریتی همکاران سیستم، امیدواریم در سال آینده بتوانیم گزارش خوبی در زمینه استارت آپ­ها به سهام‌داران ارائه دهیم.»

انتخاب به عنوان شرکت تولیدکننده‌ی کالا و خدمات دانش‌بنیان و ورود به «بورس»

مدیرعامل همکاران سیستم در ارائه‌ی گزارش سالانه‌ی عملکرد شرکت در سال ۹۵ به سهام‌داران به عملکرد شفاف، موفق و با ثبات همکاران سیستم طی پنج سال حضور در فرابورس و تحقق منافع سهام‌داران اشاره کرد. به گفته‌ی وی با این عملکرد‌؛ همکاران سیستم در سال 95 به عنوان نخستین شرکت نرم‌افزاری کشور موفق شد مجوز ورود به بورس را دریافت کند.»

او هم‌چنین با اشاره به پذیرش این شرکت به عنوان تولیدکننده کالا و خدمات دانش‌بنیان افزود: «بنیان‌های همکاران سیستم از ابتدا تاکنون براساس خلقِ ارزش از دانش و به‌کارگیری آن برای ارائه‌ی خدمات نوین به سازمان‌ها پایه‌گذاری شده است.»

همکاران سیستم حامی کپی رایت در ایران

مهدی امیری در پاسخ به پرسش یکی از سهام‌داران در ارتباط با حضور رقبای مطرح بین‌المللی در ایران و موضوع «کپی رایت» گفت: «"کپی‌رایت" یک "باید" برای صنعت فناوری اطلاعات است.» وی با اشاره‌ به فعالیت‌های دفتر حقوقی همکاران سیستم این شرکت را یکی از اولین مدافعان کپی‌ رایت در کشور دانست و به تاثیر مثبت نهادینه شدن کپی رایت بر صنعت فناوری ‌اطلاعات کشور اشاره کرد.

امیری در بخش پایانی صحبت‌های خود افزود: «در ادامه‌ی مسیر سال ۱۳۹۵؛ با هدف مشارکت با شرکت‌های بین‌المللی، علاوه‌بر پیش‌بُرد جدی‌تر مذاکرات و تصمیم‌گیری درخصوص گزینه‌های موجود، بررسی روش‌های ایجاد تمرکز و افزایش یادگیری نرم‌افزارهای خارجی را نیز مدنظر قرار داده‌ایم.»

تشکر نماینده سازمان بورس از مجمع همکاران سیستم

در پایان ارغوانی نماینده سازمان بورس اوراق بهادار ضمن تشکر از شرکت همکاران سیستم برای برگزاری با کیفیت مجمع در جوی آرام، مثبت و موثر، زمان‌بندی پرداخت سود همکاران سیستم را به‌دلیل پرداخت در حداقل زمان قانونی، برای سازمان بورس بسیار جذاب دانست.

منبع خبر: به سفارش همکاران سیستم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24