Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

گروه شرکت های توکافولاد مجامع شرکت های زیرمجموعه خود را با موفقیت برگزار کرد. در این مجامع ضمن توزیع سودهای نقدی مناسب ، اخبار خوشی هم در اختیار سهامداران قرار گرفت.نوشتار پیش رو گزارش مجامع شرکت های توکا رنگ ، حمل و نقل توکا ، نسوز توکا و توکا ریل را در اختیار مخاطبان قرار داده است...

سهامداران «شتوکا ، کتوکا ، حتوکا و توریل » بخوانند

جلسه مجمع عمومی شرکت توکا رنگ در ساعت10:00روز شنبه مورخ96.02.16درمحلاصفهان، سپاهانشهر،بلوار قائم جنوبی،جنب دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، سالن اجتماعات تعاونی مصرف(نگین نقش جهان) و با حضور 52% از سهامداران و اعضای هیئت مدیره جناب آقای مهندس کارگهی به عنوان رئیس مجمع (نماینده شرکت توکا)، سرکارخانم دکتر هاشمی فشارکی به عنوان ناظر ونماینده بورس و بازرس قانونیبرگزار شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران مجمع برای هرسهم 400ریال تقسیم شد که با توجه به جدول زمانبندی این شرکت توزیع خواهد گردید.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

جناب آقای محمد صفائی راد مدیر عامل شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان گزارش هیات مدیره را قرائت کرد و گفت: در سال مالی مورد گزارش، شرکت ۱۸۴,۳۷۸ میلیون ریال درآمد حاصل از ارائه خدمات و فروش با قیمت تمام شده ۱۴۵,۵۷۵ریال داشته است لذا منتج به سود ناخالص۳۸,۸۰۳ میلیون ریال شده است که رشد 34 درصدی را در مقایسه با سال 94 نشان می دهد.

وی ادامه داد:این شرکت در سال مالی 1395، مبلغ ۲۸,۶۳۹ ریال سود خالص به دست آورده است که رشد 17 درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان میدهد.

با توجه به ارتباط تنگاتنگ فعالیت شرکت با رونق بازار فولاد میتوان سالهای اخیر را اوج سالهای بحران شرکت در نظر گرفت لیکن با تمام این وجود عملکرد شرکت مطلوب ارزیابی میشود.

رشد فروش شرکت در شرایط رکودی فعلی معلول ایجاد بازارهای جدید شرکت بوده است.

اقای صفایی راد در خصوص دستاوردهای کسب شده در سال مالی مورد گزارش اعلام کرد:توکارنگ فولاد سپاهان با شرکتcondoroil مبنی بر عرضه محصولات تولیدی تفاهم نامه همکاری را امضا کرد همچنین موفق به اخذ گواهینامه تعالی سازمان (EFQM) از سازمان مدیریت صنعتی شده است.

برنامه های آتی

  • تحقیق برروی کاهش بهای تمام شده رزین های پلی استر اشباع و غیر اشباع تولیدی
  • تمرکز بر تولید رنگ های جدید
  • تمرکز بر تولید چسب
  • تمرکز بر تحقیق و تولید رنگ کویل برای ورود به بازار صادرات
  • توسعه دامنه محصولات در حوزه رنگهای جداره داخلی و خارجی صنایع بشکه سازی
  • تحقیق بر روی تولید رزین های صنعت نسوز

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مطلوب نسبت به صورت های مالی اعلام شد.

مصوبات مجمع

تقسیم سود:با موافقت اکثریت سهامداران سود به رقم 400 ریال به تصویب رسید

روزنامه: از سوی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد بمنظور اطلاع رسانی های شرکت انتخاب شد.

حسابرس: مؤسسه آوین تراز آریا بعنوان حسابرس انتخاب شد

پاداش هیات مدیره : 66 میلیون تومان بعنوان حق عضویت اعضای هیأت مدیره تصویب شد

حق حضوردرجلسات هیأت مدیره: ماهانه مبلغ 600 هزارتومان بشرط برگزاری یک جلسه در ماه تعیین گردید

***

جلسه مجمع عمومی شرکت شرکت خدمات نسوز توکا در ساعت14:00روز شنبه مورخ96.02.16درمحلاصفهان، سپاهانشهر،بلوار قائم جنوبی،جنب دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، سالن اجتماعات تعاونی مصرف(نگین نقش جهان) و با حضور 55% از سهامداران و اعضای هیئت مدیره جناب آقای مهندس کارگهی به عنوان رئیس مجمع (نماینده شرکت توکا)، سرکارخانم دکتر هاشمی فشارکی و آقای ملکی به عنوان ناظرین مجمع ونماینده بورس و بازرس قانونیبرگزار شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران مجمع برای هرسهم 400ریال تقسیم شد که با توجه به جدول زمانبندی این شرکت توزیع خواهد گردید.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

در ابتدای این جلسه محمدجواد کریمی مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرا ئت کرد و گفت: کنترل نرخ تورم و و جود رکود در بازار منجر شد تا سوداروی شرکت تحت تاثیر قرار گیرد. انتظار می رود افزایش تولید افزایش تولید حدود 2 میلیون تنی فولاد م بارکه د ر سال 96 روند رو به بهبودی را داشته باشد.

وی ادامه داد: تولید و مصرف نسوز در صنایع فولاد کشور در سال 95 بالغ بر 180 هزار تن بوده که سهم شرکت در این بازار بالغ بر 20 هزار تن می باشد. ضمن اینکه منابع نقدینگی شرکت طی سال 95 عمدتا از محل وصول مطالبات و تسهیلات اخذ شده بوده و مصارف عمده شرکت مربوط به پرداخت بدهی شرکت از بابت خرید مواد اولیه، دستمزد، سایر هزینه های تولید و خدمات و همچنین پرداخت های صورت گرفته از بابت افزایش دارایی های ثابت و سرمایه گذاری های می باشد.

آقای کریمی اظهار داشت: این شرکت 11% از سهم تولید و مصرف فراورده های نسوز در صنایع فولادی کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین زیان عملیاتی شرکت در پروژه های سنگان 1 و سنگان 2 سهم به سزائی در کاهش سود عملیاتی شرکت داشته است.

کریمی با اشاره به برنامه های آتی شرکت بیان داشت: از جمله برنامه های آتی شرکت می توان به رسیدن به اهداف استراتژیک تعیین شده و مورد تایید شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد، گسترش فعالیت های شرکت در قالب قراردادهای تامین و اجرا نسوز در کوره ها و پاتیل های ذوب، افزایش ارزش افزوده از طریق صرفه جویی در هزینه ها و بهبود کیفیت محصولات اشاره کرد همچنین شرکت در نظر دارد تا به پیش برد طرح توسعه در بندرعباس در سال جاری اقدام نماید.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مطلوب نسبت به صورت های مالی ارائه گردید.

مصوبات مجمع

تقسیم سود: با موافقت اکثریت سهامداران سود به رقم 400 ریال به تصویب رسید.

روزنامه: از سوی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد بمنظور اطلاع رسانی های شرکت انتخاب شد.

حسابرس: مؤسسه کاربرد تحقیق بعنوان موسسه حسابرسی این شرکت انتخاب شد.

پاداش هیات مدیره : 77 میلیون تومان بعنوان حق عضویت اعضای هیأت مدیره تصویب شد.

حق حضوردرجلسات هیأت مدیره: مبلغ 660 هزارتومان تعیین گردید.

انتخاب هیأت مدیره: تغیری در اعضای هیأت مدیره این شرکت صورت نپذیرفت.

***

جلسه مجمع عمومی شرکت توکاریل در ساعت10:00روز سه شنبه مورخ96.02.19درمحلاصفهان، سپاهانشهر،بلوار قائم جنوبی،جنب دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، سالن اجتماعات تعاونی مصرف(نگین نقش جهان) و با حضور 55% از سهامداران و اعضای هیئت مدیره جناب آقای مهندس نادری به عنوان رئیس مجمع ، آقای کارگهی به عنوان ناظر مجمع ونماینده بورس و بازرس قانونیبرگزار شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران مجمع برای هرسهم 220ریال تقسیم شد که با توجه به جدول زمانبندی این شرکت توزیع خواهد گردید.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

در ابتدای این جلسه آقای بهرام پرورش مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرا ئت کرد و گفت: در سال مالی مورد گزارش، شرکت بیش از۴,۲۹۶,۸۸۴ میلیون ریال درآمد حاصل از ارائه خدمات و فروش با قیمت تمام شده ۳,۶۱۷,۳۲۳ ریال داشته است که منتج به سود ناخالص۶۷۹,۵۶۱ میلیون ریال شده است که کاهش 11 درصدی را در مقایسه با سال 94 نشان می دهد.

وی ادامه داد: این شرکت در سال مالی 1395، مبلغ ۵۲۲,۳۰۱ ریال سود خالص به دست آورده است که کاهش 7 درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان میدهد.

زیان عملیاتی شرکت در پروژه های سنگان 1 و سنگان 2 سهم به سزائی در کاهش سود عملیاتی شرکت داشته است.

آقای پرورش درخصوص اقدامات انجام شده شرکت بیان داشت: طی ماهها تعداد 1200 دستگاه واگن متعلق به این شرکت سنددار شده است. و اقدامات اولیه جهت ورود شرکت آسیا سیر ارس به فرابورس انجام شده است.

ایشان بیان داشت که در فروردین ماه 1396 رکورد حمل و نقل بار در این شرکت شکسته شده است و محتمل است پرونده زمین آزادراه کاشان طی سال جاری حل و فصل گردد.

همچنین مدیر مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه بعنوان رییس جلسه مجمع این مژده را به سهامداران توکاریل داد که این شرکت نتیجه صبر و همکاری خود را در دوران رکود فولاد مبارکه در سال 1396 خواهد گرفت چرا که شرایط اقتصادی مجتمع فولاد بهبود محسوسی یافته است و محتمل است نرخ جابجایی بار برای این شکت در قرارداد جدید اضافه خواهد شد.

از حواشی این مجمع اعتراض سهامداران نسبت به رقم اندک تقسیم سود در مجمع بود که مدیرعامل به در پاسخ به هزینه های توسعه شرکت اشاره داشت.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مطلوب نسبت به صورت های مالی ارائه گردید.

اقدامات آتی شرکت

  • حمل کنسانتره )سنگ آهن نرمه و زبره( و گندله براساس برنامه اعلامی حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه ازمعادن چادرملو، گل گهر، چغارت، زرند کرمان، سیرجان ایرانیان، سنگان و کارخانه گندله سازی اردکان
  • افزایش ناوگان ریلی شرکت به میزان حداقل 80 دستگاه براساس برنامه ساخت شرکت واگن پارس
  • توسعه سرمایه گذاری ها در تامین ناوگان ریلی شامل واگن و لکوموتو در شرکت های وابسته و فرعی فعال
  • تلاش در افزایش سرعت سیر واگن ها با توجه به پارامترهای در اختیار شرکت

مصوبات مجمع

تقسیم سود: با موافقت اکثریت سهامداران سود به رقم 220 ریال به تصویب رسید.

روزنامه: از سوی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد به منظور اطلاع رسانی های شرکت انتخاب شد.

حسابرس: مؤسسه آزمون پرداز بعنوان موسسه حسابرسی این شرکت انتخاب شد.

پاداش هیات مدیره : 35 میلیون تومان بعنوان حق عضویت اعضای هیأت مدیره تصویب شد.

انتخاب هیأت مدیره: تغیری در اعضای هیأت مدیره این شرکت صورت نپذیرفت.

***

جلسه مجمع عمومی شرکت حمل و نقل توکا درساعت10:30روز چهارشنبه مورخ96.02.27در محلاصفهان، مبارکه، جنب شرکت فولاد مبارکه ، سالن اجتماعات حمل و نقل توکا و با حضور 54% از سهامداران و اعضای هیئت مدیره جناب آقای هادی به عنوان رئیس مجمع ، آقای کارگهی به عنوان ناظر مجمع ونماینده بورس و بازرس قانونیبرگزار شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران مجمع برای هرسهم 100ریال تقسیم شد که با توجه به جدول زمانبندی این شرکت توزیع خواهد گردید.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

درابتدای جلسه گزارشی از فعالیت هیأت مدیره توسط مدیرعامل شرکت جناب آقای مهدی خضری ارائه گردید که از نکات حائز اهمیت آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

در سال مالی مورد گزارش، شرکت ۶۰۶,۸۱۹ میلیون ریال درآمد حاصل از ارائه خدمات و فروش با قیمت تمام شده ۵۶۴,۱۸۲ ریال داشته است که منتج به سودناخالص۴۲,۶۳۷ میلیون ریال شده است که کاهش 54 درصدی را در مقایسه با سال 94 نشان می دهد..

این شرکت در سال مالی 1395، مبلغ ۴۷,۴۱۱ ریال سود خالص به دست آورده است که کاهش 36 درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان می دهد.

یکی از پروژه های موفق این شرکت در سال 95 موضوع فورواردینگ فولاد هرمزگان است که این مطلب تحول عظیمی در این شرکت بوده و تا دو سال آینده ادامه دارد.

در طی سال 1395، اقدامات جهت تکمیل و بهره برداری از دارایی های در جریان تکمیل به مبلغ 35 میلیارد ریال به نتیجه نهایی منجر نگردیده است.

شرکت جمعا مبلغ 783ر1 میلیارد ریال تعهدات شرکتهای گروه بابت تضمین تسهیلات مالی و ضمانت نامه های دریافتی را تضمین نموده است.

جناب آقای خضری در خصوص اقدامات این شرکت بیان داشت : تأسیس شرکت توکا مارین و تعلق 51% از سهام این شرکت به شرکت حمل و نقل توکا جهت توسعه فعالیت های حمل و نقلی گروه توکا وهمچنین توسعه فعالیت های شرکت بسمت فعالیت های حمل و نقل لجستیکی انجام پذیرفت.

اقدامات آتی شرکت

  • گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوعبخشی شیوه های فروش
  • تولید محصولات و معرفی محصولات جدید
  • مشارکتها و سرمایه گذاری ها
  • شیوه های تامین مالی
  • ارائه گزیده داده های مربوط به بودجه مالی شرکت به ویژه داده های مربوط به صورت سود و زیان پیش بینی شده

مصوبات مجمع

تقسیم سود:با موافقت اکثریت سهامداران سود به رقم 100 ریال به تصویب رسید.

روزنامه: از سوی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد بمنظور اطلاع رسانی های شرکت انتخاب شد.

حسابرس: مؤسسه کاربرد تحقیق بعنوان حسابرس انتخاب شد.

پاداش هیات مدیره : 66 میلیون تومان بعنوان حق عضویت اعضای هیأت مدیره تصویب شد.

حق حضوردرجلسات هیأت مدیره: ماهانه مبلغ 880 هزارتومان بشرط برگزاری یک جلسه در ماه تعیین گردید.

منبع خبر: به سفارش گروه شرکت های توکا فولاد

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24