Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در بورس انرژی شاهد معامله ۶٧.٨ میلیارد تومان بودیم که رکود معاملات روزانه در سال ٩۶ نیز شکسته شد همچنین نیروگاه رودشور به جمع عرضه کنندگان مجاز بازار برق بورس انرژی پیوست. معامله ٣٠ هزار تن نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل به ارزش ۴٣ میلیارد تومان نیز یکی دیگر از رخدادهای مهم روز دوشنبه در بورس انرژی محسوب می شود. به نظر می رسد چهره این بازار به سرعت در حال تغییر است اگرچه رشد حجم عرضه ها در سال جاری را می توان واقعیتی غیرقابل انکار به شمار آورد که در سایه حمایت های وزارت نفت محقق شده است...

شارژ انرژی در بورس انرژی / رکورد بی سابقه چهارمین بورس کشور

بورس24 : افزایش حجم معاملات در بورس انرژی موجب شد تا ارزش معاملات رینگ فیزیکی این بورس رکورد معاملات روزانه را شکسته و شرایط جدیدی را پیش روی این نهاد مالی ترسیم کند.

در بورس انرژی شاهد معامله 67.8 میلیارد تومان بودیم که رکود معاملات روزانه در سال 96 نیز شکسته شد همچنین نیروگاه رودشور به جمع عرضه کنندگان مجاز بازار برق بورس انرژیپیوست. معامله 30 هزار تن نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل به ارزش 43 میلیارد تومان نیز یکی دیگر از رخدادهای مهم روز دوشنبه در بورس انرژی محسوب می شود. به نظر می رسد چهره این بازار به سرعت در حال تغییر است اگرچه رشد حجم عرضه ها در سال جاری را می توان واقعیتی غیرقابل انکار به شمار آورد که در سایه حمایت های وزارت نفت محقق شده است. در سایر بازارهای کالایی شاهد آرامش نسبی معاملات بودیم اگرچه در بازار فولاد و پلیمرها شاهد ادامه روند با ثبات قیمت ها بودیم اما جرقه های پیشین رشد نرخ محصولات پتروشیمی باز هم خودنمایی می کند.

هیأت وزیران مسئولیت معاملات قیمت تضمینی گندم را به عهده بورس کالا گذاشت که این خبر را باید مهمترین رخداد بورس کالایی در روز دوشنبه به شمار آورد. در بازار فولاد شاهد ثبات قیمت ها هستیم گویی مقاومت در برابر کاهش قیمت ها جدی تر شده هرچند که کاهش محدود بهای شمش موجب خواهد شد تا فضای تنفسی برای کاهش نرخ از کارخانه های تولیدی ایجاد شود هرچند که احتمال کاهش قیمت ها را ایجاد خواهد کرد. بازار پلیمرها نیز تغییر چندانی نداشته و روند کاهشی قیمت ها در برابر جرقه های رشد نرخ را باید باز هم چهره غالب در این بازار به شمار آورد. به نظر می رسد ماه رمضان برای بازار پلیمرها خوش یمن بوده است هرچند که چهره اصلی این بازار را باید در معاملات روز سه شنبه بورس کالا جستجو کنیم. سراتو نیز در بورس کالا عرضه شد و تمامی 50 دستگاه مورد معامله قرار گرفت.

بورس انرژی: روز پررونق بازار فیزیکی با شکستن رکورد معاملات روزانه در سال 96 و ثبت ارزش بیش از 678 میلیارد ریال

در جریان معاملات روز جاری (دوشنبه 8 خرداد 96)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای برش سنگین پتروشیمی تبریز و شازند، متانول پتروشیمی زاگرس، حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه و اصفهان، نفتای سبک پالایش نفت تهران و بندرعباس، پنتان پالایش نفت کرمانشاه و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین‌الملل عرضه شدند که کل معاملات صورت‌گرفته معادل 50,114 تن به ارزش 678 میلیارد و 478 میلیون ریال می‌باشد. بازار فیزیکی امروز در هر دو رینگ داخلی و بین‌الملل پررونق سپری شد و در مجموع رکورد معاملات روزانه بازار فیزیکی طی سال 96 با معامله بیش از 678 میلیارد ریال شکسته شد. در رینگ داخلی بیش از 4 میلیون لیتر حلال 402 به فروش رسید، همچنین بیش از 10 هزار تن نفتاس سبک به معامله انجامید، قریب به 1200 تن معاملات برش سنگین به وقوع پیوست و قریب به 4 هزار تن متانول معامله شد. رینگ بین‌الملل نیز میزبان عرضه 30 هزار تن نفتای سنگین بود که با موفقیت به معامله انجامید.

در جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه، (9 خرداد 96)، کالاهای متانول پتروشیمی شیراز، حلال 402 پالایش نفت شیراز و تهران، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، برش سه کربنه و سنگینتر شرکت آریاساسول، حلال 410 پالایش نفت شیراز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت تبریز در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی عرضه خواهند شد.

مهمترین معاملات در رینگ فیزیکی بورس انرژی در روز دوشنبه

نام کالا

عرضه کننده

حجم معامله شده

واحد حجم

متوسط قیمت معامله

واحد قیمت

حلال 400 پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت اصفهان

60000

لیتر

13401

ریال

گاز مایع خام پالایش گاز ایلام در رینگ بین الملل

پالایش گاز ایلام

0

تن

 

دلار (بانک مرکزی)

آیزوریسایکل پالایش نفت تبریز در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت تبریز

250

تن

14341

ریال

نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل

شرکت پالایش نفت لاوان

30000

تن

-31.5

کشف پریمیوم دلاری(سنا-مطابق مکانیسم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران مورخ 95/8/9)

نفتای سبک پالایش نفت تهران در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت تهران

10000

مترمکعب

9202

ریال

متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی

پتروشیمی زاگرس

3350

تن

7214

ریال

متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی

پتروشیمی زاگرس

625

تن

7214

ریال

آیزوریسایکل پالایش نفت تهران در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت تهران

500

تن

14342

ریال

برش سنگین پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی

شرکت پتروشیمی تبریز

150

تن

11035

ریال

سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی

شرکت پتروشیمی تبریز

150

تن

15064

ریال

نفتای سبک پالایش نفت بندر عباس در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت بندرعباس

3000

تن

13278

ریال

حلال 402 پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت اصفهان

1890000

لیتر

12148

ریال

حلال 402 پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت اصفهان

114000

لیتر

12148

ریال

برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند در رینگ داخلی

شرکت پتروشیمی شازند

1012

تن

10032

ریال

حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

2000000

لیتر

12148

ریال

پنتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

132

تن

24585

ریال

پنتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

22

تن

24585

ریال

بورس کالا میزبان سیاست قیمت تضمینی گندم در سال ٩٦

در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، هیات وزیران نحوه خرید تضمینی گندم برای سال ۱۳۹۶ را تعیین کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه عصر دیروز هیات وزیران، دولت مقرر کرد محصول گندم استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، اردبیل و زنجان در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالای ایران برای مصارف صنف و صنعت معامله شود.

دولت، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را به عنوان بازارساز مکلف کرد حداکثر تا دو هفته پس از اولین عرضه هر محموله گندم در تابلوی بورس کالا، در صورت عدم خرید از سوی متقاضیان، نسبت به خرید آن اقدام کند.

کارخانجات آردسازی نیز موظفند در صورت خرید مستقیم از کشاورزان، نسبت به پرداخت مرحله اول بهای گندم خریداری شده از طریق سامانه خرید تضمینی بانک کشاورزی اقدام کنند. مابه‌التفاوت قیمت پرداختی توسط کارخانجات آردسازی تا قیمت خرید تضمینی گندم از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش، سیاست قیمت تصمینی در قالب ماده ٣٣ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی سال ۸۹ در مجلس تصویب و سال ۹۴ هم اجرایی شد.

در این طرح، کشاورز به جای فروش محصول خود به دولت، کالایش را در بورس کالا عرضه می کند اگر قیمت فروخته شده در بورس کمتر از قیمت حمایتی و مشخص در دولت بود در این جا دولت مبلغ ما به التفاوت را به کشاورز می پردازد. در این بین وجه فروش محصول کشاورزان در بورس کالا در کوتاه ترین زمان به حسابشان واریز شده و ما به التفاوت نیز از سوی دولت پرداخت می شود. با این تفاسیر دیگر لازم نیست دولت مبالغ زیادی را صرف خرید، کنترل کیفیت و هزینه های جانبی محصولات کشاورزی کند و در طرف مقابل علاوه بر رسیدن سریع تر کشاورزان به پولشان، آمارهای و قیمت محصولات شفاف و منطقی و انگیزه کشاورزان برای تولید محصولات با حجم و کیفیت بیشتر دوچندان می شود چراکه هر محصولی برای فروش در بورس کالا باید دارای یکسری استانداردها باشد.

گفتنی است، طرح قیمت تضمینی در بورس کالا برای ذرت و جو دامی طی سال ۹۴ به صورت آزمایشی به ترتیب در دو استان خوزستان و کرمانشاه و در سال ۹۵ به صورت رسمی در کل کشور پیاده سازی شد که با توجه به موفقیت اجرای آن، شاهد توسعه طرح در سال ٩٦ هستیم.

با معامله فولاد، طلا و سراتو / تالار صنعتی و معدنی بورس کالا متنوع شد

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در معاملات روز دوشنبه ۸ خرداد ماه با معامله انواع محصول به کار خود پایان داد و برای اولین بار معامله خودرو سراتو را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،در معاملات امروز ۶۰ تن آلومینیوم، ۴ کیلوگرم شمش طلا زر معدن اختران و ۱۲۶ هزار و ۱۴۷ تن انواع تختال، سبد میلگرد و ورق در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد و ۸۰ هزار و ۴۱۵ تن تختال، سبد میلگرد و انواع ورق نیز از طریق سیستم مچینگ به ثبت رسید.

امروز همچنین برای اولین بار ۵۰ دستگاه خودرو سراتو شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه و به قیمت ۸۷ میلیون تومان معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز داد و ستد ۱۰۰ تن ذرت دانه ای، ۱۰۰ تن روغن خام آفتابگردان، ۴ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید، ۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم خوراکی را تجربه کرد. علاوه بر این ۲۳ هزار و ۶۷۷ تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار معامله شد.

فروش ۸ هزار و ۶۶۳ تن قیر، ۱۳ هزار تن لوب کات پالایشگاه نفت تهران، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم و ۱۱ هزار و ۴۰۵ تن مواد پلیمری از داد و ستد های امروز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بود.

امروز همچنین داد و ستد ۵ هزار و ۵۵۰ تن قیر و یک هزار تن وکیوم باتوم در تالار صادراتی مشاهده شد و بازار فرعی نیز فروش ۱۰۰ تن شیر خشک را تجربه کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام: ذرت ۷۲۰ تومانی در بورس کالا عرضه می شود

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: براساس گزارش های دریافتی با تمهیدات انجام شده از سوی این شرکت،قیمت ذرت در بازار ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا؛ علیرضا ولی با بیان این مطلب گفت: به منظور جلوگیری از اجحاف به تولیدکنندگان، ۶۰ هزارتن از ذخایر ذرت داخلی این شرکت با قیمت هر کیلو ۷۲۰ تومان در اختیار تشکل های تولیدی قرار گرفت تا در بین اعضای خود توزیع کنند.

وی با تاکید بر این که شرکت پشتیبانی امور دام تا به تعادل رسیدن قیمت ذرت در بازار آزاد حضور فعال خواهد داشت،گفت: این شرکت هیچ گونه افزایش قیمتی در نهاده های ذرت و سویا نداشته است.

به گفته وی، ذخایر راهبردی این شرکت به میزان کافی موجود است و تولیدکنندگان هیچ گونه نگرانی برای تامین نهاده های خود نداشته باشند.

ولی تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو ذرت داخلی با قیمت ۷۲۰ تومان و هر کیلو ذرت برزیلی با قیمت ۸۵۰ تومان توسط این شرکت در اختیار تشکل های تولیدی مرغداران قرار می گیرد.

این مقام مسئول در شرکت پشتیانی امور دام کشور ادامه داد: ذرت برزیلی به تولیدکنندگانی که گوشت مرغ خود را با این شرکت مبادله می کنند، با قیمت هر کیلوگرم ۸۲۰ تومان تعلق می گیرد.

وی اظهارداشت: تا دو روز آینده ذرت داخلی با قیمت هر کیلوگرم ۷۲۰ تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رد هرگونه انحصار در واردات نهاده های دامی از جمله ذرت،گفت: واردات نهاده های دامی انحصاری نیست و همه تولیدکنندگان و بازرگانان اعم از حقوقی و یا حقیقی با رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای می توانند بدون مراجعه به وزارت جهاد کشاورزی نسبت به واردات نهاده های دامی مورد نیاز اقدام کنند.

ولی افزود: افزایش قیمت ذرت در بازار فاقد هرگونه توجیهی بوده بنابراین شرکت پشتیبانی امور دام اقدامات لازم را جهت برخورد دستگاه های نظارتی با اخلالگران در بازار نهاده های تولید صنعت مرغداری انجام داده است.

به گزارش ایرنا، طی سالهای اخیر قیمت هرکیلوگرم ذرت بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ و کنجاله سویا بین ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ تومان بوده است.

این درحالیست که طی هشت روز گذشته به یکباره هرکیلوگرم ذرت اوکراینی از ۶۳۰ تومان به ۸۵۰ تومان ذرت برزیلی از ۷۵۰ تومان به ۹۵۰ تومان افزایش قیمت یافته است.

رفت و برگشت پلیمری ها تمامی ندارد

هرچند که بازار آزاد پلیمرها بین رشد قیمت و کاهش نرخ مردد است ، ولی بورس کالا با رشد جذابیت برخی از عرضه ها به سمت افزایش قیمت ها گام برداشته است تا جایی که می توان التهاب را در برخی از عرضه ها مشاهده کرد. این کاهش نرخ در کنار جرقه های افزایش قیمت که بازار پلیمرها را به دوگانه ای مستمر تبدیل کرده گویی تمامی ندارد اگرچه ویژگی های فنی آن ها در نهایت موجب شده تا جهت گیری های متناقضی را در پیش بگیرند. آغاز ماه رمضان خود دلیلی برای تغییر در شرایط تقاضای پلیمرهاست اگرچه حجم عرضه نیز با رفت و برگشت هایی نامنظم رو به رو شده گویی عرضه های جدیدی به این بازار وارد شده اند تا بتوان چهره غالب در بازار را نامنظم و متغیر به شمار آرود. این شرایط در نهایت موجب شد تا بیش از 11 هزار تن پلیمر مورد معامله قرار گیرد اگرچه معاملات روز سه شنبه در نهایت چهره غالب بازار را تعیین خواهد کرد. هنوز پلی پروپیلن های نساجی و سنگین اکستروژن با التهاب قیمتی رو به رو هستند گویی این شرایط ملتهب برای این گروه هایی کالایی و گریدهایی خاص تا همیشه قرار است ادامه داشته باشد.

۱۱ هزارتن مواد پلیمری معامله شد

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۱ هزار و ۳۶۳ تن رقم خورد. به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۳ هزار و ۴۰۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۷ هزار و ۹۷۴ تن بود. به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن نساجیZH۵۵۰Jنویدزرشیمی با ۲۵۲ تن عرضه ۴۶۲۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجیZ۳۰Sپتروشیمی مارون هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۷۸۲تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۳ هزار و ۹۸۲ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیاییZB۳۳۲Cنویدزرشیمی هم با ۳۱۵ تن عرضه به میزان ۱۱۴۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۵۹۹ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲Lپتروشیمی رجال وارد سیتسم مچینگ شد.

پلی پروپیلن نساجیSF۰۶۰پلی نار با ۱۰۰۸ تن عرضه ۱۶۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۸۸۸ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های، پلی اتیلن سنگین لولهCRP۱۰۰Nپتروشیمی مارون با ۲۲۰۰ تن عرضه ۵۲۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۵۸۸ تومان بود.

پلی اتیلن سنگین اکستروژنEX۳پتروشیمی شازند با ۱۰۰۰ تن عرضه ۲۸۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۱۵ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۴۵۰۰ تومان خریداری کردند.

در همین حال پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۴B۰۴UVپتروشیمی لرستان با حجم ۴۸ تن و نرخ پیاه ۳ هزار و ۷۲۶ تومان معامله شد، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AAپتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شد.

برخی از مهمترین معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران

نام کالا

تولید کننده

نوع قرارداد

قیمت پایه عرضه ریال

قیمت پایانی میانگین ریال

عرضه تن

تقاضا تن

حجم معامله تن

پلی پروپیلن شیمیایی ZR230C

نوید زرشیمی

نقدی

43,271

47,598

840

16485

840

پلی پروپیلن شیمیایی ZB332C

نوید زرشیمی

نقدی

43,271

47,598

315

11403

315

پلی اتیلن سنگین لوله CRP100N

پتروشیمی مارون

نقدی

42,089

44,581

2200

5236

2200

پلی پروپیلن نساجی C30S

پتروشیمی مارون

سلف

38,242

38,891

2200

4092

2200

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3

پتروشیمی شازند

نقدی

41,153

44,069

1000

2800

1000

پلی پروپیلن نساجی Z30S

پتروشیمی مارون

نقدی

38,242

39,824

660

1782

660

پلی پروپیلن نساجی SF060

پتروشیمی پلی نار

نقدی

38,242

38,882

1008

1659

1008

پلی پروپیلن نساجی Z30S

پتروشیمی شازند

نقدی

38,242

39,799

200

780

200

پلی پروپیلن نساجی ZH550J

نوید زرشیمی

نقدی

38,242

39,332

252

462

252

پلی پروپیلن شیمیایی EPC40R

پتروشیمی شازند

نقدی

43,271

43,271

700

440

240

پلی پروپیلن نساجی RG1102XL

پتروشیمی رجال

نقدی

38,242

38,388

198

396

198

پلی پروپیلن نساجی 1102L

پتروشیمی رجال

نقدی

38,242

38,242

210

273

168

پلی پروپیلن نساجی V30S

پتروشیمی شازند

نقدی

38,242

38,524

80

100

80

آرامش نسبی فولادی ها

هرچند هنوز هم نگرانی از زیرفروشی وجود دارد ولی بدنه غالب در بازار فولاد به سمت ثبات نرخ ها متمایل بوده اگرچه شنیده ها مبنی بر کاهش بهای شمش در کنار تمایل برخی از واحدهای تولیدی به جذب بیشتر مشتری موجب شده تا نگاه بازار فولاد به سمت افت نرخ جدی تر از قبل شود. این در حالی است که بازارهای جهانی با جرقه های رشد قیمتی رو به رو بوده و ممکن است بتوانند از قیمت های داخلی حمایت کنند. از سوی دیگر کاهش تقاضا در ماه رمضان نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه نیز واقعیتی غیرقابل انکار است اگرچه تاکنون تأثیرات عمیقی بر جای نگذاشته ولی در نهایت به سمت کاهش نرخ ها ، تأثیر خود را بر بازار بر جای می گذارد. اصفهانی گزارشگر بازار فولاد معتقد است: از روز گذشته نشانه های مثبتی مبنی بر کاهش فشار بر حوزه نوردکاران از گوشه و کنار بازار به گوش میرسد، چراکه بنظر می رسد برخی از مبادی تولیدکنندگان شمش کمی متعادل تر و مهربان تر از قبل نسبت به نوردی ها، حداقل نسبت به یک هفته اخیر؛ کمی تغییر جهت داده باشند.

در صورت کاهش قیمت شمش هرچند جزئی یکی از مهمترین دلایل حفظ سطوح قیمتی پیشین در بازار فولاد حذف خواهد شد بنابراین میل به کاهش قیمت ها جدی تر خواهد شد.

قیمت میلگرد در بازار داخلی

قیمت ریال بر هر کیلوگرم

کارخانه تولیدی / انبار تهران

نوع کالا

16,000

قزوین

میلگرد 8 آجدار A2

15,350

قزوین

میلگرد 10 آجدار A2

15,350

قزوین

میلگرد 12 آجدار A2

16,500

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 14 آجدار A3

16,500

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 16 آجدار A3

16,200

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 18 آجدار A3

16,200

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 20 آجدار A3

16,200

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 22 آجدار A3

16,200

ذوب آهن اصفهان

میلگرد 25 آجدار A3

2,960,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 14

3,610,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 16

4,400,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 18

6,620,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 20

7,580,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 22

9,050,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 24

10,570,000

ذوب آهن اصفهان

تیرآهن شاخه 27

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24