Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سبحان دارو برای سال مالی منتهی به ٩۵.١٢.٣٠ در روز یکشنبه مورخ ٩۶.٢.٣١ ساعت ٨:٣٠صبح در سازمان مدیریت صنعتی با حضور هیات رئیسه با ریاست آقای دکتر رضوانی فر، آقایان دکتر مرادی و دکتر رضوی به عنوان ناظر و آقای بهزاد شکوری به عنوان دبیر ،نماینده سازمان بورس، بازرس قانونی و ٩٢% سهامداران این شرکت تشکیل شد...

تصویب تقسیم سود ١٠۵٠ ریال در مجمع عملکرد سال مالی ١٣٩۵ سبحان دارو

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سبحان دارو برای سال مالی منتهی به 95.12.30 در روز یکشنبه مورخ 96.2.31 ساعت 8:30صبح در سازمان مدیریت صنعتی با حضور هیات رئیسه با ریاست آقای دکتر رضوانی فر، آقایان دکتر مرادی و دکتر رضوی به عنوان ناظر و آقای بهزاد شکوری به عنوان دبیر ،نماینده سازمان بورس، بازرس قانونی و 92% سهامداران این شرکت تشکیل شد.

سود تقسیمی پیشنهادی این شرکت با رضایت سهامداران مجمع برای هرسهم 1050ریال تقسیم شد(معادل 94% سود پیشنهادی) که با توجه به جدول زمانبندی این شرکت توزیع خواهد شد.

گزیده ای از گزارشات هیات مدیره

دکتر اکبر برندگی مدیر عامل شرکت سبحان دارو در گزارش عملکرد و برنامه های هیئت مدیره در مجمع عادی سالانه این شرکت گفت: فشار نقدینگی و تاخیر در وصول مطالبات دارویی از شرکتهای پخش وهمچنین ندادن ارز مبادله ای به دارو که منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات شد و حاشیه سود پایین ، فشار مضاعفی را بر دوش این شرکت گذاشتند.با این وجود این شرکت از بین 100 شرکت فعال دارویی توانسته است بین نفرات برتر باشد.

آقای دکتر اکبر برندگی خبر داد :با خرید دستگاههای آبساز و گرانولاسیون جدید تجهیزات تکمیلی افزایش ظرفیت در سال 1396 خواهیم داشت.

آقای دکتر برندگی در خصوص برنامه های آتی و عملکرد سال 95شرکت سبحان دارو ابراز داشت: برنامه جامع صادراتی تدوین شده که بازار های هدف را شناسایی و نمایندگی های محلی در این بازارها را انتخاب کنیم اما برای ورود به کشور های دیگر با مسائل مختلفی روبرو هستیم از جمله ثبت شرکت درکشورها و ثبت محصولات در کشورهای هدف و فرآیند های دیگر که اقدامات لازم در این راستا در حال اجراست. در حال حاضربراساس برنامه ای که داریم ظرف مدت سه سال باید در 6 کشور هدف ثبت نهایی شرکت انجام شود، 30 پرونده به ثبت رسیده شود و 12 میلیون دلار در آمد ارزی از طریق صادرات به دست آوریم .

دکتر اکبر برندگی گفت: اقدام جدی برای عرضه و صادرات محصولات سبحان دارو انجام شده است.به همین منظور در سال 2015 در مناقصه دولتی عراق شرکت کردیم با 26 محصول که 13 محصول مورد پذیرش قرار گرفت. سه محصول در سال 2016پذیرفته شد که این مناقصه همچنان ادامه دارد و 548 هزار دلار در آمد از این طریق شناسایی شد.

مدیر عامل سبحان دارو از برنامه های آتی شرکت گفت: اصلاح ساختار در بخش ساختمان های بسته بندی و توزیع در راستای GMP ، بازاریابی و افزایش سهم فروش شرکت در بازار داخلی ، تثبیت جایگاه شرکت در بازارهای صادراتی و اقدام در راستای افزایش سرمایه شرکت از 43 میلیارد به 58 میلیارد و تولید 25 محصول جدید به سبد محصولات سبحان دارو از اقداماتی است که در سال 96 عملیاتی خواهد شد.

دکتر اکبر برندگی مدیر عامل سبحان دارو در پایان گفت: دو سال اخیر به دلیل اجرای طرح های نوسازی و توسعه ای شرکت سال های سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه امسال محصولات جدید تری به سبد محصولات اضافه خواهد شد به همین دلیل سال جدید 30درصد رشد فروش در نظر گرفته شده است.

بخشی از پروژه های شرکت

  • پروژه توسعه جامدات با رعایت اصول GMP
  • پروژه توسعه بسته بندی با رعایت اصول GMP
  • پروژه نصب سیستم برچسب اصالت
  • پروژهع خرید دستگاه پرس قرص و رولر کمپکتور بجهت افزایش ظرفیت تولید و کاهش ضایعات
  • پروژه نصب و راه اندازی دستگاه آبساز و استقرار دستگاه گرانولاسیون

برنامه های آتی شرکت:

  • بازاریابی و افزایش سهم در بازار داروئی
  • ورود و تثبیت جایگاه شرکت در بازارهای صادراتی
  • افزایش ظرفیت تولید در بخش نیمه جامدات
  • اصلاح و بهبود تاسیسات و ساختمانهای بسته بندی و توزین
  • افزایشش سرمایه از 430 به 580 میلیارد ریال

در پایان جلسه صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به 95.12.30 و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرارگرفت و مفید راهبر به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و بازرس علی البدل انتخاب گردید. همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت تعیین شد و با رضایت سهامداران حق حضور اعضای غیر موظف مبلغ 8,888,888 ریال بابت برگزاری حداقل 1 جلسه در ماه و پاداش هیئت مدیره 2,556 میلیون ریال به صورت ناخالص تصویب شد.

گزیده اطلاعات حسابرسی شده

صورت سود و زیان

منبع خبر: به سفارش شرکت سبحان دارو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24