Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج با حضور ٩٨ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد و در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم ١٢٠ تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید...

تقسیم ١٢٠ تومان سود در مجمع «بکهنوج»

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج با حضور 98 درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد و در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 120 تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

در ابتدای این جلسه علی اکبر عظیم زاده مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: در سال گذشته فاز(1) نیروگاه شوباد کامل شد و با حضور معاون اول ریاست جمهوری افتتاح گردید.

وی افزود: بهره برداری و تعمیرات دو نیروگاه متعلق به شرکت ماهتاب کهنوج بر عهده شرکت های پیمانکار است.

فروش برق تولیدی نیروگاه شوباد از طریق انعقاد قرار داد تضمینی ECA تا پایان دوره 5 ساله تعیین شده در قرارداد، برای هر واحد ادامه خواهد داشت و پس از پایان این دوره برق تولیدی نیروگاه کهنوج از طریق حضور در بازار برق و یا انعقاد قرار داد دو جانبه با مصارف بزرگ و یا حضور در بورس انرژی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: سود خالص سال 96 بیش از 100 میلیارد تومان تخمین زده شده است که تلاش می کنیم تا این سود محقق شود. اجرای فاز دوم نیروگاه شوباد در دست پیگیری بوده و پیش بینی شرکت ماهتاب کهنوج بهره برداری از آن تا پیک مصرف سال 98 است.

در ادامه جلسه عظیم زاده در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص معافیت مالیاتی و زمان آن گفت: معافیت مالیاتی شرکت کهنوج برای بخش بخار 10 ساله و برای سایر بخش ها 20 ساله است.

وی در خصوص تغییر نرخ ها در طی قرارداد با توانیر گفت: نرخ ها در طی پنج ساله براساس شاخص های تعدیلی تعدیل می شوند. به خاطر وجود واحد بخار نرخ های ما افزایش پیدا کرد و با بهبود واحدهای گازی نیز این افزایش تولید و جهش درامدی ایجاد خواهد شد.

عظیم زاده عنوان کرد: در تلاشیم تا در اجرای فاز دو نیروگاه از با بهترین تکنولوژی های روز جهان بهره ببریم که با توجه به محدودیت های داخل کشور هنوز به نتیجه نرسیده و روی فاز(2) می توان به افزایش راندمان، توسعه و پیشرفت فکر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که طی قرارداد شرکت با توانیر آیا منبع درامدی شرکت در طی سال ها کاهش خواهد یافت گفت: با توجه به این که این قرارداد 5 ساله بوده و در سی ماهه اول قرارداد 100 درصدی و 29 ماه بعد 50 درصدی خواهد شد. امکان کاهش درآمد وجود دارد اما از آن جایی که همزمان با کاهش هزینه های مالی می شود، این افت چشمگیر نخواهد بود. ضمن اینکه در ادامه و پس از یک گپ زمانی، درآمد شرکت شیب صعودی خواهد داشت.

در ادامه جلسه گزارش بازرس توسط حسابرس مربوطه قرائت و اظهار نظر مشروط نسبت به صورت های مالی اعلام شد.

عظیم زاده در پاسخ به بند حسابرس مبنی بر مشکلات با تامین اجتماعی گفت: برخی قراردادها برای سال آینده بوده و اشتباها برای مجموعه کهنوج بدهی در نظر گرفته شده که در حال رفع این موضوع و استرداد مبلغ هستیم.

گزیده اطلاعات

برای سال / دوره مالی منتهی به 30 دی ماه 1395

مروری بر عملکرد مالی و عملیاتی شرکت در سال جاری

برای سال / دوره مالی منتهی به 30 دی ماه 1395

منبع خبر: به سفارش ماهتاب کهنوج

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24