Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ٩۵.١٢.٣٠، انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی برای سال ١٣٩۶ ،انتخاب روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت، تصویب و تنفیذ معاملات موضوع ماده ١٢٩ قانون تجارت ، تقسیم ١۶٠٠ ریال سود به ازاء هرسهم، انتخاب شرکتهای گروه دارویی سبحان، گروه سرمایه گذاری البرز، ایران دارو، کی بی سی و سبحان دارو بعنوان اعضای هیات مدیره برای مدت ٢ سال ،افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶٨٠٠٠٠میلیون ریال به مبلغ ٩٣٠٠٠٠ میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و...

رتبه اول سود در بین شرکت های دارویی بورسی / تقسیم ١۶٠٠ ریال سود نقدی برای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت البرز دارو در تاریخ 16/02/1396 تشکیل و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به 95.12.30، انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی برای سال 1396 ،انتخاب روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت، تصویب و تنفیذ معاملات موضوع ماده 129 قانون تجارت ، تقسیم 1600 ریال سود به ازاء هرسهم، انتخاب شرکتهای گروه دارویی سبحان، گروه سرمایه گذاری البرز، ایران دارو، کی بی سی و سبحان دارو بعنوان اعضای هیات مدیره برای مدت 2 سال ،افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 680000میلیون ریال به مبلغ 930000 میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و...

پیام هیات مدیره:

خدارا شکر می کنیم که توجه ونظر او موفقیت این سال مالی را نیز به ما هدیه داد، هیات مدیره از زحمات پرسنل و مدیران شرکت که با تلاش و کوشش خود ،مارا در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده یاری نمودند تشکر می نماید. سند چشم انداز شرکت البرز دارو(سهامی عام) سر لوحه ماموریت داده شده به هیات مدیره بوده که با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر دانش و کوشش کارکنان و استفاده از تجهیزات و فناوری روز دنیا در زمینه تولید، تامین و عرضه فراورده های دارویی به جهت پاسخگویی به نیازهای دارویی جامعه و ارتقای سطح سلامت، برنامه خود را در مسیر رشد، تعالی و رضایتمندی ذینفعان قرارداده است.دغدغه اخذ آخرین استانداردهای روز صنعت دارو(GMP) علاوه بر ایجاد پایداری و کمک به رسوخ بیشتر در بازار(علی رغم وجود مخاطرات نقدینگی و ریسک های موجود اعم از ، نرخ بهره، نوسانات نرخ ارزو...) همواره با هیات مدیره شرکت بوده است.در این راستا با حمایت سهامداران محترم ، نوسازی و تجهیز خط تولید جامدات با موفقیت انجام شده است و نوسازی و تجهیز انبارها و سایر خطوط تولیدی( مایعات و آمپول) در مرحله انجام است. بی شک تحقق سند چشم انداز و آینده روشن البرز دارو( سهامی عام ) نتیجه صبر و حوصله سهامداران محترم می باشد.

تاریخچه فعالیت شرکت:

شرکت البرز دارو (سهامی عام) در تاریخ 11/05/1355 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 25828 مورخ 11/05/1355 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.شرکت در تاریخ25/09/1375 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 24/11/1375 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. مرکز اصلی شرکت و نیز کارخانه در قزوین واقع شده است.

طرح های تکمیل شده:

خط تولید جدید جامدات در فضایی به متراژ 2050 متر مربع بر اساس استانداردهای روز دنیا و با استفاده از یروزترین تجهیزات ، طی یکسال و نیم احداث و از ابتدای سال 1395 به بهره برداری رسیده است.

پس از اولین بازدید کارشناسان سازمان غذا و داروی وزرات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از خط تولید جدید، به فاصله ی کوتاهی، گواهی GMP خط مذکور صادر گردید و به این ترتیب شرکت البرز دارو جزء 5 شرکت تولیدی است که دارای گواهی GMP خط تولید جامدات می باشد. همچنین به دلیل دریافت گواهی نامه مذکور، وزارت بهداشت مجوز بررسی خارج از نوبت 10 قلم محصول جدید این شرکت را صادر نمود.

خرید ماشین آلات شامل:

یک دستگاه بلیسترینگ و کارتونینگ، پرس ،پلنجر گذار و لیبلینگ پریفیلد ، ماشین شربت پرکنی، ایزولاتور آزمایشگاهی، ماشین تست نشتی آمپول

هزینه های مستقیم تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت:

هزینه های مستقیم تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت جمعا به مبلغ 54میلیارد ریال می باشد. قابل ذکر است هزینه احداث فضاهای تولید طبق اصول GMP کاملا در راستای تضمین کیفیت محصولات تولیدی می باشد که در همین ارتباط طی ده سال گذشته بیش از 500میلیارد ریال صرف توسعه و تجهیز خطوط تولید گردیده است و پیش بینی میشود این روند طی سالهای آینده نیز ادامه یابد.

محصولات جدید:

در سال 1395 تعداد 18 محصول جدید به بازار عرضه شده است.

برنامه های آینده شرکت:

1- پروژه احداث واحد مایعات

پروژه احداث واحد مایعات خوراکی در فضایی به مساحت 2300 متر مربع و در بخش مرکزی واحدهای تولید کارخانه احداث خواهد شد. عملیات اجرائی بخش مورد نظر از اواخر اسفند ماه سال گذشته آغاز و همچنین مناقصه لازم جهت انتخاب پیمانکاراصلی انجام و تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری نهایی خواهد شد.

2- پروژه احداث آزمایشگاه میکروبیولوژی

پروژه احداث آزمایشگاه میکروبیولوژی در فضایی به مساحت 300

مترمربع با احتساب دیوارهای پیرامونی و در مکان فعلی آزمایشگاه میکروبی احداث خواهد شد. نظر به مجاورت مکان احداث پروژه مذکور با واحدهای تحقیقات و فرمولاسیون و بخش دستگاهی و نیز آزمایشگاه شیمی شرکت ، عملیات احداث پروژه با رعایت جداسازی‌های لازم وعدم تحت تاثیر بودن واحدهای پیرامون احداث خواهد شد.

3- پروژه احداث انبار جدید:

انبار مذکور با متراژ 3600 متر مربع و با ارتفاع 28 متر و با رعایت اصول ایمنی و GMP ، با فاصله از خطوط تولید و سایر انبارها در حال احداث می‌باشد. ظرفیت این انبار معادل چیدمان عمودی 11 پالت می‌باشد. با استفاده از سیستم تهویه و نصب BMS، دما و رطوبت در انبار جدید قابل کنترل وبر اساس استاندارد خواهد بود.

4-خرید تجهیزات و ماشین آلات شامل:

تجهیزات آزمایشگاهی، دستگاه آمپول پرکنی پوکه باز، دستگاه کارتونینگ شربت، دستگاه استریپ زنی قرص ، دستگاه بلیسترینگ و کارتونینگ قرص

گواهینامه های مدیریتی در سال 1395:

دریافت تقدیر نامه چهارستاره جایزه ملی تعالی و پیشرفت بر اساس مدل تعالی سازمانی بنیاد مدیریت برکت کیفیت اروپاEFQM2013

دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه IMS از شرکت DQS آلمان

دریافت گواهینامه ISO10015:1999 ، ISO9001:2015 و

ISO 14001:2015 ، OHSAS18001:2007

منبع خبر: به سفارش شرکت البرز دارو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24