Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مهندس زینلی از تولید ۶ طرح وسایز تایر رادیال جدید تا پایان شهریورماه سال آینده خبرداد و بیان کرد:٢٠ میلیون دلار از منابع داخلی شرکت برای اجرای طرح های کوتاه مدت در حال سرمایه گذاری است...

۵۵٠ ریال سود به ازای هرسهم کویرتایرتصویب شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کویرتایر، سهامداران عملکرد سال مالی منتهی به 30آذرماه مورد تصویب قراردادند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کویرتایرکه امروز با حضور اکثریت سهامداران (9/87 درصد) در محل مجتمع فرهنگی پیامبراعظم (ص) برگزار شد، ریاست جلسه برعهده آقای حمیدرضا بهزادی پور به نمایندگی از گروه مدیریت سرمایه گذاری امید قرار گرفت و آقای فرید محمدی و آقای شهرام بابالویان به عنوان ناظرین و آقای مهندس زینلی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

همچنین آقای سیدرضا علیخانی به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در این جلسه حضور داشت.

مدیر عامل شرکت کویرتایر در این مراسم با اشاره به اینکه کویرتایر از جمله شرکتهای پیشرو و پیشگام درصنعت تایرکشور است، گزارش هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به30 آذرسال 1395 را به اعضای مجمع عمومی ارائه کرد.

آقای مهندس زینلی در این گزارش ضمن اشاره به عملکرد و فعالیت‌های شرکت طی یک سال گذشته، به تداوم روند مطلوب تولید بدون وقفه و فروش مداوم علیرغم تمام مشکلات و چالش های موجود اشاره کرد و با مقایسه عملکرد سـال مـالی مورد گزارش با سال مالی قبل ، عملکرد مطلوب شرکت را به استحضار سهامداران رساند.

وی از تولید تایرسبزبرای نخستین باردرکشور با ویژگیهای منحصر به فرد خبرداد وگفت:کاهش مصرف سوخت، سازگاری با محیط زیست، کارکرد طولانی مدت از جمله مزایای تولید این تایر است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر به ساخت 6 دستگاه پرس پخت تایر برای نخستین بار در کشور با صرفه جویی4میلیارد ریال برای هردستگاه را از دیگر افتخارات وموفقیت های حاصل شده در این شرکت برشمرد.

آقای مهندس زینلی از تولید 6 طرح وسایز تایر رادیال جدید تا پایان شهریورماه سال آینده خبرداد و بیان کرد:20 میلیون دلار از منابع داخلی شرکت برای اجرای طرح های کوتاه مدت در حال سرمایه گذاری است.

پس از قرائت گزارش هیئت مدیره توسط مدیر عامل، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارش خود را برای سال مالی منتهی به 30 آذر 95 قرائت کرد و در اظهارنظر خود اعلام کرد: عملکرد مالی کویرتایر از تمام جنبه ‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب می باشد.

در نهایت مجمع عمومی عادی سالیانه صورتهای مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به30 آذرماه، اعم از ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد را به اتفاق آراء تصویب و با تقسیم550 ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد که با رضایتمندی سهامداران جزء همراه بود.رئیس مجمع از زحمات مدیرعامل و هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت بابت دستاوردهای کسب شده و عملکرد قابل توجه آنان تقدیر و تشکر کرد و مؤسسه حسابرسی آرمان راهبرد به عنوان بازرس قانونی وحسابرس شرکت و مؤسسه حسابرسـی دایا رهیافت و همکـاران به عنـوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌ های شرکت انتخاب شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24