Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به نظر می‌رسد فضای احتیاط و تردید در بین سرمایه‌گذاران تا زمان دریافت سیگنال خاص از تحولات پیرامون بازار سهام در کوتاه‌مدت.............

بررسی پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری

بورس24 : نااطمینانی نسبت به شرایط بازارهای جهانی با توجه به نوسانات اخیر بازار و انتظار فعالان برای دریافت نشانه‌هایی از وضعیت شرکت‌ها در گزارش‌های پیش‌بینی بودجه برای سال مالی بعد را می توان از دلایل ایجاد فضای محتاطانه و نوسان‌های اندک شاخص سهام در روزهای گذشته برشمرد. هم چنین با افزوده شدن عامل نااطمینانی در عرصه سیاست‌های رئیس‌جمهوری جدید آمریکا، به نظر می‌رسد فضای احتیاط و تردید در بین سرمایه‌گذاران تا زمان دریافت سیگنال خاص از تحولات پیرامون بازار سهام در کوتاه‌مدت ادامه یابد. انعکاس این رفتار عملکرد نه چندان رضایت بخشی را برای صندوق ها رقم زد به گونه ای که اکثر قریب به اتفاق صندوق های سرمایه گذاری طی هفته گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان دادند و تنها توسعه صادرات، همیان سپهر، رشد سامان و نیکوکاری دانشگاه تهران توانستند بازدهی مثبت را در کارنامه خود به ثبت رسانند. لازم به ذکر است صندوق های مشترک تدبیرگر سرمایه، مشترک افتخار حافظ و باران کشاورزی در قعر جدول قرار گرفتند و بیشترین بازدهی منفی را تجربه کردند. 
بر اساس جدول فوق نیز در دوره یک ماهه صندوق های مشترک نیکان پارس، رشد سامان، باران کشاورزی، بورسیران و سینا بیشترین بازدهی را نصیب سهامدارن خود کردند. هم چنین نیکان پارس با ثبت سود حدود 79 درصدی طی یکسال گذشته بیشترین بازدهی را به ارمغان آورده است.

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24