Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اکنون که بر دفتر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ضیافت رسانه‌ها در بهار دانایی و آگاهی نقطه پایان می‌گذرانیم، امید داریم که طراوت عطرآگین آن در برگ رسانه‌هایمان باقی بماند و سطرهای روشن آینده را در سایه توجه به «شفافیت و صداقت» که افق جامعه رسانه ای است، رقم زند...

از اظهار نظر سیف درباره توف نماد بانک ها تا جدی شدن بورس ارز و استعفای یک مدیر بازار سرمایه

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات عصر 21 آبان ماه سال 95، درحالی به پایان رسید که نسبت به دوره‌های قبل تر کیفیت بهتری را براساس آمارها به ثبت رساند. به گفته روابط عمومی مصلای امام خمینی، میزان حضور تیم‌های رسانه‌ای تصویری داخلی و خارجی برای پوشش اخبار نمایشگاه، 15 درصد بیشتر از سال گذشته و همچنین میزان بازدید از نمایشگاه امسال، 20 درصد بیشتر از سال گذشته بود. البته نقطه ضعف این نمایشگاه، حضور کمرنگ رسانه‌های تخصصی در هر حوزه ای بود. بازار سرمایه ای ها نیز که گویا بعد از نمایشگاه کیش اینوکس خسته بودند، به جز یکی دو مورد در نمایشگاه مطبوعات حضور نداشتند.

اما پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 به همراه ماهنامه بورس امروز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه حضور پررنگی داشت و در این 7 روز میزبان فعالی برای بازار سرمایه ای ها و مسئولان اقتصادی بود. در پایان نمایشگاه نیز پایگاه خبری بورس24 از حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و رئیس بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:«اکنون که بر دفتر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ضیافت رسانه‌ها در بهار دانایی و آگاهی نقطه پایان می‌گذرانیم، امید داریم که طراوت عطرآگین آن در برگ رسانه‌هایمان باقی بماند و سطرهای روشن آینده را در سایه توجه به «شفافیت و صداقت» که افق جامعه رسانه ای است، رقم زند.»

غرفه بورس24 در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات میزبان مقامات ارشد اقتصادی و بازار سرمایه بود...

ولی الله سیف: بورس ارز در راه است

رییس کل بانک مرکزی در بازدید از غرفه بورس24 و بورس امروز در نمایشگاه مطبوعات جهت گیری‌های بازار سهام در کشور را رو به بالا و مثبت خواند و از راه اندازی بورس ارز در آینده ای نزدیک و پس از یکسان سازی ارز خبر داد.

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بازگشایی نماد بانک ها در بورس هم گفت: تصمیم گیری در خصوص بازگشایی نماد بانک ها با بورس است و به بانک مرکزی ارتباطی ندارد.این مساله به مدیریت بورس بستگی دارد و بانک مرکزی ملاحظات خود را در این خصوص اعلام کرده است.

شاپور محمدی: نگران نباشید!

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از غرفه بورس24 نگرانی‌های اولیه سهامداران درخصوص بازار را بیهوده خواند و تاکید کرد هرگونه هیجان مثبت یا منفی انتخاباتی بورس، به زودی فروکش می‌کند و بازار سهام با نگاه بلند مدت بهترین بازار برای سرمایه گذاری است.حتی بخشی از رشد کومودیتی هم هیجانی است و شاید دوام زیادی نداشته باشد.

کرباسیان:سهام معدنی بازدهی خوبی خواهند داشت

معاون وزیر صنعت و رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات : ویژگی بورس24 آگاهی بخشی جامع در حوزه بازار سرمایه است و سهام معدنی را برای بلندمدت پرپتانسیل می دانم.

محمدرضا پورابراهیمی: بورس تحرک خاصی تا سال 96 ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات روند بورس تا سال 96 را ثابت خواند و اعلام کرد تغییر رییس سازمان بورس با ما هماهنگ شده بود و دولت در اداره بازار سهام با خانه ملت کاملا هماهنگ است.

حسن قالیباف اصل: ترامپ هیجانی وارد شد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در غرفه بورس24 تاثیرات انتخابات آمریکا را گذرا و هیجانی ارزیابی کرد و معتقد بود :با رشد دارایی های ثابت و کومودیتی ها بازار سهام روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

سیداحمد عراقچی: انقلاب نرم افزاری در راه است

عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در نمایشگاه مطبوعات به انقلاب نرم افزاری بورس اشاره کرد و حامل خبرهای مهمی در این خصوص بود.

علی صالح آبادی: صورت مالی‌های جدید در راه است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در حضور خود در غرفه بورس24 درخصوص وضعیت نمادهای بانکی متوقف گفت:به دلیل آن که مقرر شده صورت های مالی‌ بانک ها براساس IFRS تهیه شود، رعایت این اصل مهم تاحدی توقف نمادهای بانکی را طولانی کرده اما جای نگرانی وجود ندارد.

امیر هامونی: پایگاه داده مجهز در راه فرابورس

مدیرعامل فرابورس در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات از برنامه خرید نرم افزار جدید معاملاتی خبر داد و نتیجه انتخابات آمریکا بر بازار سهام ایران را گذرا و چند روزه ذکر کرد.

حامد سلطانی نژاد: پراید به بورس کالا نمی‌آید

مدیرعامل بورس کالای ایران در بازدید از غرفه بورس24 ، از برنامه ریزی‌های جامع این بورس فعالی در کشور برای راه اندازی بورس ارز خبر داد و همچنین درخصوص عرضه پراید تاکید کرد که فعلا چنین برنامه ای در دستور کار قرار ندارد.

سیدعلی حسینی: رایزنی‌های انتشار اوراق نفتی درحال انجام است

مدیرعامل بورس انرژی هم در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات از احتمال بورسی شدن بورس انرژی خبر داد و همچنین درخصوص توقف عرضه نفت در بورس انرژی بیان کرد که برای بحث صادراتی و انتشار اوراق بهادار مبتنی بر نفت خام مدل به وزارت نفت و سازمان بورس ارائه شده و رایزنی‌ها در حال انجام است.

محمودرضا خواجه نصیری: در بلندمدت بازار روند خوبی خواهد داشت

مدیر عامل تامین سرمایه آرمان در خصوص استراتژی این شرکت در حوزه صندوق های سرمایه گذاری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار بورس24 گفت: پس از این که تامین سرمایه آرمان توسعه پیدا کرد و با فعالیت هایی که در بازار سرمایه انجام داد، افزایش حجم صندوق با درآمد ثابت و افزایش انتشار اوراق بدهی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود:در مقطع فعلی استراتژی تأمین سرمایه آرمان، ورود به حوزه های جدید و حوزه هایی است که هم برای ما و هم برای بازار سرمایه مزیت دارد.او همچنین روند حرکتی بازار سهام را در بلند مدت رو به بالا توصیف کرد.

خدارحمی: من رفتم!

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات از استعفای خود پرده برداشت و همچنین وضعیت بازار سهام را هم عادی دانست و معتقد بود در بازه بلندمدت، شانس رشد بازار از افت آن بیشتر است.

سعید اسلامی بیدگلی جایگزین احتمالی بهروز خدارحمی در کانون نهادهای سرمایه گذاری است.

عباس آرگون: پارلمان بخش خصوصی توجه ویژه ای به بورس دارد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد:تحولات و تغییرات بازار سرمایه در پارلمان بخش خصوصی دائما در حال بررسی است و همچنین در بورس نگرانی خاصی ندارد و همه متغیرهای مهم آن در بلندمدت صعودی خواهند بود.

اردشیر سعدمحمدی: روزهای خوش معدنی‌ها در راه است

مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات، تاکید کرد:قیمت‌های جهانی رو به رشد است و همچنین روزهای بهتری در انتظار این صنعت است.

محمدرضا مروجی: موسسه عسکریه در راه فرابورس

رییس هیات مدیره موسسه اعتباری عسکریه (ملل) در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد:در بورس 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده ایم و قرار است به زودی در فرابورس پذیرش شویم.

عبدالله رحیم لوی بنیس: بازار در وضعیت هیجانی قرار داشت

مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات درخصوص تاثیر انتخاب ترامپ بر بازار سهام ایران گفت که این وضعیت و هیجان‌ها گذرا بوده و بازار روزهای بسیار خوبی در پیش دارد.

مجید شایسته: نماد «وزمین» قابل بازگشایی شد

نایب رییس هیات مدیره بانک ایران زمین در غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد:صورت‌های مالی بانک ایران زمین تا دو هفته دیگر مطابق با IFRS آماده می‌شود و با نظر بانک مرکزی نماد شرکت در بازار سهام قابل بازگشایی است.

سیدرسول تاجدار: صنعت بیمه کم ریسک و پرسود است

مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات با تجلیل از بورس24 گفت که رسانه‌ها صنعت بیمه را به مردم معرفی کردند. وی تاکید کرد:سهام بیمه ای کم ریسک است و با رفع تحریم‌ها تکانه‌های مثبت در این صنعت کلید خورده است.

مهدی آستانی: پتانسیل خوب خودرویی‌ها برای لیدری

مدیرعامل سابق سرمایه‌گذاری سایپا در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات درخصوص سهام خودرویی‌ها معتقد بود.پتانسیل زیادی برای برگشت در این گروه وجود دارد و اعلام کرد شاید به هیات مدیره پارس خودرو یا زامیاد بروم.

علی نقوی:

مدیرعامل مرکز مالی ایران نیز در غرفه بورس24 در خصوص زمان برگزاری مجمع صندوق توسعه بازار گفت: مجمع صندوق توسعه بازار طی جاری در 26 آبان برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد که عملکرد خوبی خواهد داشت. همچنین اطلاعات مالی شرکت منتشر شده و شرکت وضعیت مناسبی دارد. زمانی که مرکز مالی این صندوق را تحویل گرفت حدودا 650 میلیارد تومان مجموع ارزش سرمایه گذاری های آن بود که درحال حاضر در حدود 1050میلیارد تومان است که حدود 40 درصد افزایش داشته است.

جعفر محمدی:

سردبیر سایت خبری -تحلیلی عصر ایران هم در بازدید از غرفه بورس24 در نمایشگاه مطبوعات گفت: تلفیق حرفه ای گری رسانه ای و بورسی؛ این خلاصه ترین تعبیری است که می‌توانم درباره رسانه بورس24 بگویم. برای دوستان خوبم در این سایت وزین بهترین‌ها را آرزومندم.

رشد 25 درصدی حضور رسانه‌ها

در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه، 542 رسانه و 56 متقاضی در بخش سایر (روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، ادارات کل ارشاد به نمایندگی از رسانه‌های منطقه ای و محلی، خدمات و صنایع مرتبط)، 20 خبرگزاری، 99 پایگاه خبری اینترنتی، 60 روزنامه، 14 موسسه مطبوعاتی (53 رسانه)، 78 هفته نامه، 40 دوهفته نامه، 122 ماهنامه، 23 دوماهنامه و 47 فصلنامه و... حضور بهم رساندند؛ این نمایشگاه شاهد رشد 25 درصدی حضور رسانه‌های مختلف بود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24