Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عکس آن رفتار کردم و همین مسئله باعث موفقیت ما شد. من فکر می کنم زمانی که دو نفر به مصائب و موانعی برخورد می کنند آن ها از یک طرف با توان مضاعف و از طرفی دیگر با نظرات و دیدگاه ها و در نتیجه راه حل بهتر می توانند از مشکلات عبور کنند...

اصل هم افزایی را فراموش مکن!

بورس24 : در این بخش از پند بزرگان به سراغ یکی از بهترین پندهای زندگی که یکی از زنان موفق دنیا سرلوحه زندگی خود قرار داده می رویم

ژان زین مدیر عامل شرکت سوهو بهترین پند زندگی خود را محور قرار دادن این عبارت توضیح داده است:«اصل هم افزایی را فراموش مکن...»

این شرکت در سال 1995 در پکن به عنوان بزرگترین شرکت ساختمانی شناخته شد.موسس این شرکت خانم ژانگ زین و همسرش آقای پم شی یی هستند. این زوج در سال 2006 به عنوان بیست و سومین زوج ثروتمند چین شناخته شدند.

امروزه آن ها از پیشگامان توسعه شهری در چین هستند. خانم ژانگ زین می گوید: زمانی که می خواستم شرکت را تاسیس کنم، از همسرم به خاطر توانایی هایی که در او سراغ داشتم دعوت به همکاری کردم. در آن زمان بدترین و منفی ترین جمله ای را که مکرراً به من می گفتند. این بود: با همسرت کار نکن، نباید زندگی حرفه ای را با زندگی خانوادگی در آمیخت. اما من که هم افزایی برایم بسیار مهم بود، عکس آن رفتار کردم و همین مسئله باعث موفقیت ما شد. من فکر می کنم زمانی که دو نفر به مصائب و موانعی برخورد می کنند آن ها از یک طرف با توان مضاعف و از طرفی دیگر با نظرات و دیدگاه ها و در نتیجه راه حل بهتر می توانند از مشکلات عبور کنند.

البته اگر در چنین مواردی، این همکاری و شراکت به تجارت خوبی منجر نشود، حتماً تاثیر منفی نه تنها روی خود تجارت بلکه روی روابط خانوادگی هم می گذارد اما اگر به تجارت موفقی منجر شود،می تواند باعث موفق تر شدن زندگی خانوادگی نیز گردد.

بگذار دیگران هم اعتبار پیدا کنند

همه وقت خود را صرف کارهای اجرایی نکن

منبع خبر: برگرفته از کتاب بهترین پند زندگیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24