Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ما تبعه کشورهایی مثل آلمان و آمریکا هستیم که عده ای دیگر از آن سر دنیا ما را قاچاق کرده اند.یک شب در مونیخ آلمان خوابیدیم،صبح که بیدار شدیم در مرز ایران بودیم.ما سر پیاز هستیم یا ته پیاز ؟ چرا باید امحا می شدیم؟ما بی تقصیریم...کسانی که ما را وارد می کنند باید امحا شوند که نمی شوند...

نامه خودروهای لوکس قاچاق به روحانی!

محمدرضا ستوده

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر حسن روحانی

سلام علیکم

قبل از هر چیز روحانی مچکریم!

الان که ما خودروهای لوکس این نامه را برای شما می نویسیم باید امحا شده باشیم ولی به لطف دولت فخیمه ی حضرتعالی و تصمیمات مدبرانه ی مدیران شما هنوز نفس می کشیم.ما خودروهای لوکس، مفعول عملکرد مجرمانه ی افرادی هستیم که ما را به طور قاچاق وارد کرده اند و حال بدون این که بخواهیم باید پسوند قاچاق را یدک بکشیم.امحای ما دردی را از دولت شما ، مردم و مملکت ایران دوا نمی کند.

ما تبعه کشورهایی مثل آلمان و آمریکا هستیم که عده ای دیگر از آن سر دنیا ما را قاچاق کرده اند.یک شب در مونیخ آلمان خوابیدیم،صبح که بیدار شدیم در مرز ایران بودیم.ما سر پیاز هستیم یا ته پیاز ؟ چرا باید امحا می شدیم؟ما بی تقصیریم...کسانی که ما را وارد می کنند باید امحا شوند که نمی شوند.

اگر دست خودمان بود نه تنها خودمان را قانونی وارد می کردیم بلکه داوطلبانه برای خودروی تشریفات شدن در ایران ثبت نام می کردیم تا به مسئولین کشور سواریِ مفت بدهیم و در راه حلال از ما استفاده شود نه این که در خیابان نیاوران محملی باشیم برای دور دور بازی فرزندان آن هایی که ما را قاچاق وارد کرده اند.

خودروهای لوکس در ایران هیچگاه سرنوشت خوبی نداشته و ندارند.اگر قاچاق باشند که به سرنوشت ما دچار می شوند و تا مرز مرگ و نابودی می روند یا اگر قانونی وارد شوند، از گرگ و میش صبح تا نیمه های شب از ملت شریف و با فرهنگ ایران فحش می خورند.فقط به این جرم که لوکس هستند.قاچاق یا لوکس بودن تقدیری نیست که ما انتخاب کرده باشیم.همه ما دوست داشتیم که یک پراید سفید ساده باشیم ولی ناموس مان آماج حملات شهروندان قرار نمی گرفت.فحش هایی می دهند که آدم آرزو می کند یک پژو405 بود و آتش می گرفت ولی این چیزها را نمی شنید و جگرش نمی سوخت!

در آخر از شما دولت جنابعالی کمال تشکر را داریم که تمهیدات آزادی ما را فراهم کرد و فرصتی دوباره برای زیستن داد.

باشد که در انتخابات بعدی برایتان تا صبح بوق بزنیم.

ایام به کام

جمعی از خودروهای لوکس قاچاق

28 امردادماه 1395

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24