Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به نظر من این مجازات کافی نیست.آن ها علاوه بر ممنوع المعامله ای، باید ممنوع الصدا،ممنوع التصویر،ممنوع القلم،ممنوع الورود،ممنوع الخروج،ممنوع الفعالیت،ممنوع الحرکت و ممنوع البازار شوند یعنی حتی نتوانند در بازار تهران یک پیژامه معامله کنند...

مجازات الاغ سواری برای سودجویان بورسی!

محمدرضا ستوده

آورده اند که تعدادی فرد حقیقی در بازار بورس خلاف و به دلیل حرص و طمع از قوانین تخطی کرده اند.گویا بعد از ماجرای حقوق افراد حقوقی حالا نوبت به خلاف های افراد حقیقی رسیده.اصولاً فسادهای اقتصادی،حقیقتی است که گریبان انسان های حقوقی و حقیقی را در کشور عزیزمان ایران گرفته است.
در ایران زمین همواره اسم خلافکاران در رسانه ها به صورت س.ق یا ک.ب منتشر می شود.این اسم ها همیشه به اختصار برده می شوند و حق و حقوق مجرمان هم، تحت هر شرایطی محفوظ است مخصوصاً اگر افراد حقوقی باشند!
ولی این خلافکاران بورسی بخت برگشته چون حقیقی هستند اسم و فامیل دقیق شان و از رنگ پوشک تا مارک شیر خشک شان در فضاهای مجازی بورس گرا دست به دست می شود.
سازمان بورس این 4 نفر را ممنوع المعامله کرده و از بورس ها و کارگزاران خواسته است که از انجام معامله با آنها خودداری کنند.غلامحسین کرباسچی دبیر کل کارگزاران هم طی بیانیه ای از این افراد سودجو اعلام برائت کرده و گفته: ما با این ها هیچ معامله ای نخواهیم کرد.
اما به نظر من این مجازات کافی نیست.آنها علاوه بر ممنوع المعامله ای، باید ممنوع الصدا،ممنوع التصویر،ممنوع القلم،ممنوع الورورد،ممنوع الخروج،ممنوع الفعالیت،ممنوع الحرکت و ممنوع البازار شوند یعنی حتی نتوانند در بازار تهران یک پیژامه معامله کنند.
اما مجازات های پیشنهادی دیگرجهت خنک شدن سهامداران پاکدست و کارگزاران منزه؛
1- هر چهار نفر را سوار بر الاغ کنند و یک آفتابه به گردن آن ها بیندازند و در محدوده خیابان حافظ و جمهوری بگردانند تا عبرتی باشند برای سودجویان دیگر.ترجیحاً الاغ ها بدون زین و بد رنگ باشند.آفتابه هم قرمز باشد بهتر است.
2- بعد از چرخاندن دور تالار بورس، این عزیزان را با زنجیر به هم متصل کرده و با عزت و احترام و در نظر گرفتن حقوق شهروندی شان،آن ها را وارد تالار بورس کنیم و تا یک هفته هر روز، روزی 4 ساعت به نمایش گذاره شوند تا عبرتی باشد برای کسانی که از طریق راه اول عبرت نگرفته اند!
3- پول هایی که از راه نامشروع به دست آورده اند را از آن ها بگیرید و بدهید به من تا آنقدر برایشان طنز بنویسم که دیگر نتوانند در جامعه سرشان را بالا بگیرند تا عبرتی باشد برای خودشان که دیگر از این کارها نکنند!

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24