Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

همین الان به من اطلاع دادند که یک خط لوله انتقال نفت یا گاز در گناوه منفجر شده و یک نفتکش ایرانی در نزدیکی سنگاپور با یک کشتی دیگر تصادف کرده! من از همه ی سهامداران بورس انرژی و کشتیرانی خواهش می کنم خونسردی خود را حفظ کنند...

 احمدی نژاد پرزیدنت می شود!؟

محمد رضا ستوده

دیروز در خبرها خواندم دختر اوباما در ایام تعطیلات تابستان در یک رستوران مشغول به کار شده و نوکری مردم آمریکا را می کند.علی الظاهر او سعی می کند مثل پدرش به ملت آمریکا خدمت کند حتی در سنگر ساندویچی.چه بسا بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا پدرش هم به او ملحق شود!
در آمریکا با رییس جمهور مثل یک کالای مصرفی برخورد می شود.وقتی از آن استفاده می کنند آن را دور می اندازند ولی خوشبختانه در کشور ما این نگاه وجود ندارد و فرد رییس جمهور تا آخرش عمرش تقریباً رییس جمهور باقی می ماند!
گفتم کالا یاد بورس کالا افتادم.یکی از مظلوم ترین نهادهای اقتصادی در کشور ما بورس کالاست.همه فکر می کنند هر چه هست در تالار حافظ است در صورتی که نیست.من وقتی این را فهمیدم که 5 سال پیش در مورد مافیای واردات شکر تحقیقات گسترده ای کردم.وقتی داشتم تحقیق می کردم که چه کسانی اصرار دارند که فقط خودشان کام مردم را شیرین کنند، از اتاق فرمان به من اشاره کردند که فلانی پایت را از گلیم ات بیشتر دراز کرده ای و داری شکر زیادی می خوری و این روی قیمت شکر تاثیر می گذارد و سلطان شکر از تو ناراحت خواهد شد.من هم به خاطر اینکه تنظیم بازار شکر به هم نخورد تحقیقاتم را متوقف کردم و اختلاسگران با خیال راحت هر چه خواستند خوردند!
آنجا بود که فهمیدم بورس کالا چقدر مهم است.مخصوصاً قسمت شکرش!
چون بورس کالا باعث شفافیت بازار و انحصارشکنی می شود.
یا همین بورس انرژی.بورسی که بسیار مهم است ولی به اندازه ی اهمیتش به آن توجه نمی شود.
ببخشید یک لحظه صبر کنید...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمی دانستم این قدر سقم سیاه است.همین الان به من اطلاع دادند که یک خط لوله انتقال نفت یا گاز در گناوه منفجر شده و یک نفتکش ایرانی در نزدیکی سنگاپور با یک کشتی دیگر تصادف کرده!
من از همه ی سهامداران بورس انرژی و کشتیرانی خواهش می کنم خونسردی خود را حفظ کنند و نگران سهام خود نباشند.علی الظاهر کشتی بیگانه از پشت به ما زده و او مقصر است.خدمه ی کشتی ایرانی زنگ زده اند تا افسر بیاید ولی طبق معمول ماموران راهنمایی کُند عمل کرده و هنوز سر صحنه تصادف حاضر نشده اند.خدا را شکر تحریم های بیمه ای رفع شد وگرنه نمی توانستیم از کوپن بیمه طرف مقابل استفاده کنیم!
ای بابا !
مجدد به من خبر دادند که مسئول امور مالی حزب کارگزاران در دفتر این حزب به دلیل مشکل مالی خودش را حلق آویز کرده است.
جل الخالق...وقتی حزب کارگزاران که به تمکن مالی شهره است،مسئول امور مالی اش به دلایل مالی خودکشی می کند ما با این درآمد مسخره مان باید 30 سال پیش مرده باشیم یا اصلاً به دنیا نمی آمدیم!
چرا وقتی من شروع می کنم به نوشتن این جوری می شود؟؟!
فکر کنم اگر یک پاراگراف دیگر این مطلب را ادامه دهم،دریاچه ارومیه دوباره خشک شود و پرزیدنت احمدی نژاد دوباره به قدرت برگردد و در نهایت کره ی زمین کن فیکون شود!

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24