Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پس از اتمام یک سیکل ۵ موجی ایمپالس ، قیمت وارد فاز اصلاحی شده است. ساختار این اصلاح به گونه ای است که می توان گفت مشابه یک الگوی Irregular بوده است. در حال حاضر قیمت روی تراز ۶١.٨ درصد اصلاحی قرار دارد. از طرفی دیگر...

بررسی «شاخص» صنایع بورسی

این مطلب در طول بازار به روز می شود....

شاخص گروه بانکی : پس از اتمام یک سیکل 5 موجی ایمپالس ، قیمت وارد فاز اصلاحی شده است. ساختار این اصلاح به گونه ای است که می توان گفت مشابه یک الگوی Irregular بوده است. در حال حاضر قیمت روی تراز 61.8 درصد اصلاحی قرار دارد. از طرفی دیگر ساختار قیمت در موج C الیوتی مشابه یک Ending Diagonal می باشد. در اندیکاتور MACD هم واگرایی مثبت مشهود است. مادامیکه قیمت سطح 680 واحد را از دست نداده می توان گفت که عقب نشینی اخیر پولبک به محدوده شکسته شده است و به این ترتیب می توان انتظار یک جهش قیمتی از شاخص این گروه را داشت. توصیه می کنیم در این قیمت ها فروشنده نمادهای بانکی نباشید. به نظر می رسد در یک بازه زمانی 2 تا 3 ماهه شاخص این گروه پتانسیل رشد تا 840 - 850 واحد را دارد.

هلدینگ خلیج فارس : سهم متوقف شد. به نظر می رسد دو دلیل برای این توقف وجود دارد. اول اینکه شرکت شفاف سازی کند و تاثیر آتش سوزی پتروشیمی بوعلی به روی صورت های مالی فارس مشخص شود. دوم اینکه از فروش های هیجانی و در نتیجه افت معنادار شاخص کل جلوگیری شود! در گزارش هشت صبح گفتیم تاثیر پتروشیمی بوعلی در روند سودآوری فارس 0.003 است!!!

شاخص گروه بیمه : در نمودار شاخص این گروه به وضوح مشخص است که یک سیکل 5 موجی با موج 3 ممتد خاتمه یافته است. واگرایی منفی در آن برهه بین موج 3 و 5 هم تایید کننده این موضوع بود. اما در حال حاضر به نظر می رسد ریزش اخیر را می توان در قالب موج A از یک زنجیره اصلاحی تفسیر کرد. به این ترتیب رشد اخیر قیمت موج B اصلاحی خواهد بود که در حال استاندارد تا تراز 78.6 درصد اصلاحی رشد خواهد داشت. به این ترتیب انتظار داریم طی روزهای آینده شاخص این گروه نهایتا تا 4560 واحد رشد داشته باشد.

شاخص گروه خودرویی : پس از رشد خیره کننده قیمتی در زمستان 94 ، در حال حاضر نمادهای این گروه چند ماهی است که شرایط مناسبی را تجربه نمی کنند. به لحاظ نموداری در تایم فریم هفتگی شاخص گروه خودرو با سقف کانال صعودی خود درگیر شده است. با این حال هنوز در اسلاتورها و اندیکاتورهای مهم بازار واگرایی منفی شکل نگرفته است. به این ترتیب به نظر می رسد هنوز سیکل صعودی نمادهای این گروه تمام نشده و به احتمال بالا با توجه به قرارگیری اسیلاتور DT در محدوده اشباع فروش شاخص خودرویی یک بار دیگر برای تکمیل الگوی AB=CD و همچنین شکل گیری واگرایی منفی به سقف کانال صعودی حمله خواهد کرد.

بانک ملت : آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بانک ملت
الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز چهار شنبه مورخ 1395/04/30 درمحل تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی - سالن اندیشه واقع در تهران - خیابان حافظ - نبش خیابان سمیه برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شاخص گروه پالایشی : طی 2.5 سال گذشته شاهد شکل گیری روند نزولی در شاخص گروه فرآورده های نفتی یا همان پالایشی بودیم. اصلاح این گروه را می توان در قالب wxy مرکب شمارش کرد. به نظر می رسد نهایتا اصلاح این گروه در مقطع فعلی تا سطح 16000 - 16500 واحد باشد. سیگنال قطعی ورود با شکست ترند نزولی صادر می شود که نوید موج 3orC را می دهد.

شاخص کاشی و سرامیک : پس از یک ریزش و اصلاح سنگین شاخص این گروه اکنون روی تراز 61.8 درصد اصلاحی قرار گرفته است. از طرف دیگر آرایش الگوی کف دو قلو در نمودار سهم رویت می شود. اسیلاتور DT هم در محدوده اشباع از فروش گارد واگرایی مثبت به خود گرفته است. در صورت شکسته شدن خط گردن فرضی سیگنال ورود به این گروه صادر می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24