Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در زمانی که من آنجا بودم گروهی از دانش آموزان مشتاق دانش سرمایه گذار چیره دست که بافت شناس را خودشان منتسب می کردند،ملاقات کردم.یکی از موفق ترین بافت شناسان دیوید کلارک دفترچه ای پر از دانش وارن بافت درباره سرمایه گذاری که باریک بینانه و بی نهایت بریا خوانده شدن فریبنده بود، در دست داشت. دفترچه او پایه و اساسی بود که بعدا من و او پرفروش ترین کتاب های سرمایه گذاری را در سطح بین المللی شکل دادیم...

نوشته های عروس «وارن بافت» درباره او کتاب شد

اندیشه ها و راهکارهای وارن بافت به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان جهان همیشه در بین معامله گران بازارهای جهانی طرفداران بسیاری داشته است،کتاب هایی که در خصوص تفسیر صورت های مالی، با تکیه بر تفکر وی باشد، تحلیلگران و معامله گران را همواره ترغیب به مطالعه می کند.

این بار مجتبی فریدونی با همکاری پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 کوله بار پربار سفر خود به شهر دوبی را ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. وی در مقدمه این کتاب می نویسد: «در فرصت کوتاهی که دوبی داشتم چرخی در کتاب های مالی زدم و کتابی که تاریخ انتشار آن مربوط به 7 سال پیش بود،اما سادگی و قدرت جذب خوب انتقال مفاهیم و تفسیر اقلام صورت های مالی در آن،نظر مرا جلب کرد و تصمیم به ترجمه آن گرفتم.»

از ویژگی های مفید این کتاب که به نام وارن بافت و تفسیر صورت های مالی است، می توان به این موارد اشاره کرد:«کتابی بسیار ساده و در عین حال در انتقال مفاهیم بسیار قوی و ثروتمند است.ضمن این که این کتاب هر کدام از اقلام صورت های مالی را به صورت جداگانه و مستقل مورد بررسی قرار داده که قطعا تفسیر تک تک اقلام صورت های مالی به تنهایی هم می تواند کمک بسیار زیادی به تحلیل وضعیت شرکت کند.در ادامه باید گفت:این مجموعه دارای بخش های بسیار کوتاه و در برخی از این فصل ها دارای کمتر از 5 صفحه است به گونه ای که هر فصل را می توان در کمتر از 5 دقیقه مطالعه نمود.

در مقدمه این کتاب ماری بافت نویسنده اصلی کتاب می نویسد:به مدت 12 سال از سال 1981 تا 1933 من عروس وارن بافت، موفق ترین سرمایه گذار و حالا بزرگترین خیر دنیا بودم. مدت کوتاهی بعد از ازدواج با پتر پسر وارن و خیلی قبل تر از آنکه بیشتر جهان خارج از وال استریت نام وارن را شنیده باشند من خانواده آن ها را در اماها ملاقات کردم. در زمانی که من آنجا بودم گروهی از دانش آموزان مشتاق دانش سرمایه گذار چیره دست که بافت شناس را خودشان منتسب می کردند،ملاقات کردم.یکی از موفق ترین بافت شناسان دیوید کلارک دفترچه ای پر از دانش وارن بافت درباره سرمایه گذاری که باریک بینانه و بی نهایت بریا خوانده شدن فریبنده بود، در دست داشت. دفترچه او پایه و اساسی بود که بعدا من و او پرفروش ترین کتاب های سرمایه گذاری را در سطح بین المللی شکل دادیم. اندیشه وارن بافت، بافت شناسی، کتاب کار بافت شناسی و بافت شناسی جدید که تا به حال به هفده زبان از جمله عبری، عربی، چینی و روسی ترجمه شده اند.

تنها مرکز پخش این کتاب پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 است.برای تهیه این کتاب جذاب با شماره تلفن های 86071259-86071231 تماس بگیرید یا به در ساعات اداری آدرس یوسف آباد،خیابان یازدهم،نبش فراهانی پور،پلاک 12،طبقه اول جنوبی مراجعه نمایید و انتشارات نوید مهر این کتاب پرمخاطب را به چاپ رسانده است.

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24