Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

چگونه با یک پکیج آموزشی ٣٠ ساعته فقط در ۵ هفته به سرمایه گذار خبره تبدیل شویم ؟

یک پکیج آموزشی با همکاری موسسه TUV آلمان

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی با همکاری موسسه TUV آلمان فرصتی فراهم نموده است تا علاقه مندان به سرمایه گذاری صحیح بتوانند با کاندید شدن در این دوره ، این مسیر را به راحتی و با دانش کافی طی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ٬24 دوره آموزشی " سرمایه گذار خبره " با ارائه گواهی نامه بین المللی به شما کمک می کند تا با یادگیری مطالب مورد نیاز ، در مسائل سرمایه گذاری بهترین تصمیم را اتخاذ کنید . داشتن اطلاعات مورد نیاز در سرمایه گذاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که با سرمایه شما در ارتباط است ، سرمایه ای که حاصل چندین سال کار و تلاش بوده پس بیهوده آن را از دست ندهید !

پس از شرکت در این پکیج شما با بازارهای مختلف مالی آشنا می شوید ، بازدهی آن ها در سال های مختلف را مقایسه می کنید و نهایتا بهترین راه برای سرمایه گذاری را فرا می گیرید . اینکه چگونه وارد بورس شوید ، با اصطلاحات کاربردی آن آشنا شوید ، نحوه خرید و فروش سهم ، سایت های مورد نیاز و روش های کشف سهم خوب را می شناسید و با روش های تحلیلی و استراتژی های معاملاتی درست، بهترین محدوده خرید و فروش سهم را پیدا خواهید کرد و به دور از هیجانات و شایعات جزو آن دسته از سرمایه گذاران موفق بازار می شوید که سود های بازار را کسب می کنند. در کنار همه این ها با مسایل حقوقی بازار سرمایه و نکات مهمی که حق سهامداران در مقابل شرکت هاست آشنا می شوید . بعد از این پکیج آموزشی دید شما نسبت به بورس ، خرید و فروش سهام ، حق قانونی شما در بازار و به طور کلی ، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری دگرگون خواهد شد!

(برای مشاهده سر فصل مطالب اینجا را کلیلک کنید)

این پکیج برای افرادی که قصد سرمایه گذاری و کسب درآمد ندارند متاسب نیست چون فردی که در این راه تلاش کند فقط با یک معامله میتوانید هزینه این دوره را کسب کنید .

از امتیازات این پکیج می توان به ؛ تخفیف 30% به اعضای سایت بورس24 ، عضویت در باشگاه مشتریان بورس24 با امتیازات ویژه ، اعطای مدرک بین المللی و اشتراک ویژه یکماهه بورس24 به پنج نفر اولی که ثبت نام کنند ( به ارزش 347 هزار تومان ) اشاره کرد .

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی با توجه به کیفیت مطالب ، تضمین می کند در صورت عدم رضایت شما ، کل وجه پرداختی را بدون کاستی بازگرداند .

برای کاندید شدن در این پکیج عدد 927 را به سامانه 30008449 ارسال کرده و یا با شماره 09303303069 تماس حاصل فرمایید .

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • ارمان ارمانی
    ارمان ارمانی

    سلام وتجارت مدتی پیش خرید کردم نگه دارم یا بفروشمش با تشکر

    8 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24