Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اشتیاقی که تازه واردان بورس به دوره های آموزشی نشان داده اند، موجب شده تا این شرکت با انگیزه بیشتری برگزاری دوره های آموزشی را تقبل کند، در نتیجه این امر کمیته راهبردی بازار سرمایه مسیر را برای این شرکت مشاور سرمایه گذاری و موسسه رسانه ای هموار کرد...

آموزش هم به خدمات متنوع بورس ٢۴ اضافه شد

کمیته راهبردی آموزش بازار سرمایه با ارائه درخواست شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل (پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 )مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی در حوزه این بازار موافقت کرد.

بر اساس این گزارش به درخواست شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل، مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی؛ کمیته راهبردی بازار سرمایه پس از بررسی مدارک ارسال شده و تاریخچه این شرکت سرمایه گذاری موافق نامه خود را به مدت 2 سال تا تاریخ 12 اسفند 1395 جهت برگزاری دوره های آموزشی ابلاغ کرد.

اشتیاقی که تازه واردان بورس به دوره های آموزشی نشان داده اند، موجب شده تا این شرکت با انگیزه بیشتری برگزاری دوره های آموزشی را تقبل کند، در نتیجه این امر کمیته راهبردی بازار سرمایه مسیر را برای این شرکت مشاور سرمایه گذاری و موسسه رسانه ای هموار کرد.

گفتنی است، شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل با رعایت مقررات برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بازار سرمایه، حفظ شرایط و امکانات آموزشی که در هنگام ارایه درخواست اخذ موافقت نامه اصولی به کمیته اعلام شده و رعایت کلیه دستورالعمل ها و مصوبات کمیته راهبردی بازار سرمایه قادر به برگزاری دوره های مختلف آموزشی شده است.

شایان ذکر است،شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل با اداره پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 و ارائه ده ها مشاوره کارا و مفید هم اکنون دارای 93 هزار مخاطب است.انتشار کتاب های مفید آموزشی از جمله بورس های اوراق بهادار؛عوامل پویای موثر بر رشد اقتصادی و سالنامه های تخصصی بازار سرمایه از دیگر خدمات موثر و مفید این شرکت بوده است.

منبع خبر: سازمان خبری تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24