Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسین عبده تبریزی دبیرکل پیشین سازمان کارگزاران بورس در مقدمه خود نوشته است:کتاب بورس های اوراق بهادار؛ عوامل پویای موثر بر رشد اقتصادی، مشتمل بر یازده مقاله است که از نظر گستردگی مطالب به بورس ها ، آموزنده و با طراوت تنظیم شده است...

دیروز، امروز و فردای بازار سهام منتشر شد

کتاب بورس های اوراق بهادار؛ عوامل پویای موثر بر رشد اقتصادی منتشر شد.

این کتاب در برگیرنده محتوایی شامل دیروز، امروز و فردای بازار سهام از منظر فدراسیون جهانی بورس ها ، با ترجمه علی سنگینیان و سودابه عینعلی با مقدمه دکتر حسین عبده تبریزی است.

حسین عبده تبریزی دبیرکل پیشین سازمان کارگزاران بورس در مقدمه خود نوشته است:کتاب بورس های اوراق بهادار؛ عوامل پویای موثر بر رشد اقتصادی، مشتمل بر یازده مقاله است که از نظر گستردگی مطالب به بورس ها ، آموزنده و با طراوت تنظیم شده است. کتاب توسط مرجع معتبری نشر یافته است، نویسندگان مقاله ها استادان و دست اندرکاران بازار های سرمایه اند و ترجمه به راحتی خوانده و دریافت می شود. این هنر نویسندگان و مترجمان ، کتابی را به خوانندگان فارسی زبان ارائه می دهد که بی تردید جای آن خالی بوده است. اکنون در مقایسه با دو دهه قبل، دانش آموختگان بسیاری در ایران کار می کنند و به کتاب های مالی بسیاری نیازمند و عده قابل ملاحظه ای از آنان ترجیح می دهند مطالب را به فارسی بخوانند. تعداد کسانی که می توانند کتابی در سطح کتاب حاضر به فارسی تدارک ببینند ، زیاد نیست. اما آن عده کمتر مستعد و تواناتر نیز، کمر همت بدین امر نمی بندند و اراده معطوف به ترجمه را ندارند.»

وی در نوشتار خود ادامه داده:«چنین ترجمه هایی هم فعالیتی غیر اقتصادی و وقت بر است و هم توجه مخاطبان به اهمیت و فایده آن ها به سرعت جلب نمی شود. پس، باید گرامی بداریم همت مترجمان این اثر را و از ناشر بخواهیم که در مورد اهمیت و ضرورت مطالعه آن، دست اندرکاران بازار سرمایه ایران را با خبر سازد.»

علی سنگینیان مترجم اصلی کتاب مزبور هم نوشته است:کتاب بورس های اوراق بهادار؛ عوامل پویای موثر بر رشد اقتصادی ، ترجمه کتاب یادبود پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی بورس ها است که در سال 2010 توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد به چاپ رسیده است و بدون اغراق، کاربردی ترین و در عین حال علمی ترین کتاب در مورد سازوکار بورس ها و نقش اقتصادی آن ها در بازارهای بین المللی به شمار می رود. بیشتر مقالات این کتاب توسط مقامات برجسته بورس ها، اساتید دانشگاه و فعالان قدیمی صنعت بورس در بحبوحه بحران سال 2009 به رشته تحریر در آمده است که ماحصل آن ها، کتابی آموزنده و غنی شامل نقطه نظرات مختلف از چگونگی تحولات بورس در گذشته، حال و آینده است.از این رو علاوه بر دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مالی ، مطالعه این کتاب به مقامات ناظر ، مدیران و فعالان حرفه ای بازار سرمایه نیز توصیه می شود و می تواند بینش عمیقی در مورد تحولات بورس ها و نقش آتی آن ها در نظام مالی بین الملل در خوانندگان ایجاد کند.

گفتنی است؛تنها مرکز پخش این کتاب ارزشمند پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 واقع در تهران،خیابان یوسف آباد،خیابان یازدهم،نبش خیابان فراهانی پور،شماره 12،طبقه اول جنوبی است.ضمن این که امکان ارسال این کتاب از طریق پست سفارشی نیز وجود دارد.

منبع خبر: سازمان خبری_تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24